Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan "pätkä" avioliittoon, kumman valitsen?

Vierailija
05.01.2017 |

Olen 25-vuotias jolla on net worth yli 500 000 euroa joka tuplaantuu seuraavan viiden vuoden aikana todennäköisesti. En tee perinteistä 9-5 ansiotyötä vaan työaikani ovat vapaat. Tykkään viettää siis lähes kokopäivän kotona, tykkään myös perinteisistä kotiaskareista. Olen myös agnostiikko, introvertti ja rakastan foliohattuilua. Nyt sitten haluan "pätkä" avioliittoon, minulla on kaksi ihmistä jonka kanssa seurustelen tällä hetkellä ja aion valita jommankumman heistä vaimokseni. Kumman valitsen?

Minulla on nyt 2 ehdokasta, kutsutaan toista Jenniksi ja toista Janiinaksi

Jenni on/uskoo:

- Tasa arvoon, haluaa tehdä taloudellisen eristyksen vaikka olen selvästi rikkaampi kuin hän (hän siis HALUAA)
- Täysi atheisti ilman halua kyseenalaistaa atheismia.
- Täysin uskovainen yhteiskuntamme, mediamme, koulutuslaitoksemme joka sanaan. Hän ei usko koulutuksen
ulkopuolella tutkintoa merkkaavan mitään, hän ei myöskään suostu käyttämään mitään muutakuin mainstream mediaa lähteenään tiedon janoonsa.
- Ei ole seksikäs tai söpö mutta on kaunis ja viehättävä.
- Extrovertti joka tykkää kutsua tylsiä sukulaisia kylään ja leijua heille saavutuksillamme

Janiina on/uskoo:

- Agnostiikko
- Tykkää foliohattuilla sekä osaa keskustella älykkäästi ja jopa ymmärtää toisen foliohattuilun asioissa missä itse ei foliohattuile.
- Mega kouluttautunut, käy jo yliopistoa toista kertaa, aikoo mennä kouluttamaan itseään lisää tämänkin jälkeen
- Ei halua mennä ikinä ansiotöihin, haluaa elättäjän ja yhteisen talouden.
- Introvertti, preferaa viettää aikaa yksin tai kahdistaan.
- Seksikäs sekä söpö (riippuu miten meikkaa itsensä), mutta ei erikoisen viehättävä muuten.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ottaisin Jennin.

Vierailija
2/6 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän tuo oma varallisuutesi tähän edes liittyy. Lisäksi valitset tietysti sellaisen ihmisen, josta enemmän tykkäät. Toisaalta näiden naisten kannalta toivon, ettet kumpaakaan, sillä ei ole ensinnäkään reilua pyörittää kahta naista yhtä aikaa.

Kirjoituksesta on pääteltävissä, että uskot tämän 2. naisen olevan rahojesi perään, mutta muuten tykkäisit hänestä enemmän..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota Janne Kataja.

Vierailija
4/6 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

500 000 ei loppujen lopuksi ole kovin iso raha kahden aikuisen elättämiseen.

Vierailija
5/6 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsit kumman tahansa niin helpommalla pääset kun otat rahakasasi ja tuikkaat sen tuleen.

Vierailija
6/6 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, eivät vaikuta uskottavilta tyypeiltä. Yhdessä ihmisessä ei ole noin vastakkaisia ominaisuuksia kuin kuvailet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä