Bloggareiden hääbuumi?
Nyt on todella moni seuraamani bloggaaja kihloissa, osa ilmoittanut asiasta ihan kuukauden sisällä. (LOS, MO, JJ, en sano tarkemmin, ettei ketju poistu)
Olen onnellinen heidän puolestaan. Kukakohan on seuraava? :)
Kommentit (13)
Mistä blogittaret löytää miehiä?
Tuskin voivat ottaa ketään köyhää ja ulkonäönkin pitää olla komea että voi blogissa jakaa kuvia plus miehen pitää vielä suostua kuvien jakeluun.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin voivat ottaa ketään köyhää ja ulkonäönkin pitää olla komea että voi blogissa jakaa kuvia plus miehen pitää vielä suostua kuvien jakeluun.
Sohvin Pampulaa ei ole koskaan näkynyt kuvissa. Mutta on varmasti komee mies.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ne nyt löytää aivan vaivatta miehet itselleen, fiksut, kauniit ja omavaraiset naiset. Siksi niitä fiksuja ja komeita miehiä ei näille katkerille akateemisille riitäkkään, jommasta kummasta ominaisuudesta pitää tinkiä.
Ja kohta sitten erotaan ja pian on uusi kierrossa :) Moni bloggaaja on eronnut..
Operaatio äiti on myös mennyt kihloihin.
Uutena Vuoten kihlautuneita on kyllä tänä vuonna ihan huippupaljon. Siis näitä bloggaajia ja kaikenlaisia julkimoita, sekä ihan omassa tuttavapiirissäkin.
Ainahan UV on ollut perinteinen kihlauspäivä, mutta ei ehkä näin suosittu. Tämä siis mun mielestä, mitä mieltä te olette? Onko teidänkin tuttavapiirissä useita kihlautumisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin voivat ottaa ketään köyhää ja ulkonäönkin pitää olla komea että voi blogissa jakaa kuvia plus miehen pitää vielä suostua kuvien jakeluun.Sohvin Pampulaa ei ole koskaan näkynyt kuvissa. Mutta on varmasti komee mies.
Kauneus on katsojan silmissä. Onko madden chris "komea"?
Veikkaan kanssa tota "tiettyä ikää". Ainakin omassa lähipiirissä ollu havaittavissa tietyt ikäpiikit naimisiinmenolle ja lasten hankinnalle.
Oon satavarma että Chicago Iida on seuraava. Aina perässä blogivillityksissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin voivat ottaa ketään köyhää ja ulkonäönkin pitää olla komea että voi blogissa jakaa kuvia plus miehen pitää vielä suostua kuvien jakeluun.Sohvin Pampulaa ei ole koskaan näkynyt kuvissa. Mutta on varmasti komee mies.
Kauneus on katsojan silmissä. Onko madden chris "komea"?
Pampulasta ei oo näkynyt kun kengät. Näyttääkö Pampula Madden mieheltä?
Ja vauvabuumi. :)
Mun mielestä tekee hyvää yhteiskunnalle, jospa ne nuoremmatkin vielä innostuisivat naimisiinmenosta ja lapsenteosta. :)
Ei kai, eiköhän se johdu ihan siitä että blogibuumin alkaessa oltiin nuoria ja nyt ollaan jo siinä iässä, että häät ja lapset ovat ajankohtaisia.