Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät halua olla kavereita kanssani?

Vierailija
05.01.2017 |

Minulla ei ole yhtään miespuolista ystävää tai kaveria :( tutustun miehiin ja he sanovat että viihtyvät seurassani, olen hauska ja huumorintajuinen ja hyvä kuuntelija. Mutta sitten yhteydenpito vaan loppuu.

Olen tosi pahoillani tilanteesta, koska pidän miesten seurasta. Miten muilla, onko teillä miehiä kavereina tai ystävinä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joo, itse asiassa pelkästään miehiä. Johtunee siitä että olen miesvaltaisella alalla (it) ja kaverustunut aikuisella iällä lähinnä työn ja siihen liittyvien vapaa-ajan aktiviteettien kautta. 

Vierailija
2/15 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On joo, itse asiassa pelkästään miehiä. Johtunee siitä että olen miesvaltaisella alalla (it) ja kaverustunut aikuisella iällä lähinnä työn ja siihen liittyvien vapaa-ajan aktiviteettien kautta. 

Voi vitsit, oon kyllä kateellinen. Kaipaan tosi paljon miesten huumoria ja läpänheittoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ei mullakaan ole yhtään miespuolista kaveria. Mies olisi todella mustasukkainen jos olisi. Välillä kaipaan ja välillä en.

Vierailija
4/15 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia riippuu tietysti myös iästä. Ehkä tutustut vääriin miehiin? Omasta kokemuksesta olen huomannut, että osa miehistä haluaa enemmän naisellisempia ystäviä saattaen pitää naisen "miehisyyttä" hieman erikoisena ja osa haluaa ystäväkseen vähemmän naisellisia naisia.

Vierailija
5/15 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joo ei mullakaan ole yhtään miespuolista kaveria. Mies olisi todella mustasukkainen jos olisi. Välillä kaipaan ja välillä en.

No ehkä sun mieskaverittomuus johtuu just sun miehestä?

Vierailija
6/15 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia riippuu tietysti myös iästä. Ehkä tutustut vääriin miehiin? Omasta kokemuksesta olen huomannut, että osa miehistä haluaa enemmän naisellisempia ystäviä saattaen pitää naisen "miehisyyttä" hieman erikoisena ja osa haluaa ystäväkseen vähemmän naisellisia naisia.

Voi olla. Ap on tosi naisellinen nainen ja voi olla että miehet ei just tykkää siitä vaan haluaa jutella äijäjuttuja äijien kanssa. Mutta mäkin haluan nauraa niille jutuille :)

Ap

Vierailija
7/15 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vitsit, oon kyllä kateellinen. Kaipaan tosi paljon miesten huumoria ja läpänheittoa.

Joo. Itse olen kyllä kieltämättä myös aika äijämäinen monessakin mielessä, ehkä siksikin kun olen aina opiskellut ja ollut töissä miesten seassa. Kun harrastukset on tietokonepelit, Premier League jalkapallon seuraaminen, drone-lennokkien lennätys sekä hyvät oluet ja mallasviskit, niin samojen asioiden harrastajia löytyy enemmän miehistä kuin naisista. 

Olen myös siinä mielessä jutuiltani miehinen, että mua kiinnostaa enemmän asiat ja ideologiat kuin ihmiset. Joskus naisten kanssa on vaikea kiinnostua jutuista, kun niin monet haluaa puhua siitä mitä jotkut toiset ihmiset sanoi tai teki, tai miten ne elää tms. Ei minua niin kauheasti kiinnosta sellainen. Juttelen mieluummin uusista tekniikoista ja laitteista, siitä mitä maailmalla tapahtuu, yhteiskunnallisista asioista jne.

Vierailija
8/15 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Itse olen kyllä kieltämättä myös aika äijämäinen monessakin mielessä, ehkä siksikin kun olen aina opiskellut ja ollut töissä miesten seassa. Kun harrastukset on tietokonepelit, Premier League jalkapallon seuraaminen, drone-lennokkien lennätys sekä hyvät oluet ja mallasviskit, niin samojen asioiden harrastajia löytyy enemmän miehistä kuin naisista. 

Olen myös siinä mielessä jutuiltani miehinen, että mua kiinnostaa enemmän asiat ja ideologiat kuin ihmiset. Joskus naisten kanssa on vaikea kiinnostua jutuista, kun niin monet haluaa puhua siitä mitä jotkut toiset ihmiset sanoi tai teki, tai miten ne elää tms. Ei minua niin kauheasti kiinnosta sellainen. Juttelen mieluummin uusista tekniikoista ja laitteista, siitä mitä maailmalla tapahtuu, yhteiskunnallisista asioista jne.

Kuulostaa hyvältä! Mäkin olen tehnyt töitä miesten kanssa ja tykkään myös jutella asioista laidasta laitaan. Mutta olisi kiva kun olisi mies ystävänä, sellainen joka vaikka soittelisi tai haluaisi nähdä joskus. Mutta ei..

Ap

Vierailija
9/15 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se on toistenkin päin. Mä olin tarhassa ja ala-asteella oikeestaan pelkästään tyttöjen kanssa, mutta yläasteella niillä oli murrosikä pahimmillaan ja rupesivat käyttäytymään kusipäisesti ja sen jälkeen eivät halunneet olla enää kavereita eikä niitä saanut takasin kavereiksi. Nykysin sitten ei oikein ole kavereita ollenkaan ja äijäporukassa ei oikein viihdy kun kasvanut naisten seassa. Homo en ole, joten kai ne naiset olettaa, että heti ollaan yrittämässä tai jotain...

Vierailija
10/15 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä juttua aloin siis miettimään kun tutustuin yhteen mukavaan naiseen ja hänellä on paljonkin miespuolisia kavereita. Meillä menee jutut tosi yksiin tämän naisen kanssa joten ehkä vähän salaa kateellinen hänelle, miksei kukaan mies koskaan ota mitään yhteyttä muhun :/

Vierailija
11/15 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama se on toistenkin päin. Mä olin tarhassa ja ala-asteella oikeestaan pelkästään tyttöjen kanssa, mutta yläasteella niillä oli murrosikä pahimmillaan ja rupesivat käyttäytymään kusipäisesti ja sen jälkeen eivät halunneet olla enää kavereita eikä niitä saanut takasin kavereiksi. Nykysin sitten ei oikein ole kavereita ollenkaan ja äijäporukassa ei oikein viihdy kun kasvanut naisten seassa. Homo en ole, joten kai ne naiset olettaa, että heti ollaan yrittämässä tai jotain...

No höh, meidän pitäis alkaa sitten kavereiksi 😊

Ap

Vierailija
12/15 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä naiset haluavat itse pysytellä naisseurassa. Siksi miehet eivät pyydä heitä porukkaan. Omassa harrastusporukassa on muutama nainen mutta ovat senverran itsellisiä ja hyviä tyyppejä että pärjäävät ilman mitään ertyiskohtelua. He ovat poikkeuksellisia standardinaisiin verrattuna.

Vierailija
13/15 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä sano, et miesten kans on helpompi olla kun kaikessa sanomisessa ole mitään taka-ajatusta ja naiset puukottaa aina selkään.

Vierailija
14/15 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exä sano, et miesten kans on helpompi olla kun kaikessa sanomisessa ole mitään taka-ajatusta ja naiset puukottaa aina selkään.

Tuosta mäkin myös tykkään kun miesten kanssa ei ole mitään draamaa ikinä, ei tarvi pelätä että ne vetäis hernettä nenään tms.

Vierailija
15/15 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa just sellaiselta joka on sen erikoiskohtelun perässä, se paljastuu siitä et pidät sukupuolta olennaisena ominaisuutena. Ne naiset joilla on mies kavereita paljon ovat yleensä neutraaleja sukupuolen suhteen ja tutustuvat ihmisiin joiden kanssa löytyy yhteistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi