Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ottaakko vai jättääkkö? (parisuhde ''draamaa'')

tyhma
05.01.2017 |

Eli siis itsellä hieman tavallaan mietityttää miten jatkaa miehen/ex miehen kanssa... Eli siis meillä on yhteinen 2,5v tyttö ja tällä hetkellä ainakin yhteishuoltajuus. Riitelimme aina ajoittain ja riidat yleensä päättyivät niin, että mies raivosi aivan hulluna. Leuka väpätti aina raivosta ja kädet puristuivat nyrkkiin... Ja sillä ei ollut esim. mitään vaikutusta oliko yö vai päivä ja oliko tyttö missä. Riita yleensä alkoi siitä kun sanoin jotain ''vittumaiseen sävyyn'' (oli muitakin syitä mutta tämä oli yleisin). Riidatkin menivät melkeimpä aina tietyn kaavan mukaan eli -> mies kotiin kavereilta joko valmiiksi vihaisena tai sitten sanoin jotain väärin -> suuttui ja huusi sanoin mitä tahansa tai olin sanomatta -> Mies löi seiniä tai rikkoi jotain tavaroita -> minä itkin ja myöntäilin vaan kaikelle, että tilanne loppuisi -> ja sitten sovittiin... ja 2-3kk päästä uudelleen. Loppuajasta ennen erilleen muuttoa riitelimme enemmän ja tilanteet meni paljon pidemmälle ja mnies saattoi sanoa luokkaa '' sua pitäis vetää turpaan kun et mitään opi''. No noin viikko tästä riitelimme uudestaan ja mies kävikin kunnolla käsiksi. Hän löi kaatoi minult tuolilta ja löi avo kämmenella kerran ja yritti peittää nenää ja suuta (lapsi näki kaiken). Itse vain yritin huitoa ja kuristaa kaulasta miestä. Lopulta sain soitettua ystävälle joka riensi apuun ja lopulta tuli poliisitkin paikalle. Menin ystävälleni yöpymään lapsen kanssa siksi aikaa, että sain asiohin selvyyttä ja varattua sossuille ajan. Mies laitettiin huumetesteihin ja siellä näkyi amfetamiini ja kannabis positiivisena.(Tuli täytenä yllätyksenä, vaikka välillä jotain epäilinkin). Muutettiin erilleen, mies tätä ei olisi halunnut vaan mun olisi pitäny antaa anteeksi ja hän olisi lopettanut huumeiden käytön. Sanoin miehelle silloin, että hakee hoita yms. niin ''katsotaan uusiksi'' sitten. No tilanne tänä päivänä onkin se, että minulla ei ole mitään erityisiä tunteita miestä kohtaan ja mies taas vannoo rakkautta ja haluaa olla taas perhe. Hän väittää olevansa kuvilla nykyään (ei varmaa tietoa kun ei ole käynyt pitkään aikaan testeissä). Tavallaan välillä mietin, että pitäisikö yrittää mutta toisaalta olen aiiivan lääpälläni toiseen mieheen(tästä tuskin tulisi mitään). En edes tiedä miksi harkitsen yhteen palaamista, mutta en uskalla sanoa suoraan miehelle edelleenkään ettei kiinnosta (uhkaa tappaa itsensä ymysyms....)

anteeksi pitkä ja ehkä sekava teksti, mutta oli pakko päästä vuodattamaan...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas kuvio siirtää omalle lapselle, huumeidenkäyttäjän raivokohtausten myötäily.

Tutustu läheisriippuvaisuuteen, saatat löytää omia piirteitäsi kuvauksista.

Googlaa myös ensikotien lähisuhdeväkivaltatyö, ja käy juttelemassa siellä.

Vierailija
22/24 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa. Nistien vakuutteluita omasta päihteettömyydestään ei kannata uskoa, ellei tukena ole piiiitkältä ajalta puhtaat testitulokset. Jos ukkosi ei ole edes käynyt testeissä sinut vakuuttaakseen, niin en kovasti juhlisi.

Jos susta tuntuu että teidän sosiaalityöntekijä yrittää painostaa sinua palaamaan niin hän asukoon sitten itse tämän miehesi kanssa. Sulla on pieni lapsi, joka on jo nyt nähnyt ihan liikaa asioita joita ei lapsen pitäisi nähdä. Itse en uskaltaisi antaa miehelle enää mahdollisuutta, etenkin jos jatkaa väkivaltaansa edelleen uhkailemalla itsemurhalla. Se osoittaa vain, ettei hän ole mihinkään muuttunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairas kuvio siirtää omalle lapselle, huumeidenkäyttäjän raivokohtausten myötäily.

Tutustu läheisriippuvaisuuteen, saatat löytää omia piirteitäsi kuvauksista.

Googlaa myös ensikotien lähisuhdeväkivaltatyö, ja käy juttelemassa siellä.

ei näköjään ole lähettyvillä mitään ensikotien lähisuhdeväkivaltatyön vastaanottoa... olisikohan seurakunnilla? /ap

Vierailija
24/24 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tota en jaksanu lukee oon lasika paska mut mee töihin homo. Mut hei btw säilytätteks te kananmunii pakastimes vai ämpäris ulkona ku ei oo jääkaappii