Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi me yli nelikymppiset naiset emme voi antaa reippaampaa kuvaa itsestämme?

Vierailija
09.01.2017 |

Miksi niin monet valittelevat kremppojaan ja sitä etteivät jaksaisi vauvan kanssa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vapaasti voit antaa itsestäsi sellaisen kuvan kuin tykkäät.

Vierailija
2/16 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä usealla yli nelikymppisellä on kremppoja? Ehkä suurin osa yli nelikymppisistä vauvan saaneista on väsyneitä? En mä tiedä. Mä en haluaisi edes koittaa saada vauvaa tässä iässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä usealla yli nelikymppisellä on kremppoja? Ehkä suurin osa yli nelikymppisistä vauvan saaneista on väsyneitä? En mä tiedä. Mä en haluaisi edes koittaa saada vauvaa tässä iässä.

Ei ole ihme että meitä juuri tuon takia pidetään mummoina. Miehet jaksavat vauvoja 50v-60v.

Vierailija
4/16 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ihme että meitä juuri tuon takia pidetään mummoina. Miehet jaksavat vauvoja 50v-60v.

Miehelle vauvan saaminen on himpun verran yksinkertaisempaa. Mulla meinasi kroppa pettää raskausaikoina jo kolmekymppisenä. Oli vuodelepoa, liitoskipuja, raskausdiabetestä, raskausmyrkytystä, puhumattakaan henkisestä stressistä kun piti ravata kontrolliultrissa, sydänkäyrillä, liikkuuko se nyt siellä, vieläkö se on hengissä jne. Synnytyksiä en mielelläni muistele, henkiin jäätiin sentään kaikki.

Vierailija
5/16 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä ehtinyt nuo lapseni hankkia ja kasvattaa, joten nyt yli nelikymppisenä ei minun oikeasti tarvitse vauvoja hoidella. Jos mies niitä tahtoo, niin etsiköön nuoremman naisen tai sellaisen joka haluaa. 

Kremppoja minulla on, mutta en niistä valittele. Se joka vaivojaan valittaa, on vaivojensa vanki..

Minä elän niin kuin elän, eikä se ole keneltäkään pois..jos tahdon elää hitaammin niin sitten elän.

Vierailija
6/16 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Ole Totta!

Ihan oikeastiko joku näkee että miehet jaksaa jotenkin paremmin niitä lapsia yli 40 vuotiaina??? Nehän vaan jättää enemmän naisen vastuulle (mm koko raskauden fyysiset rasitteet / imetyksen / yösyötöt / kipeän lapsen kanssa valvomisen / säännölliset puistokäynnit jne jne Ne vanhemmat isät joita tiedän, ovat ihan ok isiä mutta nappaavat kyllä täysin ne rusinat vanhemmuuden pullasta...

Vierailija
7/16 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin jaksaisin helposti vauvan jos minun ei tarvitsisi olla raskaana, minulla ei olisi hormonimuutoksia, minulla ei olisi hormonien aiheuttamaa ( imetys) herkistymistä heräämiselle jne. Tutkimusten mukaan naiset tarvitsevat pidempää yöuntakin kuin miehet. Ja todellakin harvassa tapauksessa on niin, että se mies heräisi yöllä ennen naista, kun vauva itkee... Miehillä on mahdollista nukkua yö putkeensa, kun eivät herää niin helposti...

Vierailija
8/16 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 40 mies muutaman vuoden vanhempi. Ei oo kremppoja, mutta ei enää vauvojakaan. Lapset jo teinejä.

Vierailija
9/16 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vauvani ovat jo teini-ikäisiä ja jaksan oikein hyvin. Kremppoja ei ole, olen ihanassa työssä ja elämäni kunnossa. Niin ovat myös kaikki ikäiseni ystävät. Ikää on 42 vuotta.

Vierailija
10/16 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää antaa reippaampaa "kuvaa"? Ketä varten?

Vierailija
11/16 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö siis oikeasti olla reippaampi vai antaa vain sellainen kuva?

Jälkimmäinen on helppo toteuttaa, mennään päivittämään faceen että tultiin juuri iloisina vauvan kanssa aamukävelyltä, vaikka oikeasti ollaan vain valitettu kremppojamme av:lla :)

Vierailija
12/16 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle jäi nyt epäselväksi, että haluaisiko ap meidän nelikymppisten naisten tekevän vauvoja ja olevan reippaampia, vai mistä on kyse? En minä voi enää saada lasta, vaikka haluaisinkin. Suurin osa nelikymppisistä naisista ei halua enää lisää lapsia. 

Vierailija
13/16 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn punk-konserteissa, suunnittelen tulevaa uraa. Lapset on pian 16 ja 26. Olen 44.

Riittääkö?

Vierailija
14/16 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä yritys, setä.

Vierailija
15/16 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ainakaan kiinnosta yhtään antaa mitään kuvaa ihmisille enää tässä iässä. Olen mikä olen, ja ihan sama minkä kuvan muut siitä saa.

Vierailija
16/16 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin monet valittelevat kremppojaan ja sitä etteivät jaksaisi vauvan kanssa?

No josta kysyisit niiltä valittajilta suoraan etkä taivastelisi täällä?

Auttaako täällä taivastelu johonkin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä