Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

18000E vuodessa tienaavan miehen vaimo vastaa hetken kysymyksiinne.

Vierailija
14.03.2006 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat sinä olla perheen elättäjä...

Vierailija
2/8 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä toi " 200 000 e" -kuningatar - suon hetken armoa alamaisilleni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tienaan suunnilleen saman verran, eli molemmat ollaan perheemme elättäjiä ja on lisäksi kaksi lasta.

Vierailija
4/8 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti ihmettelen, kuinka jotkut viitsii hilata itsensä töihin tuon rahan takia... Ei tosta voi jäädä pakollisten menojen jälkeen juuri mitään käteen!

2

Vierailija
5/8 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä käteen jää, vaikka lyhennetään samalla talolainaa, eikä lastenkaan kasvattaminen ilmaista ole. Toisaalta asutaan pienellä paikkakunnalla, jossa eläminen ei muutenkaan ole niin kallista.

Vierailija
6/8 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kattoo nokkavartta pitkin siivoojia, keittäjiä, perhepäivähoitajia ym. Juuri he esimerkiksi tienaavat noin vähän. Mitä tekisimme jos maassamme kaikki ajattelisivat etteivät viitsi tehdä pienipalkkaista työtä? Maa hukkuisi paskaan jos ei olisi siivoojia! Vai luuletko että kaikki mielellään pitäis oman työpaikkansa siistinä?

Itse olen ollut siivoojana isossa kansainvälisessä firmassa...ainoastaan yksi (siis YKSI) työntekijä tervehti minua, siivosi pöydältään paperit että sain pyyhkiä, väisti jotta sain roskakorin tyhjennettyä ja lattian pyyhittyä pöydän ja tuolin alta. Päivän aikana tapaan monta sataa ihmistä... siinä näemme arvostuksen.

Ja kyllä, minä viitsin hilautua töihin joka aamu jotta saan perheelle pöperöä pöytään ja katon pään päälle. Ja ihan hyvillä mielin vielä=)

T: siivousalalla, ei ap.

Vierailija
7/8 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti tienaan reilusti enemmän vuodessa... Siksi ihmettelen tuota summan pienuutta! Itse olen tienannut noin vähän varmaan 10 vuotta sitten!

Enkä todellakaan katso ketään nenänvartta pitkin, ei ole paljon varaa kun on näin jumalattoman lyhyt =)

Vierailija
8/8 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia joku kuvittelee, että häneltä haluttaisiin kysyä jotakin miehen tulojen takia, olivat ne sitten mitkä tahansa? Kai sitä voi itse haaveilla, mitä tekisi, jos tienaisi 18 000/200 000/7 000 000 ¿ vuodessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme