Sain silmälasit ja huomaan, että mieheni ei pidä minua enää yhtä kauniina vaikka muuta väittääkin.
On aina ylpeänä esitellyt minut kavereilleen ym. Mutta lasien hankinnan jälkeen kerran jopa harhautti mut kaupassa toiseen suuntaan, että kaverinsa ei huomaa mua.
Sanoo jatkuvasti "no käydään vaan äkkiä kaupassa tms. Eihän sun näin lyhyen ajan takia tarvii laseja laittaa"
Ollaan menossa piakkoin häihin vieraaksi ja mies yrittää koko ajan keksiä syitä miksi en laittaisi sinne silmälaseja. Kuulemma heijastavat sitten kuvissa ikävästi jne..
Mies on aina ollut hulluna minuun (jo 7vuotta) niin kyllä aika yllätyksenä tuli tämä käytös..
Parasta tässä on se, että miehelläni on ollut lasit koko suhteemme ajan.
Kommentit (17)
Jännää, tosi jännää. Kuinkahan teille rumille nyt käy?
Onpa hölmö mies. Miten se on itse selittänyt tuon käytöksen muuttumisen?
Onkohan mieskin saanut uudet lasit ...
Jos miehellä itsellään on lasit, sinä voit ihan samoilla sanoilla pyytää häntä jättämään lasit pois. Heijastavatkin niin ikävästi, että miehesi kauniit silmät eivät näy ... Mitä väliä sillä, jos mies itse ei enää näe?
Provo. Ei jatkoon. Tai mies poistoon - mikäli tarina totta.
Ehkä mies ajattelee teidän näyttävän nörttiparilta eikä hän enää niin onnekkaalta saalistajalta, kun nainenkin on 'nörtti'.
Sopivatko valitsemasi silmälasit varmasti kasvonpiirteihisi? Aina ei myyjilläkään ole silmää neuvoa lasien valinnassa..
Enkä nyt siis tarkoita, että miehesi kommentointi olisi asiallista. Meillä mies saisi kustantaa minulle uudet lasit ja olla mukana makutuomarina, jos tulisi tuollaista ulinaa.
Minä näytän paremmalta ilman laseja,koska minulla on kauniit silmät.Lasien kanssa olen rumempi.Jospa sinulla on sama juttu.
Mistä silmälaseja saa? Olen aina joutunut ostamaan?
Valitsit varmaan kasvoihisi sopimattomat sangat. Silmälasien sangat nimenomaan tasoittavat kasvojen epäsymmetrisyyksiä ja muita huonoja puolia ja saavat useimmiten kantajansa näyttämään paremmalta kuin ilman, jos sangat on oikein valittu.
M35
Vierailija kirjoitti:
Mistä silmälaseja saa? Olen aina joutunut ostamaan?
Siis oletko joutunut ostamaan vai et?
Silmälasit saa maksettuaan kassalla/tm, kaikki vaan eivät pidä tärkeänä kertoa tuota ostotapahtumaa tai tilausta meille lukijoille.
Itsellä taas menee juuri toisin päin, että itse en pidä ulkonäöstäni silmälaseilla lainkaan, mutta mies tykkää.
Väärin valitut lasit voivat tosiaan muuttaa ulkonäköä aika paljon. Esim. isot tummat kehykset, joita pitää nenän kärjessä, voivat saada nenän näyttämään possuiselta.
Silmälasit on rumat. Koskaan silmälasit ei ole hyvän näköiset.
Käykää yhdessä ostamassa uudet lasit.
Mikä näyttelyesine sinä ap olet miehellesi?
Ei voi olla totta. Rillithän tekevät naisesta kiinnostavan ja varsinkin ajatus jos pääsisi aloittamaan naisen riisumisen niistä ;)