Ylipainoisilla ihme tarve puolustella itseään
En ymmärrä yhtään. Jos olette tyytyväisiä itseenne, niin ei tarvi puolustella. Ei me hoikatkaan aleta kirjoitteleen tänne ihme sepustuksia, kuinka miehet tykkää muodokkaista/kurvikkaista/hoikista/normaalivartaloisista..... Ei myöskään kirjoitella, että ei ole rahaa ostaa terveellistä ruokaa.... jne.
Ihme selostustuksia joka päivä lihavilta.
T. 171/54
ps. hieman jos miettii, mitä suuhun tukkii, niin ei tarvis ylipainoa miettiä
Kommentit (8)
Ovat olleet niin usein epäasiallisen hyökkäyksen kohteena. Johtuisikohan siitä?
Siis eikä saisi sanoa puolustuksen puheenvuoroa? Ylipainoiset ei koskaan itse aloita näitä puolustuspuheita vaan ne ovat vastauksia muiden aloittamiin läskijuttuihin. Ei kukaan hyökkää hoikkien kimppuun, joten hoikat ei joudu puolustautumaan. Itsekin kirjoituksellasi lietsoit puolustuksen tarvetta.
Ei kukaan ylipainoinen, siis oikeasti ylipainoinen 30kg vähintään, ole tyytyväinen niihin kiloihinsa. Itseensä ja elämäänsä voi silti olla tyytyväinen, ei se liity siihen tykkääkö läskeistään vai ei. Ihme yleistämistä taas ap. Jos joku haukkuu läskejä, niin varmasti joku vastaa jotain, eikö saisi? Usein se on niin että ei ole varaa ostaa kovin terveellistä ruokaa, ja usein se on miehet jotka sanoo että tykkää vähän pulskista naisista, se ei ole kuitenkaan sama asia että ne tykkäisi jostain 200kg harvinaisuuksista.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan ylipainoinen, siis oikeasti ylipainoinen 30kg vähintään, ole tyytyväinen niihin kiloihinsa. Itseensä ja elämäänsä voi silti olla tyytyväinen, ei se liity siihen tykkääkö läskeistään vai ei. Ihme yleistämistä taas ap. Jos joku haukkuu läskejä, niin varmasti joku vastaa jotain, eikö saisi? Usein se on niin että ei ole varaa ostaa kovin terveellistä ruokaa, ja usein se on miehet jotka sanoo että tykkää vähän pulskista naisista, se ei ole kuitenkaan sama asia että ne tykkäisi jostain 200kg harvinaisuuksista.
Ap vastaa:
Herran pieksut. Ei ole varaa ostaa terveellistä ruokaa :D :D Missä maailmassa elät? Pitsa maksaa noin 8 euroa ja mäkkärin ateria yhdelle 5 euroa. Jos perhe niin menee vähintään rahaa (4 hlöä) noin parikymppiä. Se yksi ateria. Esimerkiksi Supermarketissa on ollut lanttua, porkkanaa, perunoita kahden kilon pussissa hintaan 1,39. Ne uuniin ja kaveriksi vaikka voi ostaa jauhelihaa/nakkia, jopa pihviä ja silti hinta jää alle tuon mäkkärikäynnin.
Ei mikään estä syömästä terveellisesti. Hinta ei ole este.
AP
AP on "hieman" yksinkertainen, mutta ei se ole hänen vika. Se on asia, johon on vaikeampi vaikuttaa kuin ylipainoon.
Ei kannata tuhlata aikaa tyhjäpään kanssa väittelyyn.
Eniten mua ärsyttää se, että on ok muka olla lihava, kunhan on vaan tyytyväinen itseensä.
Eei se tyytyväisyys pitkälle kanna, terveys pitäisi olla ykkösasia.
176/90
Mua ei mun ylipaino haittaa. En puhu siitä koskaan mitään.