KotiSun putkirempat, mikä juttu tää on?
Toissapäivänä ovella kävi ihan mukavan oloinen nuorimies, joka kauppasi jotain putkiremppoja.
Ollaan sellaista suunniteltu ja tarjosi ihan ihmeen edullisen hinta-arvion.
Onko tässä joku juju? Miten tämä eroaa oikeista putkifirmoista jotka eivät myy ovelta ovelle?
Mistä nää edes tietää että ollaan mietitty putkiremppaa?
Ostanko halvan rempan näiltä vai ihan kunnon putkifirmalta? Onko kenelläkään kokemuksia?
Kommentit (222)
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo joku uus firma? Komeat uudet pakettiautot ainakin on.
Lessujen kusetusfirma.
Etelä-Suomessa taitaa kiertää juuri nyt useampikin paku. Kiire tuntuu olevan.
Onko näillä myyjillä mitään ammattikoulutusta rakennuspuolelta? Esiintyvät kaikkien alojen asiantuntijoina, putket, katot ja ikkunat ja arvioivat mitä kaikkea pitäisi korjata. Outoa!
Ai sä kutsut poliisit sun ovelle kun joku tekee työtänsä?
Nimenomaan lestojen firma, rahat pois muilta.
Vierailija kirjoitti:
Ai sä kutsut poliisit sun ovelle kun joku tekee työtänsä?
Jos ei poistu pyydettäessä niin kuinkas muuten.
Meille tulossa huomenna... Soitettiin ja kysyttiin sopisiko tulla ja että viemärin kuvaus olisi täysin maksuton. Ehdottivat että isäntäkin olisi paikalla joka minun mielestäni kuulosti rehdiltä eikä ainakaan yritetä kusettaa tietämätöntä naista joka uskoo varmasti kaiken mitä vioiksi kerrottaisiin. Eikä sitä remppaa tarvitse heiltä ottaa jos jotain vikaa ilmenisi, se on jokaisen itse valittavissa.
Mielestäni ei mikään huijarifirma. Ei varmastikaan halvin, mutta ollut markkinoilla jo pitkään eli vastaa remonteistaan, eikä ole pelkoa, että menisi sen jälkeen konkurssiin, kun työ on tehty. Laadukasta työtä!
Joo. Mun äiti hommasi täältä 4000 egen remontin. Mun mies kertoi että ammattimies olisi tehnyt homman parilla sadalla.
Myyntimiehet ja remonttien tekijät ovat eri ihmisiä! Eli ei myyjä asenna putkia. Myyjillä on putkialan koulutusta/kokemusta. Jos he eivät osaa vastata asiakkaan kysymyksiin, niin he soittavat tarvittaessa asentajille. Olen itse ollut todistamassa tuollaista tilannetta. Yhteistyö pelaa asentajien ja myyjien välillä.
Onko sun mies ammattilainen? Ja tietää myös varaosien, putkien, jne. hinnat?
Ei ole uusi firma. Ollut markkinoilla kymmenisen vuotta. Mielestäni se on hyvä asia. Eikö ole hyvä merkki, että firmalla on varaa hankkia oikeanlaiset/tarkoituksenmukaiset välineet? Aika surkeeta olisi, jos remppa jäisi sen takia tekemättä, että asentajan auto levisi tielle. Kertoo sekin jotain.
Vierailija kirjoitti:
Myyntimiehet ja remonttien tekijät ovat eri ihmisiä! Eli ei myyjä asenna putkia. Myyjillä on putkialan koulutusta/kokemusta. Jos he eivät osaa vastata asiakkaan kysymyksiin, niin he soittavat tarvittaessa asentajille. Olen itse ollut todistamassa tuollaista tilannetta. Yhteistyö pelaa asentajien ja myyjien välillä.
Jaa. Kukas ne myyjien liksat maksaa, no asiakas tietenkin. Haistakaa te kotisunin AHNEET "uskovaiset" jne muu pask"asakki pitä pas"ka. Hel"vetissä tavataan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole uusi firma. Ollut markkinoilla kymmenisen vuotta. Mielestäni se on hyvä asia. Eikö ole hyvä merkki, että firmalla on varaa hankkia oikeanlaiset/tarkoituksenmukaiset välineet? Aika surkeeta olisi, jos remppa jäisi sen takia tekemättä, että asentajan auto levisi tielle. Kertoo sekin jotain.
Eläkeläisiltä (varastetuilla) HUIJATUILLA rahoilla on kiva ostella kaikkea kiiltävää.
Itseäni ärsyttää suunnattomasti se niiden jatkuva soittelu. Juu en vastaa ja numeroni robinson-rekisterissä ja silti vaan jaksavat häiriköidä. Puhelinmyynti pitäisi todellakin kieltää.
Mitä ihmeellistä jos tarjoavat remonttia vanhaan taloon,rautaputket ja katot eivät kestä ikuisuutta?
Ihan turhaa vingut siellä Ns??lakimies,
firma tekee hyvää työtä ja edullisesti ja tekee mielellään teidän vanhaan taloonkin ennenkuin on ongelmat edessä ja mökki homeessa🤣🤣.
Taidat vaan olla perusnegatiivinen ja katellinen tallaaja.
Onko tuo joku uus firma? Komeat uudet pakettiautot ainakin on.