Mikä vois aiheuttaa hartiapistoksen? Viiltävää, käsivarteen säteilevää kipua?
Voisko olla ihan lihasperäistä? Tyyliin niskajumi.
Vaivannut jonkun aikaa, tihenevään tahtiin on alkanut tulla sellaisia yhtäkkisiä viiltoja.
Kommentit (14)
Jos käsivarteen säteilee, niin ettei ois sydänperäistä?? Voi tulla nuorillekin ja etenkin naisilla käsittääkseni on yleistä, että voi oireilla vain käsivarren tuntemuksinakin. :-(
Lääkäriin, pian! Mars mars!!
Ylensyöminen ainakin, mulle tulee vasempaan hartiaan vihlova kipu kun syön liikaa. Ei kai se ole vaarallista.
Täältä myös ääni sydänvaivoille, ne säteilee joskus käteen.
Välilevy on mennyt niskasta. Nuku ilman tyynyä äläkä nosta raskaita, sillä se paranee
Kaularangan discusprolapsi esimerkiksi. Sydänperäistä tuskin on jos ajoittaista ja nimenomaan vihlovaa.
Tai kohdunulkoinen raskaus, jos olet nainen.
Veren vuotaminen vatsaonteloon. Esim.kohdunulkoisessa raskaudessa.
Olen 40-v nainen, raskaana en ole. Olisko sitten välilevyongelmaa. Googlettelenpa vähäsen, kiitos näistä! Ap
Vierailija kirjoitti:
Tai kohdunulkoinen raskaus, jos olet nainen.
Tämä tuli mullekin heti mieleen. Olen kokenut. Lääkäriin heti. Kivut pahenevat helvetillisiksi. Mulla lähti välillä taju.
Vierailija kirjoitti:
Olen 40-v nainen, raskaana en ole. Olisko sitten välilevyongelmaa. Googlettelenpa vähäsen, kiitos näistä! Ap
Oletko 100% varma, että et voi olla raskaana? Ehkäisykin voi pettää. Minusta kuulostaa kohdun ulkopuoliselta raskaudelta.
Menepä nyt sinne lääkäriin sydäntutkimuksiin. Mun isä sydänleikattiin 45-vuotiaana ja eno kuoli sydänkohtaukseen nelikymppisenä. Kävi illalla saunassa, meni nukkumaan ja aamulla ei enää herännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko 100% varma, että et voi olla raskaana? Ehkäisykin voi pettää. Minusta kuulostaa kohdun ulkopuoliselta raskaudelta.
Olen kyllä varma, menkat loppui juuri pari päivää sitten.
Mulla on kyllä suvussa sepelvaltimotautia rasitteena, on siihen nuorenakin sairastuttu, mutta ei näin nuorena ja tähän mennessä lähinnä miehet. Googlettelin ja ehkä tää ei tuo prolapsi ole kun oireet ei ole alkaneet mitenkään äkillisesti. Mut kulumaa tai kaularankaoireyhtymä ehkä. Hakeudun työterveyteen ens viikolla. Ap
Kannattaa käydä lääkärillä.