Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syrjäytyvätkö pitkät naiset helpommin kuin keskipituiset ja lyhyet?

Vierailija
06.01.2017 |

Oletko huomannut tällaista ilmiötä?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mun duunissa näkyy kaikenpituisia naisia. Miksi syrjäytyisivät?

Vierailija
2/29 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien tutkimusten mukaan pitkät naiset menestyy työelämässä parhaiten. Myös miehet rakastaa pitkiä naisia. Käsittämätön aloitus joltain lyhyeltä kateelliselta kääpiöltä.

Vierailija
4/29 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pääsisi joskus tuollaista pitkäsäärtä tuuppaamaan takaapäin siten, että hän nojaisi hieman eteenpäin seinään nojaten ja minä tulisin takaapäin ja varvistellen ylettyisin huulille ja siitä sitten ylös/alas, huhhuh, meinaa lentää pelkästä ajatuksesta.

Vierailija
5/29 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuollainen merkityksetön seikka liittyy syrjäytymiseen mitenkään?

Vierailija
6/29 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien tutkimusten mukaan pitkät naiset menestyy työelämässä parhaiten. Myös miehet rakastaa pitkiä naisia. Käsittämätön aloitus joltain lyhyeltä kateelliselta kääpiöltä.

Tämä ei ainakaan omassa, 25-35-v ikäluokista koostuvassa kaveripiirissä pidä paikkansa. Kaikki aina puhuvat, että sellainen pieni nainen kainaloon, joka herää tietynlaisen suojelemisen tunteen.

Vierailija
7/29 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille (muutamaa huonoitsetuntoista reppanaa lukuun ottamatta) ei ole juurikaan väliä naisen pituudella. Paras nainen on sellainen, jolle pituusasioilla, omilla tai muiden, ei ole mitään väliä. Miten muuten määritellään työelämässä menestyminen? Onkohan asiakkaidensa arvostama parturi-kampaaja työelämässä menestynyt? 

Vierailija
8/29 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen 170 cm. Joidenkin miesten mielestä kuulemma tämäkin on jo aivan liian pitkä, vaikka itse luulin olevani kaikista keskipituisin tavis mitä nyt vaan löytyy. Vituttaa etten ole tarpeeksi pitkä olemaan joku catwalk-malli (rumat/ei-niin-kaunis erikoisen näköinenkin käy kunhan on esim. 180 cm pitkä, olen huomannut), mutta en myöskään tosiaankaan ole taskukokoinen suojeltava. n25, edelleen neitsyt, ei mitään huomiota miehiltä ikinä, pelkkää vittuilua.

Vierailija
9/29 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadwalker kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ainakaan omassa, 25-35-v ikäluokista koostuvassa kaveripiirissä pidä paikkansa. Kaikki aina puhuvat, että sellainen pieni nainen kainaloon, joka herää tietynlaisen suojelemisen tunteen.

Tuo suojelemisen tunne (yleensä vielä nimenomaan tunne eikä mikään konkreettinen käytäntö) lienee yleisin väite, johon mies turvautuu, kun ei keksi rääpäleistä mitään muuta positiivista sanottavaa.

Vierailija
10/29 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse olen 170 cm. Joidenkin miesten mielestä kuulemma tämäkin on jo aivan liian pitkä, vaikka itse luulin olevani kaikista keskipituisin tavis mitä nyt vaan löytyy. Vituttaa etten ole tarpeeksi pitkä olemaan joku catwalk-malli (rumat/ei-niin-kaunis erikoisen näköinenkin käy kunhan on esim. 180 cm pitkä, olen huomannut), mutta en myöskään tosiaankaan ole taskukokoinen suojeltava. n25, edelleen neitsyt, ei mitään huomiota miehiltä ikinä, pelkkää vittuilua.

Missä junttipiireissä oikein pyörit?

Vierailija
11/29 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tv:ssä tulee se sarja jättiläisnaisista.Kaikki jotain parimetrisiä. Kiinnostavaa katsottavaa.

Vierailija
12/29 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin sinä niiden vittuilijoiden suojelua edes tarvitset? Etsi oikea mies, joka kunnioittaa sinua.

Vierailija
13/29 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät. Päinvastoin. Pitkät naiset ovat tutkitusti paremmassa asemassa kuin lyhyet ja keskipituiset.

Vierailija
14/29 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siro ja hoikka thainainen on paljon kauniimpi kuin pitkä ja romuluinen suominainen.

Vierailija
15/29 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä yli 180 cm miehet menevät kaiken pituisille naislle. Yli 190 miehiä on jo harvassa.

Vierailija
16/29 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla sellainen 175cm hoikka ja kaunis nainen. Valitettavasti olen 160 cm lyhyt ja pyöreä :(

Vierailija
17/29 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehheh. Mitä luulisit, miksi naiset ovat evoluution tuloksena lyhyehköjä?

Vierailija
18/29 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät naiset ovat karvaisia hormoniensa takia.

Vierailija
19/29 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Pitkät naiset on näyttäviä ja upeita, lyhyt nainen jää aina pidemmän naisen varjoon, kaikki kauneuskilpailutkin (missikisat, mallin hommat) on pitkille naisille, lyhyitä syrjitään.

Vierailija
20/29 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät naiset on upeita.

M35

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi