Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin unta että petin miestäni, ja se tuntui jotenkin hyvältä

Vierailija
06.01.2017 |

Tai no 'petin', unessa tapasin jonkun toisen miehen joka osoitti kiinnostusta minuun ja minä häneen, ja siinä unessa hän kysyi perheenjäsenistä, että onko mulla kumppania, ja olin vaan että ei, nähdäkseni mihin se siitä johtaa. Pussailtiin.
Herättyäni tunsin oloni jotenkin hyväksi, että hei oisko tuolla oikeasti joku joka välittäisi minusta, ja myös näyttäisi sen? Tämän hetkinen suhde on niin täynnä saastaa, mieheni on taitava manipuloija, joka leikkii tunteillani, aina syyllistää ja saa minut tuntemaan huonoksi, jos edes sanon jotain tai ehdotan tai kysyn jotain. Hän pelaa minua niin hyvin etten saa lähdettyä, vaikka tietäisin sen olevan oikein. Alistava kumppani, joka ei edes tiedä olevansa sitä, vaikka siitä hänelle sanon, tai ainakin väittää niin,paljon henkistä väkivaltaa, mutta ei fyysistä.

Oon aina miettiny et miks ihmiset pettää, mut jos tällanen on tilanne, niin melkein sen jo ymmärrän. Toki en varmaksi voi sanoa että tekisin unen jutut ihan oikeassa elämässä, mutta unessa ne tuntui niin hyvältä...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, ootko sä mä? Täällä myös viimeiset puoli vuotta henkistä väkivaltaa kokenut ja alistettu, haukuttu ja mitätöity nainen. Aivan karmeaa kuulla sellaisia juttuja mieheltä jonka muka pitäisi rakastaa sua. Itsetunto alkaa olla romuna..mies ei vaan tajua, kun ei empatiaa löydy. Mä oon luullu että kestäisin mutta moni ei tiedäkään mitä se jatkuva rimanalitus toisen persoonan arvostelun muodossa saa aikaan, varsinkin kun vielä sinun reagointisi siihen on sekin väärin hoidettu.

Mulla tuo tunne mikä sussakin on nyt herännyt ei ole jäänyt vain unen tasolle. Parin päivän empimisen jälkeen vastasin entiselle suurelle ihastukselleni, joka monen vuoden jälkeen kysyi kuulumisia - niin sopivaan aikaan. Kerroin tilanteeni ja haluaisin niin tavata hänet.. mutta jo viestittelystä on huono omatunto vaikkei todellakaan tarvitsisi. Tottakai hakeudut ihmisen seuraan joka muistelee ihanuuttasi kun olet siihen saakka saanut kuulla vain mitä kaikkea huonoa sinussa onkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä