Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen sanoi suoraan pitävänsä minusta.

Vierailija
06.01.2017 |

Kyllä sen arvasinkin jotenkin mutta että sanoi päin naamaa. Oikeastaan en ollut kauhean kiinnostunut mutta nyt sitten olenkin. Tässä on paljon muutakin. Olen onnellisesti naimisissa. Tämän naisen tunnen kauemmin kuin vaimoni. Suoraan sanottuna en tiedä halusinko edes tietää tunteista.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, mitäs nyt sitten ajattelit tehdä? Lähteä yksin ilman vaimoa ulkomaille, miettimään asiaa?

Vierailija
2/24 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin juuri vaimon kanssa lomalla. En tiedä. Todellakaan. Minä en voi puhua tästä mihinkään. Varmaan jos joku tuttu tai vaimo tai lapset tietäisi että tänne kirjoitan he pitäisivät minua hulluna. Tai eivät ymmärtäisi eikä kaverit. Täälĺä maalla on aika yksin. Miehekin. Olen jäänyt nettiin koukkuun kun ei töitä niin paljon talvella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitähän on. Eli ei silloin sitten sanonut suoraan, kun olit ennen vaimoasi vapaa, että on kiinnostunut susta.  

Jätä omaan arvoonsa tuollaiset kiinnostumisentunnustukset tässä vaiheessa. Saattaa olla että kun saat omat asiasi sekaisin, löytää tuo uuden kiinnostuksenkohteen itselleen. 

Voit tietty sanoa hälle suoraankin, että pikkasen myöhästyi asian suhteen ja pahoittelet asiaa hänen kannaltaan katsottuna.

Vierailija
4/24 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on paljon kaikkea. Tuo nainen ei aikasemmin voinut sanoa mitään kun asui kaukana vuosia. Tuli nyt muista syistä kun minun takia tänne ja asuu täällä. Ei hän meidän liittoa halua rikkoa eikä vaadi mitään. Juttu tuli vaan esiin kun puhuttiin talon korjauksesta. Tyhmyyksinä sanoin että poikamiehiä on kylällä korjaamaan. Silloin sanoi että hän on aina ajatellut yhtä ukkomiestä, tiedäthän sinä? Tuolleen siis suurinpiirtein sanoi.

Vierailija
5/24 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata panostaa, jos on omat asiat kotona kunnossa. Sano sinä suoraan, ettet halua kuulla mitään aiheeseen viittaavaa enään. Rajat ne pitää johonkin vetää.

Vierailija
6/24 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa ilmaista remonttiapua ja ehkä seksiä. Siinä vaiheessa harmittaa, kun oma perhe on mennyt syrjähypyn vuoksi rikki.

Vierailija
7/24 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä puhu paskaa! Aikuinen ihminen jaksaa taas trollata

Vierailija
8/24 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on paljon kaikkea. Tuo nainen ei aikasemmin voinut sanoa mitään kun asui kaukana vuosia. Tuli nyt muista syistä kun minun takia tänne ja asuu täällä. Ei hän meidän liittoa halua rikkoa eikä vaadi mitään. Juttu tuli vaan esiin kun puhuttiin talon korjauksesta. Tyhmyyksinä sanoin että poikamiehiä on kylällä korjaamaan. Silloin sanoi että hän on aina ajatellut yhtä ukkomiestä, tiedäthän sinä? Tuolleen siis suurinpiirtein sanoi.

Mielistelyltähän tuo vaikuttaa, eli haluaisi saada tahtonsa läpi sun suhteen. Silloin voi esittää tuollaisia mielikuvia asioista.  Joku niihin lankeaakin.  Remontin teet, niin hyvä kun edes vaivatuu pahimmassa tapauksessa moikkaamaan, saati että työstä maksaa edes tarvikkeista.

Vierailija
9/24 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka trollaisi, niin noita tapauksia löytyy ihan omasta lähipiiristäkin vähintään yhden käden sormilla laskettuna.

Vierailija
10/24 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä sitä kattoa korjaa. Eikä se minua pyytäny sinne menee työntekijät. En ole sellainem että seksiä mulle tarjotaan. Ennemin pohdin omia tuntoja kun heräsi jotain sitä naista kohtaan. Miksi. Sanoihan se että pitää todella minusta ja että raparperipiirakkaa on aina minua varten. Siellä käyn kylässä joskus aina koska tykkään jutella.

Vierailija
11/24 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelusta ja ruokatarjoilusta se aina lähtee. Kohta löydät itsesi sen sängystä ja avioeropaperit postista. Ihan perustarina.

Vierailija
12/24 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ajan kulua ja älä tee mitään harkitsematonta ja typerää. Tuskin teitä on tarkoitettu yhteen kun kerran ainakin periaatteessa onnellinen olet vaimosi ja perheesi kanssa, mutta toki voit ihan yksin mielessäsi asioita miettiä ja hieman fantasioida. Se vain rikastuttaa elämääsi.

Minulla on hieman samanlainen tilanne. Elämässäni on ollut jo yli 25 vuotta mies, jonka kanssa meillä melkein oli jotakin, mutta ei kuitenkaan. Olen naimisissa ja elämäni on perheeni kanssa ihan leppoisaa, mutta välillä törmäämme tämän miehen kanssa ja taas ajatukseni lähtevät monen kuukauden ajaksi ihan minne sattuu. Tiedän kuitenkin, että enemmän kuin olen ihastunut tähän mieheen, niin enemmän olen ihastunut siihen mielikuvaan mitä hänestä olen miettinyt. Se ei välttämättä vastaa ollenkaan totuutta, mutta toisaalta ei se parisuhdettanikaan riko, joten elämä menköön nyt näin. Joskus toiste ehkä toisin. N42

Vierailija
13/24 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki Sirkesalo (R.I.P.) "Annoin pikkusormen ja se vei koko käden. Lähdin tulella leikkimään, tein sen salaa."

Vierailija
14/24 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni lähes sama tilanne, mutta olen nainen ja kolmas osapuoli on mies. Ennen tämän työkaverin rakkaudentunnustusta ollaan oltu hyvät ystävät pidemmän aikaa ja nyt tunnen myös itse olevani täysin rakastunut. Minulla on kuitenkin perhe, en tiedä voinko tämän takia rikkoa kaiken.

Vierailija
15/24 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset muuttuvat elämän mutkien matkassa. Kyseessä ei ole enää sama nainen, mihin silloin ihastuit. Kuten et ole itsekään mies, johon hän aikoinaan ihastui. Ihmetyttää, miten aikuiset ihmiset sotkevat nämä kaksi asiaa.

Vierailija
16/24 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane sitä. Uuh, kiihottavaa kiellettyä hedelmää!

Vierailija
17/24 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä naisena toimisin aivan yhtä kierosti, jos haluaisin miehen kuin miehen. Ensin ruokapöydän ääreen muka viattomasti.

Vierailija
18/24 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ole tähän naiseen koskaan ennen rakastunut mutta nyt ehkä ihastun. Minulla on pitkä liitto. Ei ole kenelle näitä puhua ja elämäkin menee omia latujaan. Ei se liitto aina onnea ole.

Vierailija
19/24 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa uutta kyytiä ja toteat sen jälkeen, miten päädyit ojasta allikkoon! On nähty.

Vierailija
20/24 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kokeile mitään hänen kanssaan. Eikä hän minua viekittele koska on aika reilu ihminen. On kiellettyjä hedelmiä ollut tarjolla mutten piitannu.

Kai se hivelee vaan mieltä kun joku vielä huomaa. Koitan unohtaa sen tunnustuksen ja vähennän vierailuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi