Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säännölliset kuukautiset viikon myöhässä. Kondomi ehkäisynä.

Vierailija
09.01.2017 |

Milloin alkaisit testailemaan? Aika hämmentävää. Ei ole puhjennut.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaisin viimeistään nyt, jos menkat jo viikon myöhässä. Ei tarvi edes odottaa aamuun, jos oot jo n.rv5.

Vierailija
2/28 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienimpiä reikiä ei kai huomaa, tai luiskahtamista. Hae testi tai pari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testaisin viimeistään nyt, jos menkat jo viikon myöhässä. Ei tarvi edes odottaa aamuun, jos oot jo n.rv5.

Mies vaan totesi ykskantaan, että ne nyt on vaan myöhässä. Kortsut on olleet alusta loppuun. Olen 33 v ja meillä on kouluikäisiä lapsia 2.

Vierailija
4/28 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävää? Olisiko taas tällekin epelille viidennen luokan perusbiologiantunti poikaa sekä mahdollosisen raskauden ja kuukautisten osalta? 

Vierailija
5/28 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies vaan totesi ykskantaan, että ne nyt on vaan myöhässä. Kortsut on olleet alusta loppuun. Olen 33 v ja meillä on kouluikäisiä lapsia 2.

Ja mikä näistä on se 100% ehkäisykeino?

Vierailija
6/28 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sattuisiko jompi kumpi olemaan viidennellä luokalla?

Vierailija
7/28 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sit ei mitään syytä huoleen, jos miehesi on asiasta noin varma!

Vierailija
8/28 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulin ainakin viimeksi ekasta kierrosta raskaaksi. On nyt 10 v. En olis halunnut lisää lapsia. Paitsi unissani.

Ap

Vierailija
9/28 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sattuisiko jompi kumpi olemaan viidennellä luokalla?

Älä nyt ala yksilöimään jotain random naisparkaa tähän tilanteeseen. Erehdyt kuitenkin.

Ap

Vierailija
10/28 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi herrajumala, miten me nyt voitaisiin tietää sun hedelmällisyyden aste. Hanki testi, idiootti, ovat aikasen varmoja nykyään.

Vierailija
11/28 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehiä syytetään etteivät he ymmärrä naisen "anatomiaa". :D

Vierailija
12/28 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon raskautesi johdosta.

Vierailija
13/28 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi herrajumala, miten me nyt voitaisiin tietää sun hedelmällisyyden aste. Hanki testi, idiootti, ovat aikasen varmoja nykyään.

Tämä on keskustelupalsta. Miksi pitää olla niin ilkeä? Mitä saat siitä? Haukkuisitko ystävääsi, joka puhuisi tällaista kasvotusten? Jos ei huomiseen mennessä ala, ostan testin ja testaan.

Ap

Vierailija
14/28 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kiitoksia, katsotaan nyt kuin naisen käy. Muut ehkäisyt ei ole sopineet minulle. Ehkä ne unet on sitten jotain tämmöistä ennustaneet.

Ap

Vierailija
15/28 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on keskustelupalsta. Miksi pitää olla niin ilkeä? Mitä saat siitä? Haukkuisitko ystävääsi, joka puhuisi tällaista kasvotusten? Jos ei huomiseen mennessä ala, ostan testin ja testaan.

Ap

Aplodeja.

Vierailija
16/28 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kiitoksia, katsotaan nyt kuin naisen käy. Muut ehkäisyt ei ole sopineet minulle. Ehkä ne unet on sitten jotain tämmöistä ennustaneet.

Ap

Strilisaatio, vasektomia...

Vierailija
17/28 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mies ei halua vasektomiaan ja ainakin tähän asti olen ollut liian nuori sterilisaatioon.

Ap

Vierailija
18/28 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mies ei halua vasektomiaan ja ainakin tähän asti olen ollut liian nuori sterilisaatioon.

Ap

Viimeiseen kolmeen vuoteen et ainakaa ole ollut liian nuori.

Vierailija
19/28 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Viimeiseen kolmeen vuoteen et ainakaa ole ollut liian nuori.

Totta, juridisesti. Tarkistin vasta nyt. En ole ottanut paremmin selvää, koska en oli kokenut olevani valmis.

Vierailija
20/28 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ja muiden ehkäisyjen sopimimattomuus myös edes auttaa strerisaatioon pääsyä. Mutta aloittajalle raskaus taitaa kuitenkin olla mieluinen ja hän lyötää kyllä kaikki pirun huonot tekosyyt miksei ole ehkäisyt. On lähes lottovoitto tulla raskaaksi, jos kondomia on käytetty oikein. Humalainen uudenvuoden yö takana? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän