Minä uskon Jeesukseen.
Kommentit (46)
Niin minäkin, en tosin usko jumalaan.
Minä myös.
Mutta onko tästä pakko täällä avautua?
Minäkin uskon Jeesukseen, hän on herrani.
Minä en usko. Ei ole historiallisia faktoja ja koko UT on aika kyseenalainen kokoelma väärässä kronologisessa järjestyksessä olevia tekstejä.
Jeesus on yhtä uskottava kuin Mithra tai Antiikin Kreikan Zeus ja muut puolijumalat.
Minäkin uskon Jeesukseen. Hän on elämäni mies, joka kuoli syntieni sovitukseksi ja voitti kuoleman. Hän on virheetön, vanhurskas ja pyhä itsessään. Hän on uskollinen. Kutsun Häntä Herraksi ja palvon Häntä syvällä kunnioituksella ja rakkaudella.
En ole hihhuli, mutta Jees on ollut oikeasti profeetta, joka kyllä historiassa tunnetaan.
Ekä kannattaa lukea muutakin kuin Asterixia.
Vierailija kirjoitti:
En ole hihhuli, mutta Jees on ollut oikeasti profeetta, joka kyllä historiassa tunnetaan.
Ekä kannattaa lukea muutakin kuin Asterixia.
Älä viitsi. Tacituksen jutut on väärennöksiä, kirjoitettu kauan historioitsijan kuoleman jälkeen. Raamattu taas ei ole todiste vaan kirjaus aikansa myyttejä ja uskomuksia.
Uskotko Jumalaan? Uskotko olevasi syntinen? Uskotko, että syntisenä et voi päästä Jumalan yhteyteen? Uskomalla Jeesukseen kristukseen saat syntisi anteeksi ja pääset pyhän Jumalan yhteuteen.
Vierailija kirjoitti:
Minä en usko. Ei ole historiallisia faktoja ja koko UT on aika kyseenalainen kokoelma väärässä kronologisessa järjestyksessä olevia tekstejä.
Jeesus on yhtä uskottava kuin Mithra tai Antiikin Kreikan Zeus ja muut puolijumalat.
Jeesuksen elämästä, ristiinnaulitsemisesta ja ylösnousemuksesta todistavat silminnäkijäkertomukset eli evankeliumit. Näiltä silminnäkijöiltä puuttui motiivi valehdella.
Jeesus on maaiman kuuluisin ei-olemassaollut henkilö.
Suhtautuminen Jeesukseen kristukseen jakaa ihmiskunnan kahtia, eli niihin jotka uskovat häneen vapahtajanaan ja niihin jotka eivät usko. Mikää muu asia ei jaa ihmiskuntaa kahtia lopullisessa merkityksessä.
Vierailija kirjoitti:
Usko on uskoa. Ei se vaadi tieteellisiä todisteita.
Mä uskon Mustanaamioon. Paljon seksikkäämpi kuin partainen juopotteleva liehuletti.
Oliko Jeesus homo? Ei ollut yhtään kiinnostunut naisista?
Vierailija kirjoitti:
Jeesus ei usko sinuun.
Jeesus on sovittanut sinunkin syntisi ja avannut sinulle tien taivaaseen. Sinulla on vapaus valita uskotko Pyhään Jumalaan.
Jeesus tulee takaisin maan päälle ja noutaa omansa taivaaseen.
Yeezus Kriztus <3