Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset vanhemmat määräävät aikuiset lapsensa olemaan tekemisissä

Vierailija
05.01.2017 |

keskenään?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/14 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat eivät määrää aikuisia lapsiaan missään määrin missään asiassa. Eri asia on, jos on niin tollo että tottelee vastoin tahtoaan vanhempiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset jotka kuvittelevat että voivat määrätä 18 vuotta täyttäneitä lapsiaan. Eivät voi varsinkaan jos lapset eivät alistu.

Minä esimerkiksi en ole tekemisissä veljeni kanssa eikä mikään mahti voi  minua siihen pakottaa.

Vierailija
4/14 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset jotka kuvittelevat että voivat määrätä 18 vuotta täyttäneitä lapsiaan. Eivät voi varsinkaan jos lapset eivät alistu.

Minä esimerkiksi en ole tekemisissä veljeni kanssa eikä mikään mahti voi  minua siihen pakottaa.

Saako kysyä miksi et ole veljesi kanssa tekemisissä?

Vierailija
5/14 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin rikkaat voivat määrätä. Saat vain lakiosan, ellet käyttäydy.

Vierailija
6/14 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako kysyä miksi et ole veljesi kanssa tekemisissä?

Siksi  koska en pidä hänestä.

Vierailija
7/14 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset, joille perhesuhteet on tärkeät. Tosin jotain mennyt kasvatuksessa ehkä vikaan, jos sisarukset vihaavat toisiaan.

Vierailija
8/14 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden tällaisen perheen. Yksi sisarista kohteli yhtä ja yhden perhettä kuin paskakasaa. Nyt tämän yhden pitäisi olla mielinkielin tämän paskasti käyttäytyvän kanssa. Tämä ei ole koskaan ikinä edes pyytänyt anteeksi oikeasti. Sanoi vain:"Anteeksi kun kerroin totuuden."

Ja nyt tämän haukutun pitäisi perheineen olla tekemisissä tämän kiusaajan kanssa. Menee kohta välit tällä kiusatulla ja perheellään muös muihin sisariin ja heidän vanhempiinsa. Tunnen nämä siis erittäin läheisesti ja ovat aika kypsiä tilanteeseen.

Vierailija
9/14 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehen vanhemmat syyllistävät miestä, kun tämä ei ole siskonsa kanssa tekemisissä. Itse ovat kuitenkin suosineet siskoa todella räikeästi, ja kasvattaneet hemmotellun prinsessan, jonka itsekeskeisyyttä mies ei kestä. Tasa-arvoisella kasvatuksella saadaan todennäköisemmin sisaruksia, jotka haluavat olla yhdessä.

Vierailija
10/14 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa ei kiinnosta edes lakiosa kusipäisiltä vanhemmilta tai sekavista uusperhesekoilukuvioista. Valtaa ei silloin ole, koska ei ole kiristyssuhdetta. Mielistelijät taipuu, itsenäiset ei.

Vierailija
11/14 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lakiosa on riittävän suuri, miksi mielistellä enempää? Tätähän mm. suuret ikäluokat tekevät, kiristävät perinnöllä.

Vierailija
12/14 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/14 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa ei kiinnosta edes lakiosa kusipäisiltä vanhemmilta tai sekavista uusperhesekoilukuvioista. Valtaa ei silloin ole, koska ei ole kiristyssuhdetta. Mielistelijät taipuu, itsenäiset ei.

Ei kai se mitään mielistelyä ole, jos pakotetaan toimimaan jollain tavalla ja muut saavat samat edut muutenkin.

Vierailija
14/14 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun lakiosa on riittävän suuri, miksi mielistellä enempää? Tätähän mm. suuret ikäluokat tekevät, kiristävät perinnöllä.

No ei se nyt niin suuri ole minusta jos voin saada tuplatkin. Tai ehkä jos kyse on että saatko 100 000 vai 200 000 niin ihan sama, mutta ei minusta ole sama saako 400 000 vai 800 000, jos on 800 000 odottanut.