voi itku. laitanko minä nuo nyt kouluun vai en? ./
ja viikon on lapsilla ollut limaista nuhaa ja yskää, lämpö hyppinyt 36-37 välissä! samoin itsellä ollut kohta 2vkoa kuumeinen olo ilman kuumeen nousua.. no, minä menen ainakin töihin, mutta mitenkäs noiden kouluunlähtö?
kumpikin yskii kilpaa, toisella sattuu kurkkuun, mittaus näytttää 37c. ovat 6 ja 11v
Kommentit (13)
Miten olisi lääkärissä käynti?
Jos sun itse ei tarvitse 6v takia pitää töistä vapaata niin jättäisin kyllä kotiin. Ei siellä koulussa mitään niin tärkeää tänään tehdä.
No jätä kotiin jos ovat yskäisiä ja kipeän oloisia. Mutta mikä oli tuo että "lämpö hyppinyt 36-37 välissä"? Toisin sanoen siis lämpö ollut normaali, vai mitä tarkoitat?
Kotiin jäis meillä. Koulussa ei kivaa jos yskittää koko ajan.
On tää kyl jännää, että joltain palstalta kysellään kouluun menemiset.
Onko 6 vuotias esikoulussa? Ekalla ei ainakaan ole ellei nyt jostain syystä ole mennyt vuotta aiemmin kouluun..
lapsilla on AINA nuhaa ja yskää. jos yleisvointi hyvä, kouluun vain ! 36c on normaalilämpö..
Vierailija kirjoitti:
Onko 6 vuotias esikoulussa? Ekalla ei ainakaan ole ellei nyt jostain syystä ole mennyt vuotta aiemmin kouluun..
Meillä eskari on koulussa. Samoissa tiloissa, samoilla opettajilla kuin se muukin koulu. Puhun siksi ain et lapsi on koulus. Aamu-ja iltapäiväkerholla jatkettuna. Eli päiväkotiin ei mennä enää laisinkaan.
käytin maalaisjärkeä ja pistin kouluun (esikoulu ja ala-aste, samassa rakennuksessa!) molemmat syö hyvin ja leikkii täyttä häkää, vanhempi oli eilen illalla puoli kahdeksaan naapurissa leikkimässä ja nuorempikin puolet päivästä pihalla ! ja sen jälkeen söivät lettuja. ei kipeä lapsi riehu kaverin kanssa ja ahmi ruokaa..
ap
No et laita tartuttamaan muita.