Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa, kun tytölläni ei ole siskoa

Vierailija
06.01.2017 |

Meillä on poika ja tyttö. Yhdessä leikkivät pienempänä mutta myöhemmin ei. Itsellä on myös yksi veli. Monilla ystävilläni on sisko ja ainakin aikuisena ovat siskojensa kanssa todella läheisiä. Harmittaa vähän, kun tytölläni ei sitä siskoa ole

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei harmita että pojalla ei ole veljeä? Kumpikohan on suosikki lapsi :D

Vierailija
2/19 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaako sinua, ettei pojallasi ole veljeä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sisko ja veli ja voin sanoa että siskoni kiusasi minua koko lapsiuteni, emmekä nykyisin ole väleissä. Veljeni kanssa olemme kuitenkin todella läheisiä :)

N28

Vierailija
4/19 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Minulla tyttö ja poika ja olisin toivonut tytölleni siskoa. Luulen että se liittyy jotenkin siihen että itselläni on vain veljiä ja tunsin itseni lapsena hyvin yksinäiseksi ja toivoin kovasti siskoa.

Vierailija
5/19 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi tyttöä, jotka ovat heti leikkimään opittuaan tapelleet keskenään. Tappelua on kestänyt koko lapsuusajan. Tytöt ovat erilaisia, kuin yö ja päivä, eivätkä tule lainkaan toimeen keskemään vieläkään 20- ja 18 -vuotiaina

Vierailija
6/19 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla pahat ongelmat.

Vierailija
7/19 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko ap sitä, että olisit toinut molempien lastesi olevan tyttöjä, vai että sinulla olisi kolmaskin lapsi, joka olisi nimenomaan tyttö ja sisar sille ensimmäiselle tyttärelle? Olisihan se kolmas lapsi sisar pojallesikin. Se tuntuisi hieman haljulta ajatukselta, jos tarkoitit, että kumpa poikasi olisikin tyttö. Siis se poika joka sinulla jo on. 

Vierailija
8/19 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 10 kk nuorempi sisko, ja murrosikään asti olimme toistemme parhaat kaverit. Nyt olemme 5-kymppisiä, emmekä pariinkymmeneen vuoteen ole enää juurikaan pitäneet yhteyttä.

Vierailija
9/19 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla esikoinen on tyttö ja oli ihanaa kun kuopuskin on tyttö. Itselläni on kaksi siskoa ja leikittiin aina todella paljon yhdessä pienenä ja vieläkin ollaan molempien kanssa hyvin läheisiä. Mutta oikeasti - se on ihan sama, olisihan se ollut jännä tutustua poikienkin maailmaan. Tyttö tai poika, kumpikin oli tervetullut. Nyt lapsikiintiö on täysi.

Vierailija
10/19 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lapsi ja oikeaa sukupuolta eli poika. Pojalla sisko puoli ja kaksi veli puolta.

Vierailija
11/19 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-ikäisenä tulisi sitten murheita, kun pikkusisko ihastuisi isosiskon poikaystävään.

Vierailija
12/19 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on veli, jonka kanssa ollaan oltu läheisiä niin lapsina, teineinä kuin aikuisinakin. Ei kai se sisaruksen sukupuoli sitä läheisyyttä ja henkilökemioita takaa.

Vierailija
13/19 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä (kin) taisi olla trolli kun ei ap ole tullut vastaamaan. Tai ehkä tajusi olleensa tyhmä eikä uskalla enää sanoa mitään :D

Vierailija
14/19 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siinä valitat, TEE sellainen!

Vierailija
15/19 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikai et samoin halua, että pojallasi olisi veli? Tai kaksi, jos perse kestää?

Vierailija
16/19 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siinä valitat, TEE sellainen!

Entä jos seuraavakin on poika? Ap tulee vaan surullisemmaksi. Ei selvästi pidä pojista :C

Vierailija
17/19 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan tarkoittanut sitä, että toivoisin rakkaan poikani olevan tyttö. Vaikka yritettäisiin saada pari lasta lisää, voisi kaikki olla poikia. Mieheni ei ole kaivannut veljeä mutta itse olen kaivannut siskoa. Siitä kai tämä ajatus.

Vierailija
18/19 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pian teini-ikäiset tyttö ja poika. Kun he olivat leikki-ikäisiä, minullakin oli surullinen olo siitä, ettei tyttäreni tulisi saamaan siskoa. Itselläni on siskoja useampi ja ovat tärkeitä. Silloin ajattelin, että lapsiluku jää kahteen. Myöhemmin mieli muuttuu ja saimme vielä tyttären, joka kuoli pienenä vauvana sekä tämän jälkeen pojan. Vanhimmalla tyttärellä on kova ikävä siskoa ja se on aivan pakahduttavan surullista.

Vierailija
19/19 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän sinua. Itse olen ainoa tyttö ja aina toivonut siskoa. Olisin kovasti toivonut omalle tyttärelleni myös siskoa, etenkin kun näen hänen veljiensä jakavan veljeyden ja omat poikien keskeiset asiat. Mutta toisaalta- etenkin toisen veljensä kanssa ovat tosi läheisiä, juttelevat, lohduttavat...kyllä se hyvä sisaruus on kuitenkin lahja jo itsessään,sukupuolesta huolimatta. Ja tyttökaverit ja niiden pikkusiskot ainakin koululaisilla korvaa jo hyvin tätä siskotarvetta. Ja äiti-tytär-jutut auttaa asiaan:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme