Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

orgasmikvyvttömyys - eikö koskaan...

Vierailija
08.01.2017 |

Olen seksuaalisesti halukas, seksistä nauttiva ja melko " ennakkoluuloton" uusien asentojen, välineiden kokeilussa ja voin harrasta seksiä niin vällyjem alla kuin taivas alla.
Seksin päätarkoitus ei tietenkään ole saada orgasmi joka kerta, mutta alkaa turhauttamaan, kun en saa orgasmia yhdynnässä ilman klotoriksen hyväilyä. Ei ne kädet aina edes mahdu sinne väliin kaikissa aennoissa. Käsien pitää olla omani, miehet kädet eivät "tunnu" muutoin kuin ei yhdynnssä hyväilemällä, jollon saankin orgasmin. Tosin hyvin pitkällä houkuttelulla.
Mies on vaihtunut elämän aikana, mutta orgasmiongelma pysynyt. Tuntuu etten kehtaa ottaa asiaa eää esiin kun ex-kumppanitkin ovat turhautuneet ja todenneet että on minun ongelma, kun mikään temppu ei tuo orgasmia. Ymmärrän tässä miehiä enemmän kuin itseäni.
Olen jo miettinyt voinko olla niin väljä että ei siksi tuu...tätä olen melkein suoraan miehiltä kysynyt, mutta on sanottu, että sopiva on tuntuu tosi hyvältä. Miehillä ei ainakaan ole kestänyt yhdynnässä kauaa saavuttaa oma orgasminsa.
Voinkohan kuulua johonkin pieneen prosenttiin, jolla on elimellinen vika, mikä estää huipun saavuttamisen. Tunnen kyllä peniksen sisälläni, mutta en edes ratsastaessa tunne täyttä "täyttymistä". Yleensä tuossa asennossahan moni nainen saa helposti. Tuntuu kuin penis jopa taipuisi sisällä (tietyssä kulmassa) ja usein luiskahtaa ulos.
Lantiopohjanlihaksia olen harjoittanut (virtsasuihkunkin saan keskeytettyä).
Yhdyntä tuntuu hyvältä, mutta huippua ei tuu...

Vertaistukea ja/tai hyviä neuvoja kaipaan...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Kuulostat vähän lapselliselta, sori..

Sulla ei ole orgasmikyvyttömyyttä koska saat orgasmin. En ymmärrä miten joku vielä tänä päivänä pitää emätinorgasmia ainoana oikeana tapana tulla..

Vierailija
2/17 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaisua voi olla lapsellista mutta ikää on jo 40.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tutkimustuloshan juuri kertoi että klitoriksen ja emätinaukon välinen etäisyys vaikuttaa siihen kuka saa emätinorgasmin ja kuka ei. Ja taitaa olla suurin osa naisista jotka ei saa pelkällä yhdynnällä. Eli et ole yhtään poikkeava.

En myöskään ole koskaan saanut orgasmia yhdynnässä. Mutta en ota siitä stressiä vaan nautin tajunnan räjäyttävistä orgasmeista muulla tavalla :-)

Vierailija
4/17 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvinaista, että saa emätin orgasmin. Yhtä harvinaista kuin naisen ejakulointi.

Vierailija
5/17 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama tilanne kuin sulla, mutten ole koskaan kokenut sitä ongelmaksi, eikä ole miehenikään. Ehkä kannattaisi vähän relata.

Vierailija
6/17 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan sama tilanne kuin sulla, mutten ole koskaan kokenut sitä ongelmaksi, eikä ole miehenikään. Ehkä kannattaisi vähän relata.

Miehet tätä mun "vajavaisuutta" on ihmetelleet ja siksi alkanut siitä stressamaan.

Olisitko voinut kertoa miten miehesi huomioi sinut seksin aikana, ts. tuottaako orgasmin sinulle vai onko sinun asiasi? Tuntuu, että miehilleee riittää oma orgmasmi ja sit kellahtavat viereen ja itse jäät siihen kiihkoos.

Ap

Vierailija
7/17 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klotoris. :D

Vierailija
8/17 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista on kaltaisiasi ap, minäkin. Mutta ei se meille ole mikään ongelma, koska sen orgasmin kuitenkin saa halutessan, vaikka sitten yksin kylppärissä suihkun avulla jos ei yhdynnässä.

Vierailija
9/17 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku tutkimustuloshan juuri kertoi että klitoriksen ja emätinaukon välinen etäisyys vaikuttaa siihen kuka saa emätinorgasmin ja kuka ei. Ja taitaa olla suurin osa naisista jotka ei saa pelkällä yhdynnällä. Eli et ole yhtään poikkeava.

En myöskään ole koskaan saanut orgasmia yhdynnässä. Mutta en ota siitä stressiä vaan nautin tajunnan räjäyttävistä orgasmeista muulla tavalla :-)

Tuottaako miehesi nämä orgasmit vai itse?

Ap

Vierailija
10/17 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet tätä mun "vajavaisuutta" on ihmetelleet ja siksi alkanut siitä stressamaan.

Olisitko voinut kertoa miten miehesi huomioi sinut seksin aikana, ts. tuottaako orgasmin sinulle vai onko sinun asiasi? Tuntuu, että miehilleee riittää oma orgmasmi ja sit kellahtavat viereen ja itse jäät siihen kiihkoos.

Ap

Hoitelen itse itseni, omin käsin yhdynnän aikana. Toki jos tahtoisin mieheni tekevän jotain niin kyllä hän varmaan tekisi.

Vierailija
11/17 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ongelmia on täyttymisen tunteen kanssa, niin kokeile anaalitappia yhdynnän aikana. Tappi pepussa ja penis pimpsukassa pitäisi tuottaa suurempaa täyttymisen tunnetta.

Vierailija
12/17 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aivan sama juttu kuin aloittajalla. Tosin ajattelen niin,että olen onnenkas kun saan orgasmin aina kun haluan. Samanaikaisuus on ehkä vähän liioiteltu tavoite. Olen joskus miettinyt, että kuinka moni niistä saamaan aikaan laukeavista orkuista on näytelty? Ja miksi nainen syyllistetään siitä,että miksi ei laukea samaan aikaan kuin mies, eihän miehetkään siihen pysty :D

Vierailija
13/17 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hoitelen itse itseni, omin käsin yhdynnän aikana. Toki jos tahtoisin mieheni tekevän jotain niin kyllä hän varmaan tekisi.

Kiitos vastauksesta.

Tiedä sitten miksi minun kohdalle on osunut sellaiset miehet, joiden mielestä heidän peniksensä pitäisi riittää ja ainakaan omin käsin en saisi asiaan puuttua.

Ap

14/17 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän itse uskossa että suurin osa naisista ei saa orgasmia pelkällä yhdynnällä. Enkä saa orgasmia edes vaikka mies ronklaisi ja nuolisi ja tekisi kaikki kevätjuhlaliikkeet. Enpä ole koskaan kokenut ongelmana survaista kättä väliin jos yhdynnässä olen orgasmin halunnut.

Vierailija
15/17 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tehdään ongelma asiasta, joka ei ole ongelma.

Jos ongasmin saat klitorisstimulaatiolla yhdynnän aikana, niin nauti siitä, herra jestas!

Melko typeriä ja valistumattomia miehiä sulla on kyllä ollut, jos he väittävät, että naiset yleensä heidän kanssaan ovat "pelkässä" yhdynnässä saaneet.

Itse seksi- tai muuta kumppania valitessa etukäteen selvitän tällaiset asenteet ja otan sänkyyni vain sellaisia miehiä, joille ei ole minkäänlainen itsetunto-ongelma se, ettei nainen laukea pelkästään jyystämällä ja joille seksi on paljon muutakin kuin yhdyntä.

Vierailija
16/17 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain 30% naisista saa orgasmin pelkässä yhdynnässä. Et ole siis epänormaali. Ole iloinen, että saat muulla tapaa orgasmin. Minä en saa poikaystäväni kanssa millään keinoilla. Ovat aikaisemmat mieskumppanisi valehdelleet tai heidän kumppaninsa valehdelleet heille saavansa orgasmin pelkästä yhdynnästä. Nauti seksistä ja älä ajattele sitä orgasmia, se on varmin keino olla saamatta sitä.

Vierailija
17/17 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan vain ja ainoastaan tässä asennossa. Ja varmaan siinä sitten penis stimuloi jollain lailla klitorista. Eli minä alla, mies päällä. Mulla jalat aivan suorana ja aika lähellä toisiaan. Mies aika ylhäällä ja ollaan ihan vartalot kiinni toisissamme. Ei esim. sillä hetkellä, kun orgasmi tulee, niin mies suutele rintojani tai ole itse käsien varassa. Kun tunnen, että nyt on orkku aika lähellä, jännitän reisilihaksia tosi paljon. Välillä orkun tunne voi kadota mutta taas hetken päästä jännitän jalkoja uudestaan, niin yleensä huippu tulee. Tällä tavoin voin saada useitakin orkkuja yhdynnän aikana. Ja huom. kyllä muitakin asentoja saman session aikana käytetään ja ne tuntuu hyvältä mutta vain tossa asennossa saan orkun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme