Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Penis pienentynyt

Vierailija
07.01.2017 |

Noin sentti lähtenyt pituutta sekä paksuutta pois. Mitä ihmettä täällä oikein tapahtuu? Voiko tuon johtua runkkailusta?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi.

Vierailija
2/39 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Se johtuu lihomisestasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö jotain lääkkeitä, oletko varma että pienentynyt..

Vierailija
4/39 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut niin vähällä käytöllä että surkastuu pois.

Vierailija
5/39 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain hormooni häiriöitä?

Tiedän tyypin jonka penis kutistui sellaiseksi olemattomaksi puolikkaan pikkurillin kokoiseksi kurtuiseksi nysäksi.

Ennen oli siis 18cm juhlakunnossa.

Vierailija
6/39 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeet ainakin aiheuttaa tuota.

Vierailija
7/39 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä? :)

Vierailija
8/39 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenellä? :)

Siis pienentynyt..

Vierailija
9/39 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö enää olemaan tuon miehen kanssa?

Vierailija
10/39 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on vaihtunut kaksosveljeen.

Vierailija
11/39 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain hormooni häiriöitä?

Tiedän tyypin jonka penis kutistui sellaiseksi olemattomaksi puolikkaan pikkurillin kokoiseksi kurtuiseksi nysäksi.

Ennen oli siis 18cm juhlakunnossa.

En uskoisi. Oliko tuo pysyvää? Ja runkkaan kyllä todella paljon että siksi epäilen syyksi

Vierailija
12/39 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pienentynyt tollaseksi 2-3cm eturauhasen poiston jälkeen,leikattin myös virtsarakon syöpä samoin kuin laajalle levinnynyt peräsuolen syöpä.Ei mulla tosin ennenkään ollut mikään naisten toive kalu kun oli tollanen6-8 cm levossa.Ei se seiso enää ollenkaan mutta halut perk... jäi.Orkun saa kun osaa oikeasta kohtaa hinkata mutta muijat olen voinut unohtaa kun ei ne tee tällaisella ukon puolikkaalla mitään.

Vierailija
13/39 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muna aikuisena kasva eikä kutistu. Tuo oma muna kyllä haluaisi huomiota tuolta naiselta. Osaa kyllä aivan järjettömän hyvin silloin kun viitsii. Totta puhuen veltosta kasvaa aika nopeasti jos saa huomiota. Täytynee vihjailla lisää.. Tai sanoa suoraan että tiedät mitä pitää tehdä.

Vierailija
14/39 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opit käyttämään mittaa? 

Vierailija
15/39 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pienentynyt tollaseksi 2-3cm eturauhasen poiston jälkeen,leikattin myös virtsarakon syöpä samoin kuin laajalle levinnynyt peräsuolen syöpä.Ei mulla tosin ennenkään ollut mikään naisten toive kalu kun oli tollanen6-8 cm levossa.Ei se seiso enää ollenkaan mutta halut perk... jäi.Orkun saa kun osaa oikeasta kohtaa hinkata mutta muijat olen voinut unohtaa kun ei ne tee tällaisella ukon puolikkaalla mitään.

Oletko edes yrittänyt lähestyä naisia? Paljonko sinulla on ikää? 

Vierailija
16/39 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä liian masturboinnin voisi kuvitella ainakin ohentavan kyrpää koska liika puristelu voisi vahingoittaa kudoksia

Vierailija
17/39 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

54 on ikää enkä ole edes yrittänyt lähestyä naisia koska tiedän miten siinä käy,ei tällaiset ukon käppänät nitä kiinnosta kun ei edes terveet miehet kelpaa.

Vierailija
18/39 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin kuulin joskus aikoja sit et adhd-lääkkeitten alotus ois vaikuttanu munan kokoon negatiivisesti. Lihominen ja urheilun lopetus vaikuttaa kyllä ihan selkeesti negatiivisesti kovana olevan kyrvän kokoon.

T: M33w

Vierailija
19/39 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääketieteellinen totuus on, että penis pienenee sekä pituudesta, että ympärysmitasta noin sentin kymmenessä vuodessa, ympärysmitasta hieman vähemmän. Itsellä nyt 70-vuotiaana se on enää 17 cm pitkä ja ympärys 14,5 cm. Onneksi kestävyys ja taito korvaavat puutteet koossa. Kumppanit eivät valita, vielä.

Vierailija
20/39 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt omin silmin miten mies onnistui säännöllisellä runkkaamisella 4-5 kertaa päivässä kasvattamaan peniksensä kokoa.

Exään siis menin sekaantumaan muutaman vuoden tauon jälkeen ja hieman hämmennyin kun oli varustus kasvanut ihan selkeästi. Lihastahan tuo peniskin on joten sitä pystyy kai jossain määrin "treenaamaan".

Harmi että henkistä kehitystä ei ollut tapahtunut :D