Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laivan matkustajaluettelo

Akka
09.01.2017 |

Onko mitenkään mahdollista saada tietää onko henkilö matkustanut Ruotsiin tai siis tehnyt Ruotsin risteilyn. Ukko se vaan väittää ettei ole ollut laivaa lähelläkään mutta ystäväni näki hänet laivalla niin olisi kiva ollut heittää naaman eteen mustaa valkoisella, että nimesi on ainakin matkustajaluettolossa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi saada ko. tietoa, valitan.

Vierailija
2/7 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varustamo luovuttaa tiedon korkeintaan poliisille ja poliisi ei mitään viikonloppureissuja tutki, ne eivät ole rikoksia. Eli ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkikö niin läheltä (ja kuuliko äänen), että voi varmuudella sanoa henkilön olleen miehesi?

Juuri olin näkevinäni tutun paikassa missä en odottanut näkeväni. Vähän lähemmäs päästyäni totesin erehtyneeni, kauempaa vain olivat saman näköisiä/oloisia.

Vierailija
4/7 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkikö niin läheltä (ja kuuliko äänen), että voi varmuudella sanoa henkilön olleen miehesi?

Juuri olin näkevinäni tutun paikassa missä en odottanut näkeväni. Vähän lähemmäs päästyäni totesin erehtyneeni, kauempaa vain olivat saman näköisiä/oloisia.

Komppaan tätä. Olin itsekin terminaalissa näkevinäni tutun pariskunnan. Lähelle päästyäni huomasin että olivatkin jotkut muut, kauempaa vain näyttivät samalta.

Vierailija
5/7 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi tietaa mita tekee han on matkustanut vaaralla nimella. Toiseksi vaikka olisi oikealla niin et saa tietoa. Jos todella haluat tietaa pankkikortit ja luottokortit kannattaa tutkia. Edelleen, jos ukkosi tietaa mita tekee han on kayttanyt kateista tassa kohtaa.

Vierailija
6/7 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko autotallissa 8 laatikkoa nelosolutta?

Vierailija
7/7 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka kirjoitti:

Onko mitenkään mahdollista saada tietää onko henkilö matkustanut Ruotsiin tai siis tehnyt Ruotsin risteilyn. Ukko se vaan väittää ettei ole ollut laivaa lähelläkään mutta ystäväni näki hänet laivalla niin olisi kiva ollut heittää naaman eteen mustaa valkoisella, että nimesi on ainakin matkustajaluettolossa.

Matkustajaluetteloon voi ilmoittaa minkä nimen tahansa. Kukaan ei tarkasta sitä lähtöselvitysautomaatilla eikä laivassa. Kyllä ne tietysti saisi sen selville mutta päivittäin matkustaa 10000 ihmistä yli lahden joten arvaa kiinnostaako laivafirmoja.

Olen käynyt vuoden sisällä laivalla yli 10 krt eikä papereita ole kysynyt kukaan. Lentänyt olen viisi kertaa, sama juttu.