Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: "Naiset kasvatetaan nirsoiksi, miehen rooli on tulla torjutuksi"

Vierailija
08.01.2017 |

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000005036806.html

"Jo pienille tytöille luetaan prinsessasatuja, joissa naisen rooli on odottaa täydellistä prinssiä, johon rakastua ensi silmäyksellä"

Näinpä. Ja tähän kun vielä lisätään se, että naisista varmaan "peräti" 10-15 prosenttia tekee rohkeasti niitä aloitteita miehille, sitte ehkä 20-30 prosenttia suhtautuu sinällään ihan positiivisesti ajatukseen tehdä itse aloite joku päivä, mutta ei kuitenkaan saa sitä ikinä tehtyä, ja sitten loput noin 60 prosenttia, eli selkeä enemmistö, ei voisi ikinä kuvitellakaan tekevänsä aloitetta......niin eipä käy kateeksi miehenä oleminen.

Mutta sellaistahan elämä on.

M87

Kommentit (783)

Vierailija
121/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän aloitukseen voi todeta vain, että evoluutio karsii. Siihen se vaan on joidenkin miesten ja joidenkin naistenkin tyytyminen. Niin on aina ollut ja niin on aina oleva.

Et tunne historiaa. Se miltä Suomi näyttää väestöltään n. 20 v päästä on erilainen mitä se on ollut sadat vuodet. Pakkaa sekoittaa ehkäisy, sosiaaliturva, maahanmuutto, terveyshuolto jne.

Vierailija
122/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kirjoitus, käytetty auto -vertaus oli mielestäni osuva.

Kyllä minäkin miehenä tiedän täysin minkälainen on ihannenaiseni mutta tyydyn siihen mitä saan.

Koomisinta tässä on se että jokainen parisuhteessa oleva nainen kuvittelee olevansa miehensä ykkösvaihtoehto.

Ehkä siksi juuri kun ei itse ikinä ottaisi sitä kakkosvaihtoehtoa, olisi mielummin yksin. Ja ei kenenkään pitäisi ottaakaan kakkosvaihtoehtoa, kyllä jokainen ansaitsee olla puolisolleen se ykkösvaihtoehto, niin nainen kun mieskin. 

Tuolla systeemillä syntyvyys olisikin nopeasti nollassa.Laskussa on nytkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin miehenä tiedän täysin minkälainen on ihannenaiseni mutta tyydyn siihen mitä saan.

Koomisinta tässä on se että jokainen parisuhteessa oleva nainen kuvittelee olevansa miehensä ykkösvaihtoehto.

Ehkä siksi juuri kun ei itse ikinä ottaisi sitä kakkosvaihtoehtoa, olisi mielummin yksin. Ja ei kenenkään pitäisi ottaakaan kakkosvaihtoehtoa, kyllä jokainen ansaitsee olla puolisolleen se ykkösvaihtoehto, niin nainen kun mieskin. 

Ei naisetkaan ota mitään ykkösvaihtoehtoa koska ne ei sitä saa edes. On aivan naurettavaa ajatella että juuri sinä olet koko maailmassa paras vaihtoehto toiselle.

Vierailija
124/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja juuri tuosta syystä on niin paljon sinkkunaisia, jotka keksivät elämäänsä mieluummin muuta sisältöä kuin parisuhteen sellaisen miehen kanssa, joka ei heitä rakastaisi eikä haluaisi vaan valitsisivat tämän naisen vain siksi, että eivät parempaakaan saa. 

Tämä kiteytti juurikin kaiken. Tuntuu ettei miehiä niinkään kiinnosta onko kyse "aidosta rakkaudesta" kunhan on joku, mutta eivät naiset tälläistä tyytymistä halua! Eivät niin että joku tyytyy heihin, eivätkä halua itse tyytyä. Ja se on ihan ok!

Miehethän juuri menevät rakastamansa naisen kanssa yhteen. Mutta katsos rakkaus ei ole tunnetta vaan päätös.

Naiset odottavat jotain suurta tunnetta ja sitten ne odottaa että se kestää lopun elämää. Mikä on täysin mahdotonta. Sitten naiset jättävät miehen.

Joidenkin miesten on vaikea ymmärtää, että itsenäinen, omillaan toimeentuleva nainen, jolla on mielenkiintoinen työ sekä paljon ystäviä ja muita läheisiä ihmisiä pitämään seuraa, saa parisuhteelta ainoastaan sen tunteen. Jos ei ole tunnetta, ei näillä naisilla ole mitään tarvetta parisuhteellekaan. Juuri tunne on se, mikä tekee parisuhteesta paremman vaihtoehdon kuin sinkkuelämä. Mulla on kaikki, mitä elämässäni olen halunnut. Vain tuo tunne puuttuu. Jos en tapaa miestä, jonka kanssa tuo tunne syntyisi, en saisi jonkun muun miehen kanssa parisuhteelta mitään lisäarvoa elämääni. 

Vierailija
125/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.mehilainen.fi/terveyspalvelut/asiantuntijat#/search/query%3…

Onkohan tämä kuvassa oleva röntgenlääkäri se Markus Sormaala, vai onko mielipidekirjoittaja joku muu saman niminen lääkäri?

Vierailija
126/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta p*skaa koko artikkeli. Naurattaisi jos ei itkettäisi.

Onpa yllättävää että artikkelin kirjoittaja on mies. Katkera sellainen. Naisten vika kaikki yhyy uliuli. Ja sitten toi autovertaus..... en edes jaksa sanoa siihen mitään. Mä en halua elämääni miestä jonka kanssa mun ei ole hyvä olla. Miestä joka on ihan ok mutta en häntä halua tai rakasta. En etsi prinssiä, vaan ihmistä jonka kanssa haluan aidosti jakaa arkeni ja jonka kanssa on kemiaa. Voin kertoa että niitä on aika harvassa.

Btw; shocking news. Miehet nykypäivänä ovat aivan järkyttäviä sekä ulkomuodoltaan että luonteeltaan. Maataan sohvalla, juodaan kaljaa, käydään paskatöissä mistä valitetaan, odotetaan viikonloppua että pääsee ryyppäämään. Tässä välissä naisen pitäisi olla kodinkone ja antaa pillua aina kun mies haluaa. Kuulostaako houkuttelevalta? No ei.

Olin eilen ulkona ja tutkiskelin huvikseni miesten "tasoa" . Hyi oksennus. En tarkoita että kaikkien pitäisi olla brad pittejä, mutta... No, voin laittaa vaikka esimerkkikuvan minkälaisia miehiä oli liikkeellä. Näitä oli siis n. 80%. 

https://www.google.fi/search?q=juoppo&newwindow=1&safe=off&biw=1536&bih…

Käyttäytyminen: kummallista mölinää, naisten intiimialueisiin tarraamista luvatta, huutamista, kaljan kiskontaa. Tuommoinen pitäisi sitten ottaa? Miehet, olen pahoillani, mutta me elämme 2017 luvulla. Meillä naisilla on oikeus vaatia edes kohtuullista käyttäytymistä ja hygienian ylläpitoa. Meiltä ei saa automaattisesti pillua emmekä tee kaikkia kotitöitä puolestasi. Vituttaako? Voivoi. Tee itsellesi jotain.

Vierailija
127/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin muutamista tutuista  sinkuista naisista voin kertoa, että he odottavat että mies on vähän niikuin nainenkin mutta sillä on pippeli lasten tekoa varten.

Miestä ei ymmärretä eikä miehen ja naisen parisuhdetta ymmärretä. Mies ei ole nainen eikä muutu sellaiseksi. Se, että nainen päättää kaiken sisustuksen, lastenkasvatuksen, lomamatkat, asunnon valinnan yms ja mies hankkii rahat niihin ei ole tasa-arvoa. Tasa-arvo ja parisuhde on sitä että kumpikin antaa toiselle tilaa ja arvostaa toisen mieltymyksiä sekä maksaa omalta osaltaan elämänsä mahdollisuuksien mukaan. Jos vaimo vaikka on työtön niin silloin ei kinuta miestä kustantamaan etelänmatkaa.

Kompromissien tekoa tarvitaan ja keskustelutaitoa.  Näitä ei opi missään nykyisin kun kaikki on niin minä-minä touhua. Parisuhteet eivät kestä jos ei kasveta vastuullisen aikuisen tasolle.

Aika monessa perheessä sitä miestä ei voisi vähempää kiinnostaa sisustukset ja verhot sun muut koristetyynyt.. Tasa-arvonko nimissä hänen on kuitenkin osallistuttava verhojen valintaan? Muuten nainen päällepäsmäröi ja mies niin onneton..

Kyllä sitä miestä kiinnostaa = se ei halua niitä.

Mutta jos se sen sanoo niin on eri edessä. Siksi monet miehet ei mitään sano

Jos mies on niin avuton ettei saa suutaan auki edes kysyttäessä, niin naisenko pitäisi lukea ajatuksia..? Ei toki olisi helpompaa että mies sanoisi itse mitä ajattelee?

Naisethan odottavat mieheltä ajatustenlukua joka asiassa.

Vierailija
128/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin muutamista tutuista  sinkuista naisista voin kertoa, että he odottavat että mies on vähän niikuin nainenkin mutta sillä on pippeli lasten tekoa varten.

Miestä ei ymmärretä eikä miehen ja naisen parisuhdetta ymmärretä. Mies ei ole nainen eikä muutu sellaiseksi. Se, että nainen päättää kaiken sisustuksen, lastenkasvatuksen, lomamatkat, asunnon valinnan yms ja mies hankkii rahat niihin ei ole tasa-arvoa. Tasa-arvo ja parisuhde on sitä että kumpikin antaa toiselle tilaa ja arvostaa toisen mieltymyksiä sekä maksaa omalta osaltaan elämänsä mahdollisuuksien mukaan. Jos vaimo vaikka on työtön niin silloin ei kinuta miestä kustantamaan etelänmatkaa.

Kompromissien tekoa tarvitaan ja keskustelutaitoa.  Näitä ei opi missään nykyisin kun kaikki on niin minä-minä touhua. Parisuhteet eivät kestä jos ei kasveta vastuullisen aikuisen tasolle.

Aika monessa perheessä sitä miestä ei voisi vähempää kiinnostaa sisustukset ja verhot sun muut koristetyynyt.. Tasa-arvonko nimissä hänen on kuitenkin osallistuttava verhojen valintaan? Muuten nainen päällepäsmäröi ja mies niin onneton..

Kyllä sitä miestä kiinnostaa = se ei halua niitä.

Mutta jos se sen sanoo niin on eri edessä. Siksi monet miehet ei mitään sano

Jos mies on niin avuton ettei saa suutaan auki edes kysyttäessä, niin naisenko pitäisi lukea ajatuksia..? Ei toki olisi helpompaa että mies sanoisi itse mitä ajattelee?

Eli pitäisi tulla ero verhojen takia? Koska naiset lähtevät jos he eivät ssa sisustaa mielensä mukaan.

Nykynaisilla on sellainen lähtökohta että jos ne ei saa kaikkea haluamaansa niin ne lähtevät

Vierailija
129/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma: prinsessasatuja on luettu tytöille jo ainakin 100 vuotta ja vasta tämä sukupolvi uskoo niihin ja ryhtyy nirsoksi?

Voisiko vika sittenkin olla siinä, että prinsessasatujen lisäksi tytöille on kerrottu, että heidän ei tarvitse odottaa sitä prinssiä toimettomina, he voivat tehdä elämästään omanlaisensa. Harmi, että siihen elämään ei sitten enää mahdu sohvalla röhnöttävää "possua", jonka elämän täyttää televisio, pelaaminen ja maltillinen alkoholinkäyttö eli mäyräkoira kahdesti viikossa.

Tällainen puolustautuminen, jossa solvataan vastakkaista sukupuolta, on ala-arvoista.

Merkittävin ero ajankäytössä miesten ja naisten välillä näkyy kotitöiden tekemisessä. Naisten kotityöaika on vähentynyt vuodesta 1979 lähtien neljännestunnin verran. Miehillä kotityöt ovat puolestaan lisääntyneet reilut parikymmentä minuuttia.

Tuo sohvalla röhnöttävä mies on siis menneen talven lumia. Hassua, että joku vielä tänä päivänä käyttää tällaista esimerkkinä ja ihan tosissaan.

Vierailija
130/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos salissa on 100 naista ja 100 miestä niin kaikki miehet näkee ja kuolaa sen yhden kauneimman naisen perään eivätkä edes näe loppuja 99. Sadasta naisesta usea näkee ja kuolaa muutaman komeimman miehen perään mutta heistäkin moni niinkuin muutenkin niistä sadasta naisesta näkee myös muut miehet ja silmiin osuu monta ihan hyvää miesehdokasta. Mutta ne sata miestä haluaa kaikki vain sen yhden.

Minulle kauniille mutta ei sille superkauneimmalle on joskus jonkun juhlaillan jälkeen sanottu, siis joku juhlissa ollut mies, että olisit sinäkin tullut. Minä olin siellä juhlissa kyllä mutta olin ihan näkymätön siis kun yksi superkaunis sai kaikki miehet sekaisin.

Eli lopputulemana yksi nainen saa paljon iskuyrityksiä ja 99% naisista ei yhtään. Miesten kohdalla muutama saa paljon iskuyrityksiä mutta likimain jokainen kuitenkin jonkin verran. Meneeköhän tämä oikeasti näin?

Ei vaan ne kaikki 100 naista saavat iskuyrityksiä. Mutta yksikään mies ei saa yhtäkään iskuyritystä.

Tuo asia on niin helppo testata nykyään netissä. Deittipalstalle vaan kunnon hakemus ja katso monta vastausta saat. Keskimäärin satoja vastauksia päivässä saa naiset.

Ei nyt ihan tuskin yksikään mies mutta ehkä vain muutama komein. Varmaan noista naisista väh. 90 saisi huomiota koska naisten väliset tasoerot ovat paljon väljempiä. Ovat enemmän toistensa kopioita.

Vierailija
131/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut mielipidekirjoitusta,mutta autosta tuli mieleeni, että kun haluan auton, on surffattava netissä, verrattava ominaisuuksia ja hintoja, käytävällä koeajoilla ja pyydettävä tarjouksia. Valitettavasti kukaan ei tule ovelleni kivan auton kanssa ja tarjoa sitä haltuuni x eurolla.

Vierailija
132/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta p*skaa koko artikkeli. Naurattaisi jos ei itkettäisi.

Onpa yllättävää että artikkelin kirjoittaja on mies. Katkera sellainen. Naisten vika kaikki yhyy uliuli. Ja sitten toi autovertaus..... en edes jaksa sanoa siihen mitään. Mä en halua elämääni miestä jonka kanssa mun ei ole hyvä olla. Miestä joka on ihan ok mutta en häntä halua tai rakasta. En etsi prinssiä, vaan ihmistä jonka kanssa haluan aidosti jakaa arkeni ja jonka kanssa on kemiaa. Voin kertoa että niitä on aika harvassa.

Btw; shocking news. Miehet nykypäivänä ovat aivan järkyttäviä sekä ulkomuodoltaan että luonteeltaan. Maataan sohvalla, juodaan kaljaa, käydään paskatöissä mistä valitetaan, odotetaan viikonloppua että pääsee ryyppäämään. Tässä välissä naisen pitäisi olla kodinkone ja antaa pillua aina kun mies haluaa. Kuulostaako houkuttelevalta? No ei.

Olin eilen ulkona ja tutkiskelin huvikseni miesten "tasoa" . Hyi oksennus. En tarkoita että kaikkien pitäisi olla brad pittejä, mutta... No, voin laittaa vaikka esimerkkikuvan minkälaisia miehiä oli liikkeellä. Näitä oli siis n. 80%. 

https://www.google.fi/search?q=juoppo&newwindow=1&safe=off&biw=1536&bih…

Käyttäytyminen: kummallista mölinää, naisten intiimialueisiin tarraamista luvatta, huutamista, kaljan kiskontaa. Tuommoinen pitäisi sitten ottaa? Miehet, olen pahoillani, mutta me elämme 2017 luvulla. Meillä naisilla on oikeus vaatia edes kohtuullista käyttäytymistä ja hygienian ylläpitoa. Meiltä ei saa automaattisesti pillua emmekä tee kaikkia kotitöitä puolestasi. Vituttaako? Voivoi. Tee itsellesi jotain.

Eikö tämä ole vähän ristiriitaista? Ensin sanot, että pitää olla kemiaa, mutta toiseksi kehotat miestä tekemään itsellensä jotain. Syntyykö siitä kemiaa, että käyttäytyy hyvin, ylläpitää hygieniaa, osaa keskustella eikä kähmi? Millä toimenpiteillä mies voi luoda kemiaa?

Vierailija
133/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktana vaan on, että parisuhde tuo helposti mukanaan naiselle lisätyötä, kun taas miehen elämää se helpottaa. Jos parisuhteessa vallitsee edes inan verran perinteiset sukupuoliroolit, on se naiselle usein paska diili sinkkuuteen verrattuna. Tällä tarkoitan siis sitä, että nainen kokkaa, siivoaa, pyykkää käyden samalla töissä, mieskin käy töissä mutta vaatii sen lisäksi palvelua osakseen.

Tapailin itse hetken työtöntä miestä, ja kas, niin vaan sitä käsi ojossa odotettiin sitä ja tätä, eikä puhettakaan mistään tasa-arvosta, ei edes ruokakulujen suhteen, vaan mies odotti minun sekä kokkaavan että maksavan murkinansa. Siivotonkin oli, heitti likaiset vaatteensa lattialle ja odotti minun korjaavan ja pyykkäävän ne paskaiset sukat ja alushousut. Kauaa en tuota possua katsellut. Mitä ihmettä nainen saa esim. tuollaisesta parisuhteesta  itselleen? Selvää toki on, että mies saa sen myötä seksiä, ruokaa ja palvelua osakseen, ja vaikkei nainen ulkomuodoltaan mikään missi olisikaan, tuo parisuhde miehen elämään joitain etuja, mutta naiselle paskahko tai laiska mies tietää vain ikävyyksiä ja lisätyötä.

Vierailija
134/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos yrität siinä miestä oikein ite iskeä, niin miten erotat vain seksiä haluavat hulttiot jos vätys ei sen vertaa yritä että tekis miehenä aloitteen.

Jos lähestyt miestä jossain muualla kuin baarissa ja pyydät TREFFEILLE niin tuskinpa mies on vain seksin perässä jos jaksaa treffeillä käydä kanssasi ja tavata sinua useasti siellä sun täällä. Niitä aloitteita voi tehdä muuallakin kuin kännissä baarissa.

Ohis, mutta olen näin toiminut (ja myös toisinpäin, eli mies oli aloitteellinen), tuloksena kuukausien tapailu ennen seksiä ja mies osoittautui olleen vain seksin perässä ja halusi seksisuhteeseen - ei parisuhteeseen.

Jos olet mies et käsitä koskaan miten vaikeaa naisena on tietää mitä mies sinusta oikeasti etsii vai etsiikö mitään muuta kuin seksiä. Ja syyhän on kaikissa tapauksissa toki naisessa, ei koskaan miehessä joka valehtelee.

Laasanen on kirjoittanut tästäkin. Ihan uteliaisuuttani ole tutustunut teksteihinsä sillä niistä on puhuttu somessa aika paljon. Olen halunnut tietää mitä tyyppi oikeasti on kirjoittanut. Yllätyin positiivisesti kirjoituksistaan. Näyttää että on vain haluttu vetää räväköitä otsikoita muutamien lauseiden avulla ja kokonaisuus jätetty huomiotta.

Yksi asia mistä hän on kirjoittanut on juuri se, että miehet huijaavat naisia väittämällä että haluavat parisuhteen vaikka oikeasti hakevat vain seksiä. He käyttävät tylysti hyväkseen niitä naisia jotka kelpaavat heille vain seksiin. Ja naisen on hyvin vaikea tietää mitä mies oikeasti haluaa. Onko kyse oikeasta suhteen tavoittelusta vai haaskaako mies vain naisen aikaa.

Tilanne on tietysti eri silloin kun kumpikin hakee pelkkää seksiä tai muuta yhdenillan mielihyvää.

Miesten on valehdeltava koska muuten he eivät saa yhtää mitään. Jos mies käyttäytyisi niin kuin normaalisti on ja itsestä tuntuu niin jää yksin ja vielä ilman seksiä

Vierailija
135/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai että ihan aloitteita pitäisi naisten alkaa tekemään.

Itse nuorena Menin muutaman kerran juttelemaan miehelle jonka luulin tuntemani. Jokainen näistä miehistä muistutti jotain tuntemaani henkilöä.

Miesten reaktiot olivat mahtavia. Emmä sua tunne, mitä sä oikeen yrität. No en todellakaan oo mikään sun vanha koulukaveri. Miehet kokivat nämä tilanteet selvästi vastenmielisinä ja olivat erittäin tylyjä.

Itsekin olen usein saanut seuraa ihmisistä jotka ovat luulleet tuntevansa minut tai ovat olleet vanhoja koulukavereita joita en ole tunnistanut. Eikä minulla ole koskaan ollut tarvetta olla tyly yhdellekään heistä. Yleensä ollaan juteltu hetken aikaa, jonkun kanssa alettu jopa pitämään yhteyttä. Yhden kanssa oli sitten lähempääkin kanssakäymistä.

Musta tuntuu miehet ovat niitä prinsessoja. Jokaiselle pitäisi löytyä oma missi. Ja jos väärä nainen lähestyy, edes vahingossa, niin ollaan niin loukkaantuneita ettei ihan heti uskoisi.

Nyt vielä valittavat somessa kuinka eivät saa seksiä naiselta jolta haluaisivat. Kun se nainen on niiiiin nirso ja prinsessaharhainen.

Näyttää että tilanne menee koko ajan huonompaan suuntaan.

Sääliksi käy nykyisiä nuoria naisia.

Ai että sinä menet random miehelle selittämään että olet hänen koulukaverinsa ja sitten ihmettelet kun mies ei lämpene? Nehän pitää sinua mielisairaana.

Mitäs olisit jos menisit normaalisti puhumaan miehelle?

No olen onnellisesti naimisissa. Ei ole tarvetta mennä juttelemaan random miehille.

Tutuille kylläkin. Ja moni tulee juttelemaan myös minulle. Osa heistä on oikeasti tuttuja ja osa vain erehtynyt henkilöstä. Ei ole koskaan tullut mieleen että olisivat mielisairaita. Kaikkea sitä tältä palstalta oppiikin.

Tiedän että näitä sattuu muillekin, eikä niissä mitään ihmeellistä ole.

Miehiltä saamani reaktiot vaan ovat olleet erikoisen tylyjä. Muuten ovat yleensä myönteisiä ja kummankin osapuolen kannalta viihdyttäviä.

Vierailija
136/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma: prinsessasatuja on luettu tytöille jo ainakin 100 vuotta ja vasta tämä sukupolvi uskoo niihin ja ryhtyy nirsoksi?

Voisiko vika sittenkin olla siinä, että prinsessasatujen lisäksi tytöille on kerrottu, että heidän ei tarvitse odottaa sitä prinssiä toimettomina, he voivat tehdä elämästään omanlaisensa. Harmi, että siihen elämään ei sitten enää mahdu sohvalla röhnöttävää "possua", jonka elämän täyttää televisio, pelaaminen ja maltillinen alkoholinkäyttö eli mäyräkoira kahdesti viikossa.

Tällainen puolustautuminen, jossa solvataan vastakkaista sukupuolta, on ala-arvoista.

Merkittävin ero ajankäytössä miesten ja naisten välillä näkyy kotitöiden tekemisessä. Naisten kotityöaika on vähentynyt vuodesta 1979 lähtien neljännestunnin verran. Miehillä kotityöt ovat puolestaan lisääntyneet reilut parikymmentä minuuttia.

Tuo sohvalla röhnöttävä mies on siis menneen talven lumia. Hassua, että joku vielä tänä päivänä käyttää tällaista esimerkkinä ja ihan tosissaan.

Jotta kommenttisi olisi luettavissa, laita vielä lähtötilanteen minuutit mukaan.

Vierailija
137/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullisinta mielipidekirjoituksessa oli se, että kirjoittaja ei tuntunut ymmärtävän, miksi parisuhteet päättyvät.

Turhan moni parisuhde päättyy, koska monien naisten osalle tulevat valtaosa kotitöistä, lasten kasvattaminen jne.

Samaan aikaan monet miehet harrastavat, tapaavat kavereitaan, matkustavat ja jatkavat oman elämänsä elämistä naisten muuttuessa äideiksi ja huolenpitäjiksi. 

Ei kyse ole mistään naurettavista prinsessalegendoista, vaan uupumisesta.

Tuohan ei pidä paikkaansa. Kun tutkimukset sanoo ihan selvästi että parisuhteissa jossa mies tekee suurimman osan kotitöistä ei ole seksiä ja ne päättyvät nopeammin kuin parisuhteet missä nainen tekee suurimman osan kotitöistä.

Tästähän naiset kertovat todellisen tahtonsa naisystävilleen eikä miehelle,sama juttu seksiongelmissa.

Vierailija
138/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma ei ole siinä, mihin kohtaan asteikkoa kukin asettuu vaan puolison motivaatiosta pysyä rinnalla ja kohdella hyvin ja arvostavasti. Kun mies ihailee vaimoaan ja pitää tätä "hyvänä saaliina", hän jaksaa olla paremmin läsnä ja uskollinen.

Naiset pettävät ihan yhtä paljon kuin miehet ja he jättävät ne hyvät perheen isät ja aviomiehet nopeammin kuin ne rentut

Vierailija
139/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole nirsoilua, jos yhteiskunta on rakennettu tällaiseksi. Naisen on mahdollista elää ihan hyvää elämää ilman miestä, jopa lasten tekemistä ilman puolisoa tuetaan yhteiskunnan taholta. Naisen on lisäksi ihan luonnollisista syistä tosihelppoa saada satunnaista seksiä kun jos sattuu panettamaan. Mihin nykynainen miestä tarvitsee. Ellei satu muuten pitämään jostakin miehestä, noin ylipäätään. Miksi naisen pitäisi ottaa esimerkiksi mieheksi joku dorka lääkäri, kun muutenkin pärjää. Nämä valittajat haluaa 1800- luvulle kun silloin naisen oli pakko ottaa äijä pärjätäkseen.

Nyt täytyy vaan nirsoilusta valittajien kattoo peiliin, sieltä se totuus löytyy.

Vierailija
140/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos salissa on 100 naista ja 100 miestä niin kaikki miehet näkee ja kuolaa sen yhden kauneimman naisen perään eivätkä edes näe loppuja 99. Sadasta naisesta usea näkee ja kuolaa muutaman komeimman miehen perään mutta heistäkin moni niinkuin muutenkin niistä sadasta naisesta näkee myös muut miehet ja silmiin osuu monta ihan hyvää miesehdokasta. Mutta ne sata miestä haluaa kaikki vain sen yhden.

Minulle kauniille mutta ei sille superkauneimmalle on joskus jonkun juhlaillan jälkeen sanottu, siis joku juhlissa ollut mies, että olisit sinäkin tullut. Minä olin siellä juhlissa kyllä mutta olin ihan näkymätön siis kun yksi superkaunis sai kaikki miehet sekaisin.

Esimerkkisi menee juuri päinvastoin että naiset juuri näkevät sadasta vain muutaman komean. Kuinka voi olla noin pihalla asioista :D

On rasittavaa kun joku väittää mustaa valkoiseksi.

Onko miehelle tosiaan jopa nimettömänä mahdotonta myöntää totuutta? Näköjään on.

Jokainen nainen joka ei ole se kaunein porukassa tietää sen että on täysin näkymätön kaikille miehille kun paikalla on se yksi superkaunis nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi