Ärsyttääkö muita miehiä katsella jo valmiiksi ylipainoisen puolison mässäilyä?
Löhöilee vaan sohvalla sipsipussi kädessä ja perse sen kuin leviää. Naamakin on jo pyöreä kuin pallo. Eipä uskoisi, että muutama vuosi sitten tuo nainen oli hoikka ja energinen.
Kommentit (22)
Aika rakkautta on ollut kun lihoaminen noin haittaa. Kyse ei taida olla yleisesti mässäilystä vaan siitä, että et voi sietää lihavia. Onneksi oma mieheni ei ole noin ulkonäkökriittinen.
Vierailija kirjoitti:
Aika rakkautta on ollut kun lihoaminen noin haittaa. Kyse ei taida olla yleisesti mässäilystä vaan siitä, että et voi sietää lihavia. Onneksi oma mieheni ei ole noin ulkonäkökriittinen.
Aika rakkautta kuin jatkuva tissuttelu noin haittaa. Kyse ei taida olla yleisesti juomisesta vaan siitä, että et voi sietää alkoholisteja. Onneksi oma mieheni ei ole noin alkoholikriittinen.
Joo, mua ainakin ärsyttää katsoa kun mies mättää naamaansa älyttömiä määriä sianlihaa ja kaljaa. Semmoisia "niin paljon kuin kerralla mahtuu"-suullisia ja helvetinmoinen mässytys päälle. Tämä siis ruualla. Pikkunaposteltavana sohvalla vetää sitten meetvurstia ja kaljaa. Voisi tuokin tehdä joskus jotain muuta kuin syödä ja maata.
En voi edes katsoa oikein lihavaa naista/miesta kun syovat. Jotenkin tulee vaan massaily mieleen.
Pyydä se kanssasi lenkille. Liikkukaa yhdessä ja opetelkaa syömään terveellisesti - yhdessä. Kiva se on toista haukkua jossain palstalla, kun asialle voisi oikeasti tehdä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Lyön vetoa, ettet uskalla mainita hänelle asiasta!
Ei asiasta mainitsemisella ole muuta vaikutusta kuin se, että hän pahoittaa mielensä. Miksi siis pitäisi "uskaltaa mainita"? Eihän aikuista ihmistä voi kieltää mässyttelemästä kotonansa.
Ap
Onneksi läskit ovat yleensä läskien kanssa ja me hoikat toistemme kanssa :) ollaan vedetty miehen kanssa 2 päivään 3 rasiaa konvehteja :D einäy missää..
Pane sen kanssa enemmän niin ei ehdi syödä niin usein.
Heti kun menee jääkaapille, työnnä kalu takaapäin sisään. Jää yks välipala syömättä.
Sano, että uuden vuoden kunniaksi olisi kiva alkaa vaalia yhdessä parisuhteessa terveellisiä elämäntapoja ja alkaa panostaa terveelliseen ravintoon. Kysy, olisiko mahdollista, ettette johonkin aikaan ostaisi herkkuja kotiin, vaan tuoreita vihanneksia ja hedelmiä. Voit vaikka sanoa, että olet tuntenut olosi väsyneeksi ja terveellisempi ruokavalio voisi auttaa tms. Vai syöttekö kotona ihan eri ruokia?
Miks mun mies ostaa itsenäisesti mulle herkkuja jos se niin ärsyttää miehiä?! :D Minä itseasiassa tykkäisin jos mies vähän sanoisi että pitäis laihduttaa mitta HUOM ei sitten ostaisi mulle osoitetusti niitä herkkuja eikä itsekään söisi niitä silloin kun minä näen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. 140 (rouskis,mässyn.mässyn) kg
Vierailija kirjoitti:
Pane sen kanssa enemmän niin ei ehdi syödä niin usein.
Heti kun menee jääkaapille, työnnä kalu takaapäin sisään. Jää yks välipala syömättä.
Parempi on panna muna suuhun ja voi niellä huoletta ruiskahduksesi, sillä siitä ei saa kaloreita lihomiseksi asti.
Juuri näin.
Sohvalta takaa kuuluu vaan houp oup kun kita imaisee sipsin ahnaaseen suuhun. Leukaluun nivelet vielä kolinalla säestää.......pakko pitää kuulokkeita korvilla :(. Vielä saattaa röyhtäistä mielenosoituksellisesti.
Itse en syö sipsejä koskaan.
Minä olen hoikka, silti ei ällötä mun mies vaikka onkin ylipainoinen. Meillä on erilainen aineenvaihdunta, multa lähti raskauskilot, miehelle ne jäi :) Mies ei mässäile ylimääräisiä, se oon minä joka enemmän herkkuja vedän napaan joten siitä en voi sanoa. Ja toisin kuin aloittaja, olen kyllä monestikin keskustellut miehen kanssa ylipainosta ja tuo onkin luvannut ottaa itseään niskasta kiinni. Samalla lupasin itsekin jättää mässyt pois.
Juuei tulis mitään. Mä en kattelis semmosia kehonrakentajia yhtään. Kiertoon vaan.
Vierailija kirjoitti:
Sano, että uuden vuoden kunniaksi olisi kiva alkaa vaalia yhdessä parisuhteessa terveellisiä elämäntapoja ja alkaa panostaa terveelliseen ravintoon. Kysy, olisiko mahdollista, ettette johonkin aikaan ostaisi herkkuja kotiin, vaan tuoreita vihanneksia ja hedelmiä. Voit vaikka sanoa, että olet tuntenut olosi väsyneeksi ja terveellisempi ruokavalio voisi auttaa tms. Vai syöttekö kotona ihan eri ruokia?
Syömme samaa ruokaa, jonka minä yleensä valmistan. Tuoreita hedelmiä jne. kyllä löytyy, mutta kun ongelma on noissa herkuissa, joiden luopumista olen jo aiemmin yrittänyt vihjailla. Itse en mässäile juuri koskaan, satunnaista salmiakkipussia lukuunottamatta, ja urheilen useamman kerran viikossa, kun puoliso taas ei kuulemma töiden jälkeen jaksa muuta kuin röhnöttää. Ollaan vaan ajauduttu niin eri suuntiin liikunnan ja syömisten suhteen, että harmittaa katsella kuinka toinen syö itsensä ja terveytensä piloille. Asiasta puhuminen aiheuttaa yleensä joko kiukku- tai itkukohtauksen.
Ap
Sopikaa, että vain keittiössä syödään. Toimii meillä.