Tällä palstalla olen tajunnut miksi kannatan kokoomusta
Ja se syy on vastuuden ottaminen omista teoista. Vasemmistopuolueet (joiden kannattajia palstalla riittää) kannustavat yhteiskunnan tukien käyttämiseen ja muiden siivellä elämiseen silloinkin, kun asioista _voisi_ kantaa vastuuta ihan itse.
Jos kokoomusta ei olisi, tämä maa olisi jo tuhoutunut velkaantumisen vuoksi.
Kommentit (13)
Kyllä niitä tukia saadaan edelleenkin, olipa siellä hallituksessa kuka tahansa. Miksi ette mielummin maksaisi vähemmän kuin mitä maksatte nyt perustulon muodossa? Nykyinen järjestelmä tulee kalliimmaksi kuin jos ei pidettäisi yllä turhaa pakkopullaa ja maksettais suoraan automaattisesti kaikille minimi.
Ja ennen et tajunnut, vaan kannatit vain. Sitten luit palstaa, ja tajuntasi avartui. Tosin vain perusteettomilla hokemilla, mutta kai se on tyhjää parempi.
Yhyy veronmaksajat käyttää yhteiskunnan palveluita!
Yyhyy kokoomus auta, haluan köyhät lumihankeen!
Valtio voi ottaa lisää velkaa ja jakaa sitä kansalle! T. Vasemmistoliitto
Kokoomuslaiset vasta onkin hanakoita toisten rahoille ja kepulaiset saa maataloustukiaisia, niin ettei kenenkään työssäkäyvän verorahat meinaa piisata.
Itsekin äänestän Kokoomusta, vaikka olen pitkäaikaistyötön. Pärjäisin vähemmälläkin. Työttömät vaativat ihan helvetisti ilmaista rahaa. Mielestäni työttömän paikka ei ole loisia valtion rahoilla vuokralla Helsingin keskustassa, vaan henkilökohtaiset menot olisi jokaisen työttömän minimoitava. Työttömille sinkuille voisi laittaa esimerkiksi vuokramaksimiksi 450 euroa. Sillä pääsee hyvin vielä muiden isojen kaupunkien laidoille asumaan ja siten työmahdollisuuksiin kiinni.
Ihana ap! Lämpimät halit sinulle! Et ole ajatuksinesi yksin, vaan meitä on paljon - itse asiassa suuri enemmistö porvarillisessa Suomessa! Nyt laitetaan luu kurkkuun vassareille ja sossupummit hiljaisiksi. Muutos on jo alkanut!
Vierailija kirjoitti:
Ja se syy on vastuuden ottaminen omista teoista. Vasemmistopuolueet (joiden kannattajia palstalla riittää) kannustavat yhteiskunnan tukien käyttämiseen ja muiden siivellä elämiseen silloinkin, kun asioista _voisi_ kantaa vastuuta ihan itse.
Jos kokoomusta ei olisi, tämä maa olisi jo tuhoutunut velkaantumisen vuoksi.[/quote
Älykäs punavihreä Jaakko Hämeen-Anttila totesi tänään sarkastisesti Hesarissa miten aina tulee muka hätä ja kriisiaika kun oikeistohallitus on vallassa, riippumatta maailmantilanteesta. :'D Viisas mies. On se jännä miten typeriä, sivistymättömiä kokoomuslaiset on, eivät tajua yksinkertaisinta(kaan) asiaa: Tasa-arvoinen hyvinvointivaltio on paras yhteiskuntarauhan tae -> yhteiskuntarauha = oikeistolaisen omaisuuden paras suoja, ei kyykyttäminen ja polarisoitumisen kiivas edistäminen. Puhumattakaan kokoomuslaisen troijalaisen, Bernerin mielipuolinen idea lahjoittaa valtion omaisuus yksityiselle.
Eihän kokoomus ole ollutkaan hallituksessa kuin viimeiset 30 vuotta yhtä kautta lukuunottamatta. Kyllä saadaan muutos kun äänestetään niitä.
Kokoomus on kulttuurimarxistinen maanpetturi puolue, joka on tuhonnut Suomea enemmin kuin yksikään muu puolue historiamme aikana.
Kokoomus saa minulta ainoastaan syvintä mahdollista halveksuntaa.
Minä Minä Minä-puolue = Kokoomus. Siinä on puolue, joka Kepun ohella jättää yhteisen hyvän vähemmälle ja varmistaa, että kaverit ainakin pärjää.
Tampereellla kokooomus on pilannut ja pilaamassa koko kaupungin omaleimaisuuden kaikenmaailman tornitaloilla. Ja juuri kokoomuslaiset ottavat surutta velkaa ja sijoittavat miljardeja jättihankkeisiin jotka jäävät sitten köyhien tamperelaisten maksettaviksi.
Työpaikkoja ne eivät osaa luoda sitten millään, pelkkää velkaa vaan otetaan ja luvataan höpöjä. Jotkut vähän yksinkertaiset sairaanhoitajat sitten uskovat ja äänestävät.
Samoin. Mutta kohta näemme, miten tämäkin ketju täyttyy haukuista ap:tä kohtaan.