Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävimme kahvilassa koko perhe. Näin

Vierailija
07.01.2017 |

Täydessä kahvilassa keski-ikäisen yksinäisen miehen. Hän istui siis pöydässään yksin. Ymmärsin heti, että hän on todennäköisesti niitä yksinäisiä, jotka juhlapäivinä hakeutuvat ihmisvilinään, kahvilaankin, ollakseen vähemmän yksin. Hän ei ottanut kontaktia kehenkään. Tähän asti kaikki vielä aivan normaalia ja olisimme voineet jutella hänelle, jos olisimme istuneet aivan viereisessä pöydässä.

Sitten yksi seikka, mitä en ole muilla yksinäisillä nähnyt. Hän risti käsivartensa eteensä ja pidätteli ilmeitään, jotka näyttivät kateellisilta ja katkerilta, varsinkin, kun hän katsoi perheitä. Vaistoni sanoi, että kannattaa väistää ja varoa häntä.

Tämä tapahtui eilen. Mitä muuta te näitte eilen?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat sairaalta. Josko antaisit muiden olla ja pysyisit perheesi kanssa kotona jos muut ihmiset pelottaa.

Vierailija
22/33 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin samaan aikaan kyseisessä kahvilassa ja näin ap:n tarkoittaman miehen. Ap:n perheen lähdettyä mies nousi pöydästä, kiitti ystävällisesti kahvilan tarjoilijoita ja poistui.

OLIN TÄYSIN JÄRKYTTYNYT!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en provosoidu. Meillä ei ollut rattaita. Ennen kahvilaan menoa sanoin lapsille, että "pojat pipot pois päästä, kun astutte sisään ja käytös yhtä hyvää kuin koulussa." Lisäsin vielä, että "täällä on pöytiin tarjoilu". Ei meistä ollut mitään häiriötä. Lähtiessään pojat kiittivät. Mahtavaa, että lapseni osaavat  käyttäytyä silloin, kun on sille tarvetta! Kotimatkalla kinastelivat.

ap

Et ole selvästikään käynyt viime aikoina koulussa...

"... ja käytös yhtä hyvää kuin koulussa"

Vierailija
24/33 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jää pelkäämään. Olen toimintakykyinen onneksi myös haastavissa tilanteissa ja tästä ei kyllä tullut mitenkään haastavaa minulle;) Kai tekin joskus ajattelette tällaisia, kun näette erikoisesti käyttäytyvän ihmisen?

Mietin sitäkin, että mies erottui elekieleltään muista ihmisistä ja siksi voi olla vaikeaa saada seuraa, mutta jos hän näyttäisi normaalimmalta, ongelmaa ei olisi.

Tiedättekö tyypit, jotka ovat akateemisesti koulutettuja tai joilla on ainakin jokin syvemmälle viety osaamisalue, vähän asseja, tarkkailevat koko ajan ympäristöään, saavat siitä liikaa infoa verrattuna meihin "normaalimpiin" ja heidän tunnetilatkin välittyvät liian vahvasti läpi, vaikka yrittävät peitellä niitä? Joskus näyttää pelottavalta.

ap

Vierailija
25/33 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsilla on hyvä käytös koulussa. Kysy vaikka opettajilta!

ap

Vierailija
26/33 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jo. Kuulostat koko ajan vaan hullummalta:)

Vierailija
27/33 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska provo.

Vierailija
28/33 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä miestä ärsytti ne huutavat ja mellastavat lapsiperheet, jotka parkkeeraavat keskelle täyttä kahvilaa. Tuttu tunne.

Vierailija
29/33 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että tästä ketjusta ei tullutkaan sellaista "Mitä näit loppiaisena?" -ketjua. Tahdotte hupia ja haastaa minua nostamaan esiin viestieni yksityiskohtia . Tämä onkin yksi tapa huvitella täällä av:lla.

Löytyiskö trololololollololoo, joka laittaisi uskottavasti  puolestani viestejä? 

ap

Vierailija
30/33 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ahdisti, kun kyttäsit sitä.

Vierailija
31/33 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu, kyllä minullakin joskus tuollalailla lähtee mielikuvitus vilisemään.

Tosin yleensä vain kun olen yksin ihmisten ilmoilla, kun on ns. liiikaa aikaa ajatella ja tylsää. Sitä kehittää tarinoita mielessään. Jos olisi perhe mukana niin ei kyllä ehtisi tarkkailemaan jotain yksinäisiä ukkoja...

Eikä kyllä tulisi mieleenkään pitää kehittämiäni tarinoita ja teorioita ihmisistä tosina ja höpistä niitä ääneen. Kuhan itseäni saatan hauskuuttaa, ymmärtäen että ne on oman mielikuvitukseni tulkintoja.

Vierailija
32/33 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä analysoin, että ap on munan puutteessa. Ei sillä muuten olisi ollut mielenkiintoa noin intensiivisesti vieraita miehiä vahdata.

Vierailija
33/33 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että tästä ketjusta ei tullutkaan sellaista "Mitä näit loppiaisena?" -ketjua. Tahdotte hupia ja haastaa minua nostamaan esiin viestieni yksityiskohtia . Tämä onkin yksi tapa huvitella täällä av:lla.

Löytyiskö trololololollololoo, joka laittaisi uskottavasti  puolestani viestejä? 

ap

Mitäs teit noin vainoharhasen alotuksen? Olisit vaan kysynyt: Mitä näit loppiaisena.