Kuka kävis katkaisemassa Ulin nettipiuhan ja lyömässä sen mobiililaitteet sirpaleiksi?
Ei oikeasti jaksa tuota ulinaa. Olen sairaana ja käynyt tänään palstalla kahdesti. Ihan hirveää ryönää taas. Ehdin olla jo pari viikkoa poissa palstalta ja unohtaa Ulin ulinat.
Kommentit (11)
Ahdistaako noin paljon kun palvomasi elukat ovat saaneet aikaan taas kaikenlaista jäynää.
Ulin paikka olisi mielisairaalassa.
Vierailija kirjoitti:
Ulin paikka olisi mielisairaalassa.
Tai ihan missä tahansa sellaisessa paikassa, jossa ei ole nettiä.
Uli on minun suosikki tällä palstalla.
Opetelkaa nauttimaan vahingonilosta, sillä lailla niitä kestää. Minäkään en ole ikinä ollut erityisen vahingoniloinen ihminen mutta pakko myöntää että nautin näistä häiskistä. Miksen saa reikää! Antakaa nyt joku reikää! Vieläkään en saa reikää 😃!
Aina joskus menee päiviä ilman tai ainakin huomattavasti vähemmillä uli-aloituksilla. Veikkaan, että aina silloin uli on käynyt psykiatrisessa päivystyksessä kääntymässä (osastolle kun ei niin vaan päästä, edes silloin kun aihetta selkeästi olisi).
Vierailija kirjoitti:
Opetelkaa nauttimaan vahingonilosta, sillä lailla niitä kestää. Minäkään en ole ikinä ollut erityisen vahingoniloinen ihminen mutta pakko myöntää että nautin näistä häiskistä. Miksen saa reikää! Antakaa nyt joku reikää! Vieläkään en saa reikää 😃!
Totta, onhan tässä tuokin aspekti :D
Siis jos tämä tarkoittaa sitä, joka kommentoi kaikkeen että "uliuli, olet ulisija"-tyyliin, niin joo, vois pitää vaikka vuoden mediapaaston.
Mulla on katkis!!!
T. Uli-uli-mies