Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on tänään työhaastattelu! Pitäkää peukkuja! =D

Vierailija
15.03.2006 |

Olen hakenut moneen paikkaan ja tämä oli niistä epätodennäköisin johon oisin saanut haastattelukutsun, joten olin aika yllättynyt kun eilen soittivat! =D TOivottavasti tärppää!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä hermot kurissa.

Vierailija
2/6 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sulla onnistaa ja saat työpaikan! Oletko ollut työttömänä vai vaihdatko työpaikkaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopetin siellä tammikuussa kun meni mahdottomiksi lastenhoidon kannalta ne vuorot ja nyt olen hakenut hieman " säännöllisempää" työtä monestakin paikasta. lottovoitto olisi jos tuolta saisin vakipaikan mutta hieman pienempikin tuntimäärä sopisi mainiosti! =)

-ap

Vierailija
4/6 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos saan udella niin miltä alalta? Kiinnostaa kun pitäisi itsekin ryhtyä töitä hakemaan intensiivisemmin.

Vierailija
5/6 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ravintola-alalla olin, mutta tosiaan työajat olivat huonot perheelliselle (myös mies tekee vaihtelevaa vuorotyötä), nyt olen sitten katsellut vähän muitakin keittiöalan paikkoja, lähinnä sellaisia joissa inhimilliset työajat (päivätyö tai enintään johonkin klo 18-19 asti)....

-ap

Vierailija
6/6 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli eilen haastattelu... aluksi tuntui että se meni hyvin mutta illan myötä alkoi tulla mieleen kysymyksiä joihin olisi ehkä pitänyt vastata näin eikä niin.... raastavaa. Tää on kamalaa odotaa vastausta. Ensi viikolla ovat kuulemmat yhteyksissä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan