Wtf, mies tuli kotiin ja murjottaa kun täällä "ei ole ruokaa"
Kotiin tullessaan kysyi onko meillä ruokaa. Tein eilen pitsaa ja sitä on vielä vähän jäljellä.
Sanoin miehelle:
" joo, jääkaapissa on vielä sitä pitsaa. :)"
Mies vastasi:
"Eli ei ole paljon yhtään, pitää sitten taas lähteä kauppaan..."
Nyt murjottaa koneella ja valittaa kun on nälkä. Sanoin että syö vaikka alkupalaksi sitä pitsaa. Kuulemma on mieluummin ilman kun ei sillä lähde nälkä. Pitsaa on puoli pellillistä.
Huoh. Olisi kai pitänyt lukea miehen ajatukset ja tehdä uusi ruoka vaikka edellinen on syömättä.
Kommentit (19)
Mies tuli siis kaveriltaan. Ei töistä.
Ap
Syö itse niitä jämiä. Kyllä minua vituttaisi jos ei tuon vertaa voi ruokaa tehdä.
Meillä ei akka tee ikinä ruokaa vaikka hänellä on vapaapäivä. Itse tee aina ruoan kun hän on töissä ja mulla vapaata, esim. viikonloppuisin. Ja ruoka on silloin prikulleen valmista kun hän astuu ovesta sisään, eli pääsee suoraan pöytään jos haluaa, ja aina haluaa.
Vituttaa kun ei edes yhtenä päivänä voi tehdä kunnon ruokaa. Jotain saatanan valmisruokia itse syö, mulle ne ei maistu.
Vierailija kirjoitti:
Kotiin tullessaan kysyi onko meillä ruokaa. Tein eilen pitsaa ja sitä on vielä vähän jäljellä.
Sanoin miehelle:
" joo, jääkaapissa on vielä sitä pitsaa. :)"Mies vastasi:
"Eli ei ole paljon yhtään, pitää sitten taas lähteä kauppaan..."Nyt murjottaa koneella ja valittaa kun on nälkä. Sanoin että syö vaikka alkupalaksi sitä pitsaa. Kuulemma on mieluummin ilman kun ei sillä lähde nälkä. Pitsaa on puoli pellillistä.
Huoh. Olisi kai pitänyt lukea miehen ajatukset ja tehdä uusi ruoka vaikka edellinen on syömättä.
Kyllä olisi pitänyt tehdä uusi ruoka.Ei pizza ole mikään oikea ruoka, iltapalaksi menee.Kyllä kunnon ruoka pitääisi tehdä ainakin kerran päivässä.Olen kyllä nyt ukkosi kanssa samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoin miehelle:
" joo, jääkaapissa on vielä sitä pitsaa. :)"Mies vastasi:
"Eli ei ole paljon yhtään, pitää sitten taas lähteä kauppaan..."Nyt murjottaa koneella ja valittaa kun on nälkä. Sanoin että syö vaikka alkupalaksi sitä pitsaa. Kuulemma on mieluummin ilman kun ei sillä lähde nälkä. Pitsaa on puoli pellillistä.
Kyllä olisi pitänyt tehdä uusi ruoka.Ei pizza ole mikään oikea ruoka, iltapalaksi menee.Kyllä kunnon ruoka pitääisi tehdä ainakin kerran päivässä.Olen kyllä nyt ukkosi kanssa samaa mieltä.
No mieshän olisi voinut tehdä ruokaa jos ei kerran jämät kelpaa. Ei ap ole velvollinen hikoilemaan keittiössä että herra on tyytyväinen.
Syö ap ne pitsan jämät iltapalaksi, jos miehelle ei kelpaa. Veikkaan, että kohta raivoaa siitäkin. Taisi olla naispuolisella "kaverilla" ja nyt tekonsa oikeuttaakseen etsimällä etsii sinusta vikoja.
Exäni oli tuollainen. Jos ei ollut enää litraa jäätelöä tai pellillistä piirakkaa (meillä on myös lapsia joille tarjoan noita herkkuja) sanoi että ei halua kun sitä on liian vähän. Ja kiukutteli.
Suostuttele sitä syömään, tulee paremmalle tuulelle. Mä oon nälkäsenä kärttyne ja tietyn ajan jälkeen mulle ei enää kelpaa ruokakaa ku vituttaa kaikki liikaa. Sitku saan syötyy ni parempi olo :)
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei akka tee ikinä ruokaa vaikka hänellä on vapaapäivä. Itse tee aina ruoan kun hän on töissä ja mulla vapaata, esim. viikonloppuisin. Ja ruoka on silloin prikulleen valmista kun hän astuu ovesta sisään, eli pääsee suoraan pöytään jos haluaa, ja aina haluaa.
Vituttaa kun ei edes yhtenä päivänä voi tehdä kunnon ruokaa. Jotain saatanan valmisruokia itse syö, mulle ne ei maistu.
Meillä sama juttu. Itse on heti naama norsunvitulla jos ei ruoka ole pöydässä kun tulee minua myöhemmin kotiin, mutta jos itse tulen jostain niin "mä söin jo nuudeleita, etsi kaapista jotain" vaikka olisi ollut koko päivän vapaalla. Kavereilleen kirkkain silmin kertoo kuinka puurtaa kotona päivät pitkät, kun ei ne miehet osaa, vaikka totuus on jotain ihan muuta.
Mm99 kirjoitti:
Suostuttele sitä syömään, tulee paremmalle tuulelle. Mä oon nälkäsenä kärttyne ja tietyn ajan jälkeen mulle ei enää kelpaa ruokakaa ku vituttaa kaikki liikaa. Sitku saan syötyy ni parempi olo :)
Hih hih kun on hauskaa.
Jälleen kerran sama kaava.
Mieheni sitä/tätä ja nyt raivoaa ja blaa blaa.
Mm99 kirjoitti:
Ei nyt aikuista ihmistä aleta hoivata kuin jotain taaperoa. Jos ei saa valmista pizzaa kaapista mikroon tai käytyä kaupassa ja tehtyä jotain muuta, niin kuolkoon nälkään.
Jssap.
sitä wtf:ää kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa kun ei edes yhtenä päivänä voi tehdä kunnon ruokaa. Jotain saatanan valmisruokia itse syö, mulle ne ei maistu.Kaikista vittumaisin osuus tuollaisessa on se, että nainen kuin nainen EI TAJUA että se ruuan laitto on sen homma !. Tämän päivän ämmät on kyllä niin turhaa tilan, energian ja hapen haaskausta ettei mitään rajaa. Kaikki ne asiat jotka on naisen velvollisuuksien listalla (PAINOTUS SANALLA : V_E_L_V_O_L_L_I_S_U_U_K_S_I_E_N !) tuntuu olevan jotain aivan helvetin ylivoimaisia käsittää saatikka tehdä, poislukien ne yksinkertaisesti kädettömät akat jotka haluaisivat mutta ei vain kerta kaikkiaan osaa.
Jos ei näillä riippakivillä olisi sitä namia, niin ronttosen kuva tulisi kannikoiden väliin aikas joutuin.
No tollaselle ääliölle ei edes oma äiti viitsi laittaa pötyä pöytään.
Aikuinen ihminen vastaa itse omasta syömisestään, jos nimenomaan ei ole muuta sovittu. Jos mieheni alkaisi minulle vinkumaan ja kiukuttelemaan, kun ei ole ruokaa tehty, ei olisi kovin pitkään jääkaappi yhteinen. Toisen tehtävä ei myöskään ole aikuisen nälkäkiukun lepyttely. Ihmisellä itsellään on vastuu omasta käytöksestään.
Meillä onneksi toista kunnioitetaan, emme ole toistemme henkilökuntaa. Kotirutiinit ovat molempien vastuulla. Jos kumpikaan ei ole jaksanut tehdä ruokaa tai käydä kaupassa, se on ihan molempien syy yhtä lailla.
Sano miehelles, että panee sen einespirkon kiertoon.
Jos ap mies on pyyörykkä niin hyvää tekee paastota. Ei siihen kuole.
Mieheni on työttömänä ja kyllä ärsyttää tulla töistä ellei ole ruokaa. Jotain jämiä liian vähän