Millainen on sinun kiltti miehesi?
Hoitaako hän siivoamisen ja ruoanlaiton, ostaa sinulle lahjoja, hieroo ja hellii, kertoo sinun olevan paras ja rakkain, huolehtii vuoksesi, toimii jokaisen toiveesi mukaisesti sekä tyydyttää kaikki tarpeesi?
Kommentit (14)
Hakee mut töistä usein, tekee mulle ja lapsille usein kasvisruokaa vaikka itse vannoutunut lihansyöjä, hieroo jalkoja, rasvaa, huomioi.. Esimerkiksi tänään oli laittanut mua varten saunan päälle kun tulin lenkiltä. Katsoo mun mieliksi hömppäsarjoja.. Mitään isoja lahjoja ei kyllä ostele.
Tasa-arvoinen kumppani kuten ensimmäinen sanoi, pitää hyvänä, arvostaa, kehuu, auttaa tarvittaessa, vähän jäärä, ei osaa ehkä itse tehdä tarvittavia ainakaan ilman pyyntöä. Huumorintajuinen, jakaa harrastuksensa kanssani (videopelit). Hoitaa moitteettomasti yhteiset lemmikit, ei siis tarvitse käskeä vaikka veden vaihtoon. Mikä tärkeintä, hän on KILTTI. Siis kiltti mies, ei kilttimies. Nyt on kova ikävä, olen muualla eikä olla nähty yli viikkoon. Kohta taas hänen syliinsä. <3
Hienoa. Hain tällä nimenomaan kuvaksia kilteistä ja empaattisista miehistä ja kuulostaa ihanalta!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hienoa. Hain tällä nimenomaan kuvaksia kilteistä ja empaattisista miehistä ja kuulostaa ihanalta!
Ap
Ihana ketju. Mulle tuli hyvä mieli ja ikävä omaa miestä. Millainen sinun miehesi on?
t.3
Kiltti mieheni on kiivas ja itsepäinen. Suuttuu helposti ja tulisesti mutta pyytää aina aidosti anteeksi jos aihetta on. Kestää saman minulta.
Hänellä on voimakkaat mielipiteet ja hän on sivistynyt ja älykäs sekä tosi puhelias ja hassu.
Hän on seksikäs ja komea sekä huomaavainen, kiihkeä rakastaja. Olemme molemmat herkkiä ja puheliaita, ja meidän on helppo puhua kaikesta. Riitaa tulee helposti ja usein mutta osaamme sopia puhumalla asiat selviksi. Vuoristorataa siis, mutta ihanaa sellaista!
Olemme tasa-arvoisia kotona - lasten hoito, kotityöt ja muut jaetaan reilusti keskustellen. Hän huomioi minua kehumalla, koskettamalla ja tekemällä asioita puolestani pyytämättä. Minä toimin samoin.
Mitä ap:lla on tarjota kiltille miehelle?
Vai haitko itsellesi miespuolista kotipiikaa?
Vierailija kirjoitti:
En usko tämän olleen ketjun tarkoitus vaan, että kehutaan omia miehiämme. Voithan aina tehdä ketjun siitä miten huomioimme omia kilttejä ihania miehiämme. :) Ei kai kukaan saa ihanaa miestä pidettyä jos suhde on vain yksipuolinen.
No kyllä se tekee jotain ruokaa itelleen ja kersoille kun mä tuun töistä niin myöhään ja useimmiten käyn vielä kaupas siinä matkalla. Usein sitä ruokaa on viä mullekin jos haluun lämmittää ja syödä, sit mies tiskaa ne astiat iltaisin, suurimmaksi osaksi siksi että se tietää että mä en niitä jaksa. Vuosia tiskaaminen oli mun harteilla ja mä tiskasin vaan pari kertaa viikossa, ja sehän miestä vitutti. Minä pesen sitte kaikkien vaatteet, ja tosiaan käyn kaupassa, miehen ei tarvi. Mies hoitaa lasten asioita siinä kun minäkin ja viettää aikaa lasten kanssa enemmän kuin minä, minä olin niiden kanssa enemmän ku ne oli vauvoja.
Mies hieroo mun niskaa ja selkää kun se on jumissa, ehdottaa jopa itse jos näkee että mulla on paikat kipeenä. Seksiä mä saan harvoin, mutta kun sitä saa joka kerran saan vähintään yhden orgasmin, yleensä 2-3, ja ihan oikeita. Mies huolehtii musta, on huolissaan jos on jotain, toki on lapsista paljon enemmän huolissaan, joskus liikaakin. Ostaa kukkia mun synttärinä ja äitienpäivänä ja jouluna lahjan.
Ei koskaan sano että rakastaa tai että mä oon paras, mutta yks päivä sanoi yhtäkkiä että mun paita on hieno. Kaipa se jotenki sekos.
Mies on isokokoinen pohjalainen jääräpää, kansallismielinen, tosin inhoaa persuja. Mies on työssä jossa pitää osata puolustautua ja pistää asiakas kuriin jos niikseen tulee, mutta ei ole mikään nakkikioskijonotappelija, ei käy koskaan kapakoissa, ei polta ym. Eli on normaali suomalainen mies.
Suhde on tasa-arvoinen, kotityöt jaetaan tasan, vaikka minulla onkin enemmän ideoita ruuanlaiton suhteen. Mies antaa minulle mielellään arvokkaitakin lahjoja ja huomioi arjen pienillä teoilla, tuo esim. vesipullon minulle saunaan. Harjaa minun hiuksia, rasvaa jalkoja ja hieroo aina kun pyydän. Tulee joka ilta "nukuttamaan" minua koska menee myöhemmin nukkumaan. Hänellä on myös oma elämä, työ ja kaverit, ja pelaa aika paljon tietokonepelejä. Sanoo aina että on onnellinen minun kanssa ja elämä minun kanssa on helppoa ja mukavaa. Halutaan olla yhtä hyviä toisillemme. <3
Vierailija kirjoitti:
En ole AP mutta itse melko hyvätuloisena tarjoan omalle kiltille miehelleni paljon paremman elintason kuin hän opintotuella saisi. Hän hoitaa pääosan kotitöistä kyllä, minä laitan ruokaa tosin. Molemmat pyritään tekemään toisemme onnellisiksi ja pidetään toisistamme huolta.
Pitää hyvänä, hellii, hieroo, tekee/antaa ilahduttavia yllätyksiä, keskustelee, huomioi nautintoni sängyssä, pitää hauskaa kanssani, on lojaali, on hyvä ystävä kavereilleen, rakastaa perhettään ja minun perhettäni, arvostaa kaikkea minussa, tahtoo minulle parasta elämässä... kaikin puolin kiltti, ihana mies. Luonnonystävä, pasifisti, kultainen, luotettava. Paras. Komea, puhdas, seksikäs, lahjakas, älykäs, erityinen, tunteikas, oikeudentajuinen, oman tiensä kulkija, kapinallinen typeriä normeja kohtaan.
Ja yritän olla hänelle aivan yhtä hyvä kuin hän minulle :) Ehkä siksi olemme niin onnellisia yhdessä.
Älykäs, hauska ja hellä. Pitää halailusta ja läheisyydestä. Suuttuu harvoin, ei huuda koskaan. Pystyy keskustelemaan ikävistäkin asioista, ei kanna kaunaa. Sympaattinen, joskus hassu mutta ei ikinä vähättelevä tai pilkkaava. Sanoo kauniiksi, ja minä tietysti myös häntä komeaksi. Pitää seksistä ja haluaa sitä usein, sängyssä on sekä hellä ja huomaavainen että aika peto ;-)
On kanssani tasa-arvoinen