Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettotulot n 2000 euroa kuukaudessa toinen lapsi?

Vierailija
05.01.2017 |

Aikaa toisen tekemiseen ei paljoa ole ikä tulee vastaan. Koko perheen nettotulot niin pienet tekisitkö silti toisen lapsen? Olisiko sisarus niin tärkeä lapselle?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi. Talouden nettotulot nyt aika lailla tuon 2000e kuussa eikä tulisi mieleenkään kirjaimellisesti viedä leipää ensimmäisen lapsen suusta. 

Vierailija
2/10 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis koko perheen nettotulot 2000? Käykö teillä molemmat töissä? 

Meillä nettotulot noin 4000/kk ja olen miettinyt onko varaa toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillähän on jo sisarus.

Vierailija
4/10 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis koko perheen nettotulot 2000? Käykö teillä molemmat töissä? 

Meillä nettotulot noin 4000/kk ja olen miettinyt onko varaa toiseen.

Kyllä käydään molemmat töissä.

5/10 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää, kumpi on teille tärkeämpää, raha vai se lapsi. Kyllä tuota pienemmilläkin tuloilla lapsen kasvattaa. Itse olen opiskeleva äiti.

Vierailija
6/10 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin että tehkää lapsi. Harvemmin sitä katuu.

Itsellä tulee myös kohta ikä vastaan ja joskus miettii että se äp raha lasketaan edellisen vuoden verotuloista. Että lopputilin johdosta hyvä vuosipalkka, joten jos se oikea sattuisi kohdalle niin miks ei?

Vierailija
7/10 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on tavoitteena saada lapset pidettyä hengissä, niin tehkää vain toinenkin. Mutta jos haluatte että lasten kanssa vois tehdä muutakin kuin pysytellä hengissä ja lapset vois esim. harrastaa, niin panostakaa siihen yhteen lapseen. 

Mieluummin yks lapsi, josta pystytte pitämään huolta kuin kaksi, joilta puuttuu kaikkea.

Vierailija
8/10 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järki ja tunteet eivät aina mene yksiin. Kyllä sitä jotenkin pärjää.. Mutta kyllähän lapset "vievät" rahaa. Toki vaatteita (varsinkin jos sama sukupuoli tai unisex) voi kierrättää, kuten pyörät yms.. Itseä "pelottaa" miten sitten kun ovat vanhempia.. Kuukausirahaa? Kännykät, läppärit opiskeluun jne. Ja siis tarkoitan alle 18-vuotiaita lapsia.

Kaiken ei pidä olla uutta ja hienoa, haluaisin kuitenkin ettei syrjitä nuhjuisen vaatteiden takia jne.

Vierailija
9/10 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päälle kolmekymppisenä tulotaso on tuo, niin en osaa povata kovin ruusuista tulokehitystä jatkossakaan. Miten pärjäätte siinä kohtaa kun teillä on kaksi teiniä, jotka syövät kuin hevoset ja joihin palaa muutenkin useita satoja euroja kuussa? Monilla tekee tiukkaa jo pelkkien lukiokirjojen kanssa. 

Vierailija
10/10 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu onko teillä mahdollisuutta edetä uralla ja sitä kautta jopa lähitulevaisuudessa kohottaa elintasoa. Minkälaiset näkymät mielestäsi on? Poikani on 14v ja itse tienaan kolme kertaa enemmän kuin hänen syntyessään. Myös vaimo on työllistynyt. Talo maksettu jne. Ahkeruus kunniaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme