Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Miehet, millaisille naisille alatte jutella Tinderissä?
07.01.2017 |
Kun sanotaan, että miehille kelpaa machiksi Tinderissä lähes jokainen nainen, niin millaisille naisille te avaatte keskusteluja tai tahdotte tavatakin?
Kommentit (3)
Olen nainen, mutta tuppaudun nyt mukaan keskusteluun. Aloitatteko keskustelun kaikkien matchienne kanssa vai valikoivasti? Tuleeko teille paljon matcheja?
Minulla on myös kokemusta Tinderistä mutta mielestäni se on jotenkin ankea ja epätoivoinen sovellus. Tai sitten se ei vain ole sopiva juttu mulle.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En oo ikinä kokeillut. Tuntuu huonolta formaatilta, jos pelkkien kuvien varassa mennään.
Viimeksi tykkäsin vain naisista, jotka olivat yksin kuvissa ja vaikuttivat "tylsiltä". Tietysti ulkonäöllisesti painoin sydäntä vain oman tasoisteni kohdalla. Keskustelun aloitin kaikkien matchien kanssa (yhden).
Kerran kokeilin tykätä kaikista, mut eipä tuo silloinkaan kovin suuri menestys ollut. En tainut edes viittä matchia saada, juttelin sellaisen kanssa jolla ei ollut ollenkaan kuvia. Ei johtanut mihinkään, koska nainen oli todella, siis todella ujo.
Yhteenvetona, Tinder egon kasvattajana ei toimi mun kohdalla. En ole niin tasokas mies, että saisin kerättyä suuren määrän matcheja. Olin lähinnä tyytyväinen kaikista mitä sain. Tuskin tulen enää koskaan tuota sovellusta käyttämään, pitäisi olla jotain muuta tuohon somedeittailuun kuin mitä olen.
https://randomi.fi/chatroom/AV-chat.html