Lapsella tulirokko kolmatta viikkoa
Olen antanut kuumaa juomaa ja vitamiineja ja on saanut levätä kaikessa rauhassa, mutta tauti ei vaan ota talttuakseen. Kuumetta 39,7. Penisilliiniä olen myös antanut. Mitähän tässä voisi vielä tehdä? Lapsi on 5v.
Kommentit (13)
Tulirokko on ainoa rokkotauti joka vaati antibioottihoidon. Olette kai siis jo käyneet lääkärissä, eiks niin?
Vierailija kirjoitti:
Tulirokko on ainoa rokkotauti joka vaati antibioottihoidon. Olette kai siis jo käyneet lääkärissä, eiks niin?
Siis lääkärissä uudestaan tarkoitin kun tauti vaan jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Annoin jo itseltäni jääneitä penisilliinejä, mutta eivät ole auttaneet vaikka jo neljäs päivä menossa.
Mitä tarkoittaa 'olen antanut penisilliiniä'? Siis onko syönyt lääkärin määräämän kuurin kokonaan?
No kyllä sen penisilliinin olisi pitänyt jo tehota.
Mars pikapikaa lääkäriin!
Millloin kuuri loppui
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annoin jo itseltäni jääneitä penisilliinejä, mutta eivät ole auttaneet vaikka jo neljäs päivä menossa.
Siis tän on pakko olla provo... totisesti ainakin toivon niin.
Huh. Jos et ole provo, niin ihan nyt vaan kipin kapin lapsi lääkäriin. Ja anna olla viimeinen kerta kun syötät sille omia lääkejämiäsi.
Nyt kyllä toivon tän olevan provo. Niin paljon huolestuttavia piirteitä jutuissa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idiootti, vie se lapsi lääkäriin.
up