Nainen valitat ettet löydä ketään, Sinua neuvotaan, mutta et ota neuvoa vastaan!
Kysyt miksi et löydä ketään, mutta tuskin muutat itseäsi!
Kommentit (7)
Minä kysyin täältä neuvoa joskus vuosi sitten. Lähinnä sain kuulla että 30veenä on juna jo mennyt ja tuskin enää ketään löydän. Kehotettiin myös juttelemaan miehille, tein niin ja sain palkaksi naurua/tokaisun että mies on varattu/mutinaa ja selänkäännön.
Itseäni olen parantanut niin paljon kuin pystyn; timmi kroppa, hygienia kunnossa, hiukset ja naama niin nätisti kuin onnistuu ja naamalla hymyilevä ja mielestäni helposti lähestyttävä ilme. Silti en kellekään kelpaa edes juttuseuraksi, saati treffi-.
Tuntuu ettei nykymiehelle riitä mikään. Jos ei saa sitä kauneinta ja nuorinta naista niin sitten pyöritetään kymmentä huonompaa yhtaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä kysyin täältä neuvoa joskus vuosi sitten. Lähinnä sain kuulla että 30veenä on juna jo mennyt ja tuskin enää ketään löydän. Kehotettiin myös juttelemaan miehille, tein niin ja sain palkaksi naurua/tokaisun että mies on varattu/mutinaa ja selänkäännön.
Itseäni olen parantanut niin paljon kuin pystyn; timmi kroppa, hygienia kunnossa, hiukset ja naama niin nätisti kuin onnistuu ja naamalla hymyilevä ja mielestäni helposti lähestyttävä ilme. Silti en kellekään kelpaa edes juttuseuraksi, saati treffi-.
Tuntuu ettei nykymiehelle riitä mikään. Jos ei saa sitä kauneinta ja nuorinta naista niin sitten pyöritetään kymmentä huonompaa yhtaikaa.
"Totuushan" on, että kolmekymppisen, hyvännäköisen ja mukavan naisen parasta ennen päivähän on mennyt jo ajat sitten ja hänen tulisi vain tyytyä osaansa viisikymppisen alkoholisoituneen läskin miehen puolisona. Sen sijaan miesten tulisi saada max. 25-vuotias fitnessmimmi oli oma ikä tai ulkonäkö mitä tahansa. Tämän kun sisäistät löydät sinäkin varmasti jonkun. Onnea!
Joskus, joku nainen alkoi puhuu mulle ja luulin että pitää musta, no kysyin että saisinks tytön somen.. en saanut..
Vika voi olla myös siinä että haetaan sellaisten henkilöiden seuraa joille ei kelvata tai joilla muutenkin on tarjolla runsaasti seuraa. Pitäisi jokaisen itse laajentaa mies/nais makua niin että löytää helpommin seuraa. Ulkonäkö ei saisi vaikuttaa niin paljon kumppanin valintaan olipa sitten mies tai nainen.
Tämä. Neuvotaan kokeileemaan aloitteen tekemistä ja nainen ei vastaa siihen mitään......eli ei voisi kuvitellakaan aloitteen tekemistä.
Samaa ihmettelen, eipä ole naiset tulleet juttelemaan vaikka luulis että tääktä olisivat saaneet neuvoja hyvistä miehistä!!