Säännölliset kuukautiset viikon myöhässä. Kondomi ehkäisynä.
Milloin alkaisit testailemaan? Aika hämmentävää. Ei ole puhjennut.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon raskautesi johdosta.
No kiitoksia, katsotaan nyt kuin naisen käy. Muut ehkäisyt ei ole sopineet minulle. Ehkä ne unet on sitten jotain tämmöistä ennustaneet.
Ap
Strilisaatio, vasektomia...
Mies ei halua vasektomiaan ja ainakin tähän asti olen ollut liian nuori sterilisaatioon.
Ap
Ja muiden ehkäisyjen sopimimattomuus myös edes auttaa strerisaatioon pääsyä. Mutta aloittajalle raskaus taitaa kuitenkin olla mieluinen ja hän lyötää kyllä kaikki pirun huonot tekosyyt miksei ole ehkäisyt. On lähes lottovoitto tulla raskaaksi, jos kondomia on käytetty oikein. Humalainen uudenvuoden yö takana? :D
En käytä alkoholia. Ei varsinaisesti olisi mieluinen, mutten mitään aborttia tekisi. Ja ehkäisy on kondomikin, käytettynä alusta loppuun. Jos siinä on ollut tekovika, ei sitä olla huomattu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon raskautesi johdosta.
No kiitoksia, katsotaan nyt kuin naisen käy. Muut ehkäisyt ei ole sopineet minulle. Ehkä ne unet on sitten jotain tämmöistä ennustaneet.
Ap
Strilisaatio, vasektomia...
Mies ei halua vasektomiaan ja ainakin tähän asti olen ollut liian nuori sterilisaatioon.
Ap
Miten mies sitten suhtautuu mahdolliseen raskauteen?
Mies on taannoin halunnut kolmannen ja minä en. Toistaiseksi pitää niin äärimmäisen epätodennäköisenä, ettei viitsi pohtia asiaa sen enempää.
Ap
Oletko lihonnut, laihtunut, stressiä? Muita raskauden oireita?
On ihan normaalia säännööllisten kuukautisten muuttua epäsäännöllisesti iän karttuessa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko lihonnut, laihtunut, stressiä? Muita raskauden oireita?
On ihan normaalia säännööllisten kuukautisten muuttua epäsäännöllisesti iän karttuessa.
Mulla on aina jotain noista. Raskauden oireita ei ole. Eikä alkavien kuukautistenkaan.
Ap
No voihan ne olla myöhässä jonkun muunkin syyn takia. Tee testi.
Ei sun kannata testata missään vaiheessa, tuu vaan joka viikko AV:lta kysymään että voisitkohan sä olla raskaana, niin mietitään yhdessä sitä hommaa sitten.
Vierailija kirjoitti:
No voihan ne olla myöhässä jonkun muunkin syyn takia. Tee testi.
Kävin asioilla ja oston samalla sen testin. Negatiivista näytti. Onneksi. 😊
Ap
Miten mies sitten suhtautuu mahdolliseen raskauteen?