Kauanko miehesi istuu paskalla keskimäärin? Entä sinä?
Mies istuu lukkojen takana lehti kourassa noin vartin. Minä luikautan kakkani minuutissa, kahdessa.
Kommentit (10)
Jokainen käyttää tarvitsemansa/haluamansa ajan ja sillä selvä!
Miehellä on AINA lukemista mukana ja niinpä aikaa vierähtää ihan kevyesti 20-30min. :)
Miten näitä huumorintajuttomia akkoja AINA mahtuu joka helvetin koloon. Ehkä sun kannattais mennä takaisin lukemaan sitä maaseudun tulevaisuutta tai painua kutomaan sukkia nuttura tiukalla.
niin kyllähän se siellä viihtyy vaikka kuinka kauan lehden kanssa. Jos se on hukassa tietää kyllä mistä etsiä..
Äijä istuu siellä monta kertaa päivässä noin puoli tuntia/kerta. Sitten se keräilee vessanpöntön viereen jalkoihin pyörimään vinot pinot kirjoja ja lehtiä, kyllästyttää tosissaan... Itse en vessassa lue KOSKAAN MITÄÄN ja viivyn siellä max 5 minuuttia.
Aikaa kuluu jutun pituudesta riippuen 10-20 min, harvoin vähemmän. Vaimolla kuluu aikaa ehkä 3 min/kerta.
Pitäähän se ihmisellä yksi paikka olla kotonakin, missä lapset eivät roiku lahkeessa.
Mulla menee vähintään vartti, kun väännän p*skaa ja luen samalla jotain lehteä. Miehellä menee muutama minuutti ku kakki on luikautettu pönttöön ja that´s it!
linkittäminen kielletty.
pistin vaan että mies istuu paskalla vartin ja mä 2min,ja että luettavaa en anna mukaan,ettei ole siellä koko päivää...katotaan tuleeko nyt läpi
tää linkki kielto on perseestä
Ja itse selviin n. 5min