Laihdunko 1500 kcal päivässä
Olen 158 cm / 75 kg. Syön kasvispainoitteisesti. En juuri liiku.
Kommentit (7)
1200kcal ja nyt -43kg. 😊 3h välein syön, nälkää en vielä ole nähnyt.
Jaa-a. Laskureiden mukaan minun - melko pienikokoisen naisen - pitäisi syödä n 1500 kaloria pysyäkseni nykyisessä painossa. Tosiasiassa painoni putoaa tuolla kalorimäärällä ilman liikuntaakin. Luulisin että 1500 kalorilla päivässä melkein kenen tahansa paino putoaa, ainakin hitaasti.
Eikun oikeasti? Kaikkeni olen yrittänyt.
Ap
Kyllä laihdut. Kalorilulutuksesi päivässä on n.1800-1900kaloria/pv jos et liiku.
300kcal kalorivaje päivässä on aika piene, mutta kyllä sillä laihtuu. Yhden kilon laihtuminen vaatii 7000 kaloria. Joten tuolla tavalla laihdut aika hitaasti.
Kokeile mieluummin syödä 1100-1350 kaloria päivässä niin näet tuloksia nopeammin. Ei kannata syödä mitään hirveää kitudieettiä (alle 800kaloria) koska dietissä pysyminen on vaikeaa ja voit kärsiä nälästä. Laihtumisen tavoite on muuttaa elintapojaan niin että tiputetut kilot myös pysyvät poissa.
Tsemppiä laihdutukseen, onnistut kyllä kun muistat laskea kaloreita!
Jokaisella on oma keho, jonka aineenvaihdunta toimii vähän eri tavoin. Itse laihdutin 25kg juurikin tuolla määrällä. Tai oikeastaan tähtäsin siihen 1200kcal ja sit välillä herkuttelin vähän ylimääräistä, että keskimäärin pysyi siinä 1500kcal/pvä.
Etsi sellaisia ruokia, joissa kalorit on sen väärtejä, esim ranskikset ei oo maistunnu enää ollenkaan, kun ei ne ole niin hyviä et maksais vaivan syödä :D Teet elämäntapamuutosta, joudut syömään tuon kalorimäärän lopun ikäsi jotta pysyt tavoitepainossa.
Tsemppiä!
Et laihdu. Syö 700 - 800 kcal niin rhkä jotain tulosta syntyy