koiran kakatus toisten pihoihin
Näin eilen, kun nainen kakatti hyrylässä ison mustan rotukoiran rivitalon omaan pihaan ja peitti kakan sitten lumella.
Siinä pihalla leikkii lapsi.
Tosi vastuutonta koiran omistajalta ja kamalaa perheen lapselle, kun peuhatessaan osuu tuohon.
Mikähän omistajan ideana oli peittää uloste lumella?
Kommentit (11)
pidetään hihnan toisesta päästä kiinni ja odotetaan, kun koira kakkaa.
Mikä siinä onkin, että tontin laitaa kulkee yhdeltä puolelta kokonaisuudessaan kävelytie, mutta ne koirat pitää pissattaa just siihen meidän portille! Kolailen aina niitä pisuja pois, jottei seuraava koira tuntisi kiusausta merkata perässä, mutta eikö sen pissapaikan määrääjän pitäisi olla siellä toisessa päässä hihnaa!?
Mä ajattelin seurata seuraavaa kakattajaa ja sitten otan omat kakat ja vien ne hänen ovensa taakse.;DDDD
Olisko hyvä???
Ehkä pihan omistajalla on kissa, joka kulkee vapaana ja paskoo muiden pihoihin, ja joku oli tullut varta vasten kostamaan. Ei se kissanpaska ole yhtään miellyttävämpää kuin koiranpaska.
Näin samanlaista toimintaa. Vasikankokoinen koira asioi taloyhtiön nurmikolle. Miksi laiskat ihmiset ottavat koiria ja vieläpä useampia?
Portinpieliin pissattajien lisäksi ärsyttävät ne jotka päästävät koiransa toisten omakotitalojen pihaan asti tarpeilleen. Varsinkin jos koiralla on se sisäänkelautuva talutushihna niin sitä hihnaahan riittää ja riittää.
Viimeksi eilen kun avasin makuuhuoneen ikkunan oli hihnassa oleva koira vaikka kuinka pitkällä meidän pihassa.
Minä oon monesti kanssa katsellu suu auki omassa pihassa kun yksi tietty koiranulkoiluttaja menee talon ohi. Koiralla pitkä flexi. Häiskä jatkaa tyynesti matkaa kun koira pysähtyy kuselle, se nostaa koipensa meidän pihaportin tolppaan. On siis ihan sen vakipaikka kuseksia.
Oma uroskoirakin ulosmennessä aina että mikä helkkari täällä haisee ku toinen merkkailee sen reviiriä. En ole vielä kehdannut siitä sanoa, varmasti auttais ku vaan vinkkaisin miehelle että näetkö mitä koiras tekee..
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä onkin, että tontin laitaa kulkee yhdeltä puolelta kokonaisuudessaan kävelytie, mutta ne koirat pitää pissattaa just siihen meidän portille! Kolailen aina niitä pisuja pois, jottei seuraava koira tuntisi kiusausta merkata perässä, mutta eikö sen pissapaikan määrääjän pitäisi olla siellä toisessa päässä hihnaa!?
Ime horovittua.
Suurin ongelma on vapaana juoksevat kissat. Ne kun kuseksivat hiekkalaatikoille, toisten pihoihin ja aiheuttavat muille allergisia reaktioita. Kaikki kissat voisi viskata säkissä järven pohjaan.
Riistaeläimeksi ja turkikseksi enintään.
Vierailija kirjoitti:
Suurin ongelma on vapaana juoksevat kissat. Ne kun kuseksivat hiekkalaatikoille, toisten pihoihin ja aiheuttavat muille allergisia reaktioita. Kaikki kissat voisi viskata säkissä järven pohjaan.
Riistaeläimeksi ja turkikseksi enintään.
Minä en kissoille pahaa halua. Mutta loukutusta oon harkinnut. Omistaja voi noutaa "karanneen" kissansa sitten löytöeläinkodista. Mulla ei ole kissaa, siksi en halua päivittäin omaan pihaani jonkun toisen kissaa pyörimään..
Miten koiraa kakatetaan