Onko olemassa miehiä jotka haluaa seksiä vain oikeasti erityisten ihmisten kanssa?
Vai onko se miesten DNA:ssa että panevat ketä vaan tilaisuuden tullen?
Kommentit (28)
14-18-19. Silloin jo oli hurjaa. Nain kaikkia naisia jotka antoi pyytämättä, en pidä itseäni pedofiilinä. Vaan se oli kummankin puoleista kokeilua, mutta useinmiten käytin kortsua mikä teki epätyydyttävää. Olihan niitä naisiakin joilla oli ehkäisy, senjälkeen vaimoni kanssa tehtiin lapset. Sitten se loppui kun seinään vaimoni alkoi käyttämää ehkäisypillereit. Kyyti oli todella aika rajua kunnon rakasteluaM50+.
Hovikulli ei hanttihommaan lahde.
Minä olen elämäni toisessa pitkässä parisuhteessa ja tämä elämäni toinen nainen on elämäni toinen seksikumppani.
En halua seksiä sellaisen naisen kanssa, jota en rakasta.
Seksi nykyisen naiseni kanssa on jumalaisen hyvää - olemme täydellinen match tässäkin suhteessa.
Olen 40+ mies, ja ollut parisuhteissa yli puolet elämästäni. Nykyisen vaimon kanssa yhdessä jo 20 vuotta. En ole milloinkaan pettänyt, vaikka tilaisuuksia olisi kyllä ollut ja ihan ilman omaa aloitetta. Toki olen joskus fantasioinut toisista naisista, mutta se ei mielestäni ole pettämistä. Lasken pettämiseksi vain seksin.
Kun olen suhteessa, kunnioitan toisen sitoutumista minuun niin korkealle, etten kerta kaikkiaan voisi häntä pettää. Odotan tottakai samaa kumppanilta. Tietääkseni minua ei ole ikinä petetty.
Tunnen paljon miehiä, joilla liha ottaa järjestä varsin helposti yliotteen. Poikien reissuilla pannaan vieraita naisia ihan avoimesti ja käydään huorissakin. Ei se minua haittaa, mutta itse suuntaan mieluummin vaikka yksin hotellille silloin. Minä olen yhden naisen mies.
Minä olen sellainen, mutta alan kannattaisiko kokeilla jonkun vaan naisen kanssa seksiä, kun sitä naista ei ole tullut tai en ole saanut sitä josta olen kiinnostunut. Ei kovin hyvät kokemukset kyllä ole aikaisemmilta kerroilta.
On. Oikea ihminen on nainen joka levittelee kaksin käsin persettään ja pyytää nuolemaan ja panemaan persettään
En ole koskaan halunnut seksiä muiden kuin sellaisten naisten kanssa, joihin minulla on tunteita. Omissa silmissäni se tekee heistä erityisiä.