Kuinka nopeasti pimpsakarvat kasvavat takaisin?
Eli sheivasin kokeeksi häpyhuulista ja " sieltä alhaalta" karvat pois. Halusin kokeilla kutittaako vai ei, olin ajatellut jos hyvältä tuntuu niin sheivata ennen kun menen synnyttämään jotta karvat eivät nipistele jos tarvitsee ommella niin kun ed. synnytyksen jälkeen kävi. Nyt siis muutama päivä sitten karvat lähti pois ja nla-lääkäri on 2½ viikon päästä. Nauraako lääkäri " partaansa" (vaikka onkin nainen) jos siellä on vaan pieni sängenpoikanen? Edessä siis karvoitusta, bikinirajat tietysti siistin. Varmaan aika naurettavan näköinen mutta en muistanut sitä lääkäriaikaa kun sheivasin, vasta sen jälkeen...
Kommentit (3)
en ole tosiaan ennen sheivannut enkä ajattelut nyt mitään sen enempää ruveta jatkossakaan, synnytystä varten sitä kokeilin.
Enemmän ajattelin että " nauraako" se sitä että häppäreistä on karvat veke mutta edessä kuitenkin mukavasti karvoja (bikinirajat siistit)?
Mua kans hävettäis enemmän se hirvee puska mikä ois jos en ajelis.
Yritän kyllä aina siistii sillai mahdollisimman " huomaamattomasti" ettei jää mitään outoja rajoja jne vaan sillai " häivyttäen" tai miten sen nyt selittäis.
Silti sisäänrakennettu häpeäni alapäästäni aiheuttaa sen, että aina häpeän melkein jotain...viimeksi sitä kun bikinirajaan nousikin näppyjä ajelusta.....
Järkevä minäni vakuuttaa, ettei mitään hävettävää ole, mutta.....
Mitesköhän lääkärit, kätilöt ja gynet ite ajelee?Onko ketään kuulolla?
Itse sheivannu 1998 lähtien ja gynellä käynyt. Eivät oo sanoneet mitään.