Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FB:n Äitylit-ryhmäläiselle kunnianloukkaustuomio

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että näitä alkaa tulla, jospa ihmiset alkaisivat tajuta että ei somessa voi ihan mitä tahansa kirjoitella.

Vierailija
2/20 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla on nyt niin dramaattista porukkaa,että ihmettelen ettei aiemmin ole moista sattunut. Myös niitä ylilyöntejä,eli ihan oikeita loukkauksia ja solvauksia,on joukossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yllätä.

Vierailija
4/20 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI hyvää päivää !!

Vierailija
5/20 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Josko kiusaamiset saataisiin vihdoin kuriin?!

Vierailija
6/20 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hyvä. Lisää näitä. 

Vierailija
7/20 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo nyt kyllä kiusaamista ollut, vaan ihan törkeä kunnianloukkaus. Kaikin puolin ihan järjetöntä käyttäytymistä. Ansaittu tuomio.

Ja vielä perusteluna "halusin näpäyttää"..

Vierailija
8/20 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosmammat kuriin

Vierailija
9/20 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä hyvä. Lisää näitä. 

Mieluimmin järki päähän..

Vierailija
10/20 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä jää kiinni kun on mustaa valkoisella. Työläämpää mutta silti turvallisempaa on näille epävakaille ihmisille edelleen ihan perinteinen selän takana juorujen levittely.

Vierailija
11/20 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo nyt kyllä kiusaamista ollut, vaan ihan törkeä kunnianloukkaus. Kaikin puolin ihan järjetöntä käyttäytymistä. Ansaittu tuomio.

Ja vielä perusteluna "halusin näpäyttää"..

No ei juuri tuo, mutta nettikiusaamista on todella paljon ja se pitäisi saada kuriin. Tietysti aika paljon vaikeampaa, saada kiinni anonyymejä ihmisiä, jotka raukkamaisesti kirjoittelevat ilman nimeä, mutta sitä suuremmalla syyllä pitäisi narauttaa, jotta loppuisi tai edes vähenisi. Itse olen järkyttyneenä seurannut, miten paljon kaikennäköistä todella ilkeämielistä ja kuvottavaa mustamaalausta löytyy esim. täältä ja modejen on miltei mahdotonta poistaa niitä kaikkia. Noh, ajan myötä toivottavasti ja ehkä näiden tuomioiden lisääntymisen myötä vähenee..On vaan sääli, että kun jotkut ihmiset eivät osaa normaaleja käytöstapoja, niin täytyy ruveta rikostuomioita antamaan, jotta oppivat.

Vierailija
12/20 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitylit on kyllä oma lukunsa. Itse ajattelen, että kuka noihin mutapaineihin vapaaehtoisesti ilmoittautuu, saa valmistautua saamaan mutaa naamaan. Ja kaikenlaisia muitakin mutavihjauksia. Se on hauskanpitoa kuitenkin enimmäkseen, moni arvostaa hyviä haukkujaisia ihan siinä kuin muutakin verbaaliviihdettä.

Vierailija
13/20 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku uskoo Äitylit-palstan juttuja, pitää olla aika tyhmä.

Vierailija
14/20 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jäi jutusta vaivaamaan, että joutuiko se tuomittu loppujen lopuksi palauttamaan sen verenpainemittarin?

Vierailija
15/20 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua jäi jutusta vaivaamaan, että joutuiko se tuomittu loppujen lopuksi palauttamaan sen verenpainemittarin?

Minä haluaisin tietää myös

- miksi joku menee omalla nimellään vastaamaan "enpä muuten palauta" mikä mun sanakirjassa tarkoittaa "varastin sen"

- miten hoitajalla on aikaa soitella jostain facesta löytämälleen ihmiselle ja miksi hän haluaa pyörittää veistä haavassa heittämällä "terkkuja äityleistä äitylit ei unohda" mafiatyyliin :D

Vaikka hoitsu olikin tässä ihan oikeassa ja tuomio on asiallinen niin jäin silti miettimään. Onko tuo ryhmä avoin? Meinaan pääseekö sinne vela-ihminen lukemaan?

Vierailija
16/20 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitylit on kyllä oma lukunsa. Itse ajattelen, että kuka noihin mutapaineihin vapaaehtoisesti ilmoittautuu, saa valmistautua saamaan mutaa naamaan. Ja kaikenlaisia muitakin mutavihjauksia. Se on hauskanpitoa kuitenkin enimmäkseen, moni arvostaa hyviä haukkujaisia ihan siinä kuin muutakin verbaaliviihdettä.

No ilmoitapa sinne itsesi nimellä, niin ihmiset voivat tulla harrastamaan verbaaliviihdettä. Olisiko vielä silloin hauskaa?!

Facessa voi olla useita profiileja eri nimillä, kuulostaa paikalta jossa se olisi ehkä järkevääkin.

Vierailija
17/20 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ilmoitapa sinne itsesi nimellä, niin ihmiset voivat tulla harrastamaan verbaaliviihdettä. Olisiko vielä silloin hauskaa?!

Olen siellä ollutkin, ja sen ryhmän henki on kyllä osallistujilla tiedossa. Aggressionpurkua ja samanlaista absurdia vänkäämistä kuin tälläkin palstalla usein.

Vierailija
18/20 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä hyvä. Lisää näitä. 

Mieluimmin järki päähän..

Toki toki mutta osa uskoo vasta sanktioiden kautta.

Vierailija
19/20 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen siellä ollutkin, ja sen ryhmän henki on kyllä osallistujilla tiedossa. Aggressionpurkua ja samanlaista absurdia vänkäämistä kuin tälläkin palstalla usein.

Samat henkilöt täällä ja siellä. Täällä poistuu monilla viimeisetkin suodattimet.

Vierailija
20/20 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kolmekymppiselle naiselle tuomittiin 20 päiväsakkoa, jotka hänen tuloillaan tarkoittivat 120 euroa."

Mahtaa noilla tuloilla olla kiva maksaa 800 € korvaukset. Valitettavasti vaan yhteiskunta taitaa maksaa ne hänen puolestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme