Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain silmälasit ja huomaan, että mieheni ei pidä minua enää yhtä kauniina vaikka muuta väittääkin.

Vierailija
05.01.2017 |

On aina ylpeänä esitellyt minut kavereilleen ym. Mutta lasien hankinnan jälkeen kerran jopa harhautti mut kaupassa toiseen suuntaan, että kaverinsa ei huomaa mua.

Sanoo jatkuvasti "no käydään vaan äkkiä kaupassa tms. Eihän sun näin lyhyen ajan takia tarvii laseja laittaa"
Ollaan menossa piakkoin häihin vieraaksi ja mies yrittää koko ajan keksiä syitä miksi en laittaisi sinne silmälaseja. Kuulemma heijastavat sitten kuvissa ikävästi jne..

Mies on aina ollut hulluna minuun (jo 7vuotta) niin kyllä aika yllätyksenä tuli tämä käytös..
Parasta tässä on se, että miehelläni on ollut lasit koko suhteemme ajan.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta. Rillithän tekevät naisesta kiinnostavan ja varsinkin ajatus jos pääsisi aloittamaan naisen riisumisen niistä ;)

Vierailija
2/17 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää, tosi jännää. Kuinkahan teille rumille nyt käy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hölmö mies. Miten se on itse selittänyt tuon käytöksen muuttumisen?

Vierailija
4/17 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mieskin saanut uudet lasit ...

Jos miehellä itsellään on lasit, sinä voit ihan samoilla sanoilla pyytää häntä jättämään lasit pois. Heijastavatkin niin ikävästi, että miehesi kauniit silmät eivät näy ... Mitä väliä sillä, jos mies itse ei enää näe?

Vierailija
5/17 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Ei jatkoon. Tai mies poistoon - mikäli tarina totta.

Vierailija
6/17 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies ajattelee teidän näyttävän nörttiparilta eikä hän enää niin onnekkaalta saalistajalta, kun nainenkin on 'nörtti'.

Vierailija
7/17 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivatko valitsemasi silmälasit varmasti kasvonpiirteihisi? Aina ei myyjilläkään ole silmää neuvoa lasien valinnassa..

Enkä nyt siis tarkoita, että miehesi kommentointi olisi asiallista. Meillä mies saisi kustantaa minulle uudet lasit ja olla mukana makutuomarina, jos tulisi tuollaista ulinaa.

Vierailija
8/17 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näytän paremmalta ilman laseja,koska minulla on kauniit silmät.Lasien kanssa olen rumempi.Jospa sinulla on sama juttu.

Vierailija
9/17 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä silmälaseja saa? Olen aina joutunut ostamaan?

Vierailija
10/17 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsit varmaan kasvoihisi sopimattomat sangat. Silmälasien sangat nimenomaan tasoittavat kasvojen epäsymmetrisyyksiä ja muita huonoja puolia ja saavat useimmiten kantajansa näyttämään paremmalta kuin ilman, jos sangat on oikein valittu.

M35

Vierailija
11/17 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä silmälaseja saa? Olen aina joutunut ostamaan?

Siis oletko joutunut ostamaan vai et?

Silmälasit saa maksettuaan kassalla/tm, kaikki vaan eivät pidä tärkeänä kertoa tuota ostotapahtumaa tai tilausta meille lukijoille.

Vierailija
12/17 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä taas menee juuri toisin päin, että itse en pidä ulkonäöstäni silmälaseilla lainkaan, mutta mies tykkää.

Vierailija
13/17 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin valitut lasit voivat tosiaan muuttaa ulkonäköä aika paljon. Esim. isot tummat kehykset, joita pitää nenän kärjessä, voivat saada nenän näyttämään possuiselta.

Vierailija
14/17 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälasit on rumat. Koskaan silmälasit ei ole hyvän näköiset.

Vierailija
15/17 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää teillä on? 😂

Vierailija
16/17 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää yhdessä ostamassa uudet lasit.

Vierailija
17/17 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä näyttelyesine sinä ap olet miehellesi?