HARTAN TOPLINE 2005 omistajat!!!
Maksoin toissapäivänä ko. rattaista käsirahan, ja nyt alkoi mietityttämään, että onko ne sittenkään hintansa vertaiset... Olisko kokemuksia moisista yhdistelmistä???
Olisin erittäin kiitollinen vastauksista! =)
Burde
Kommentit (4)
Meillä -05 toplinet ja tosi hyvät! Esikoisella oli -00 emmaljungat ja jos valinta pitäisi näiden kahden välillä tehdä, niin hartaneihin päätyisin.
Hyvät on!
Nella
Olipa helpottavaa kuulla, että ne on hyvät. Niin mä olin jo aikasemminkin kuullut ja aatellut, mutta sit tuli epävarmuus, että teinkö sittenkin liian hätäsen päätöksen. Ilmeisesti en! =) Onhan ne Hartanit yks laadukkaimpia ja ostetuimpia vaunumerkkejä...
Odotan kyllä innolla niitä kärryjä!!! Kumpa jo vois hakee ne sieltä kotiin hypisteltäviksi.
Burde
PS. Jos jollekin tulee vielä toplineista jotain mieleen, niin luen mielelläni!
Meillä myös Hartanin toplinet 2005 ja viime vuoden mallia. Ihan hintansa väärti ovat, vaikka ei minulla kyllä pahemmin muista kokemusta olekaan...Ihanan näköset, kevyet työntää, suht pieneen tilaan sekä helposti kasaan menevät ja pehmeä kantokoppa on tilava meidän 6kk/reilut 8kg/67cm mahtuu talvitamineissa edelleen siihen hyvin. Kääntöaisa myös ollu kyllä meillä käytössä ja hyvin toimii. Lisäksi mukavat työntää eripituistenkin, minä 160cm, mies 182cm ja äitini 155cm ja kaikille oikein ergonominen...=))
Ainoita miinuksia annan tuosta ostoskorista, joka on mielestäni hieman hankala käyttää ja ostokset saavat kyllä vähän turhan usein siellä kura/lumikuorrutuksen. Lisäksi tuo vaunujen mukana tullut hoitolaukku on epäkäytännöllinen...Niitä neppareita ei meinaa saada ikinä kiinni jos laukku on täynnä, mutta mulle nää nyt on pieniä juttuja.
Eli en tosiaan vaihtaisi, muuta kun värin...Tämän vuoden malleissa kun on aivan ihania kuoseja ja lisäksi olen kuolannut sitä punaista vaunua, meillä kun on tyttö, mutta en uskaltanut raskausaikana ostaa sitä =)
Lisäksi on vähän harmittanut, että nuo vaunut olisi tosiaan saanu halvemmalla Saksasta tilattuna. Ite ostettiin Vauvatalo Johannasta, tosin saatiin 100e lahjakortti, että noin 100 euroa hävittiin nettihintaan nähden.
No onnea uusien hyvien vaunujen omistajalle =)))
Minulla on hieman vanhemmat, vuoden 2003 malli. Ostin käytettyinä ja myyn nyt eteenpäin kaverilleni. Aivan älyttömän hyvät vaunut, en ole koskaan parempia työntänyt. Meillä olleet käytössä nyt kohta vuoden eivätkä ole menneet miksikään. Ovat edelleen kuin uudet.
Joten odottele hyvillä mielin vaunujasi. Kaikki Hartanin omistajat kehuvat vaunujaan ihan estoitta - ovat hyvät ja laadukkaat.