Mitä on tapahtunut YouTubessa, kun meen teinit lopettivat tubettajien katsomisen lähes tyysti ??
Mitähän on tapahtunut kun meen 10v, 12v ja 15v lopettivat joulukuussa kotimaisten tubettajien seuraamisen lähes kokonaan?
Onkohan tubessa tapahtunut joku juttu, kun esim Nella Törnroosin videoiat katsotaan enää 1/10 siitä mitä aiemmin?
Kommentit (28)
Mun muksu on siirtynyt ulkomaisiin tubettajiin. Dan ja Phil täyttää meidän elämän nykyään :D
Jos minulla olisi lapsia, niin laittaisin heidät katsomaan Niilo22:sen videoita niin saatanasti.
Meilläkin puhuvat ettei jaksa mainostusta ja 'feikkejä'. Niin että eiköhän näiden tubettajien (entisten 'normaaleiden' nuorten) jutut ala lässähtää kun yhtäkkiä heille on kaikki tavarat/vaatteet/meikit ilmaiseksi annettu yms. Meillä ainakin olen huomannut pienen katkeruuden siemenen teiniosaston puheissa.
Lisäksi mitä itse olen seurannut juttuja, niin todella monet tubettajat ovat nykyään hieman liian avoimia ja provokatiivisia. Ihan ok musta ettei omat nuoret ota näistä vaikutteita.
Aluksi ne kiinnosti kun olivat epäkaupallisia, kertoivat asioista joista muut lähteet eivät ja tekivät vaan omaa juttuaan, omalla tavallaan ja omilla ehdoillaan.
Sitten niistä tuli suosittuja, suosion mukana tuli rahaa ja tubettamisesta tulikin tapa ansaita rahaa. Sisältö muuttui mainonnaksi, katsojien kalasteluksi tai sitten tubettamisen takia tubettamiseksi tubettajamaisella tavalla koska halutaan olla tubettajia.
Teidän pitäisi olla kiittollisia, etteivät lapsellen turruta aivojaan tuolla paskalla, mitä nuo suomitubettajat suoltavat tuohon palveluun. Aivan turhaa asiaa, millä ei tee mitään. Jopa viihteeksi todella surkealaatuista.
Veikkaan, että jatkuva mainostaminen on iso syy tähän. Ennen yhteistyövideoita oli maltillisemmin ja ehkä jopa paremmin tehtyjä(?) mutta nykyään erityisesti suosittujen tubettajien videot ovat melkempä kokonaan yhteistyövideoita ja näihin videoihin on lätkäisty lisäksi myös mainokset. Nykyään myös monien videoiden alussa on "Sisältää maksettua mainossisältöä"-ilmoitus. Hyvä vaan, jos nuoriosa on herännyt.
Pian ne syö livenä kakkaa ja ajaa autolla kolarin, jotta sais katsojia. Niinkuin isossa maailmass :(
up