Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuin mieheen Tinder-treffeillä, koska voi laittaa viestiä?

Vierailija
07.01.2017 |

Vähän huonolta näyttää, kun mies ei ole laittanut eilisillan treffien jälkeen mitään viestiä. Miehen aloitteesta tapasimme livenä. Treffit kestivät melkein 4 tuntia, ja mies kysyi loppuvaiheessa, haluanko vielä tehdä jotain yhdessä. Itse olin vähän sitä mieltä, että kello oli jo paljon ja sanoinkin sen. :D Lähtiessämme omille teillemme totesimme illan olleen mukava.

Milloin "sääntöjen" mukaan naisen on sopiva laittaa viestiä? Tänään iltapäivällä? Ajattelin vain kiittää illasta kahdella virkkeellä... onko se riittävän selkeä vihje miehelle naisen kiinnostuksesta? Kamala tämä ihastuksen tunne!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat heti sitä viestiä, miehet ja naiset on nykyään samalla viivalla viestittelyn suhteen!

Vierailija
2/12 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laittaa. Olisi halunnut seksiä siksi kysymys, ei muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäivällä tai illalla voi hyvin laittaa :)

Vierailija
4/12 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies laittaa. Olisi halunnut seksiä siksi kysymys, ei muuta.

Ehdotti oikeastaan ihan konkreettista tekemistä: halauaisitko vielä mennä x paikkaan tai paikkaan y. Ei myöskään kosketellut tai suudellut illan aikana, ainoastaan iski silmää, flirttasi ja sai minut henkisesti pois tolaltani. :D

Vierailija
5/12 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin lyhyen viestin, jossa kiitin illasta. Mies vastaili hymiöiden kera, kertoi omasta päivästään ja kyseli kuulumisiani. Hänen vastausviestinsä oli pidempi kuin minun laittamani... Vastasin hänelle kysymyksiä esittämättä, ja häneltä tuli taas takaisin vähän pidempi vastausviesti ja jälleen kuulumisten kyselyä. Toivottavasti mies ei vain kohteliaisuudesta viestittele ja kysele!

Vierailija
6/12 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu miten vammaista ja typerää ylianalysointia. Jälleen kerran.

Vierailija
7/12 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin lyhyen viestin, jossa kiitin illasta. Mies vastaili hymiöiden kera, kertoi omasta päivästään ja kyseli kuulumisiani. Hänen vastausviestinsä oli pidempi kuin minun laittamani... Vastasin hänelle kysymyksiä esittämättä, ja häneltä tuli taas takaisin vähän pidempi vastausviesti ja jälleen kuulumisten kyselyä. Toivottavasti mies ei vain kohteliaisuudesta viestittele ja kysele!

Voi vittu tätä naisten pelleilyä. Jos mies oli kiinnostava, mikä ihme siinä on niin vaikea sanoa hänelle että oli mukavaa, nähdäänkö uudestaan tekemällä vaikka yhdessä lumienkeleitä?

Tuollaisella tavalla et muuta kuin karkoita sen miehen. Mies EI OLE ajatustenlukija. Tuo viestittelysi vaikuttaa toisesta siltä ettet ole kiinnostunut mutta lämpimiksesi laitat viestejä kun ei tässä muutakaan

Vierailija
8/12 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että miehen tehtävä on pyytää ulos ja laittaa ekana viestiä treffien jälkeen. :D

Vierailija
9/12 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee miehelle palvelus äläkä soita/viestitä.

Vierailija
10/12 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
11/12 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sä vaikutat kyl just sellaselta et sut päätyy vaan jättämään ku kaikki pitää aina päättää ja tehä ite. Anna olla, deittaa vaikka dildoa.

Vierailija
12/12 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin miestä uusille treffeille ja hän suostui. Viime päivinä minä olen ollut se, joka on kysynyt kuulumisia. Ei tuo mies kovin innokkaalta vaikuta. Tai ehkä olen tulkinnut väärin. Minulla on sellainen olo, että näemme vain koska hän ei viitsinyt/kehdannut jostain syystä kieltäytyä. Noh, enää ei itse viitsi perua. Jos mies lähtee treffeiltä nopeasti kotiin niin se oli sitten siinä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme