Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon tuntenut tosi kivan miehen 5 päivää, haaveilen jo yhteenmuutosta, naimisiin menosta ja lapsista

Vierailija
04.01.2017 |

Miten saan itseni rauhoittumaan??

Kommentit (9)

1/9 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmität kurkun mikrossa ja hyväilet itseäsi sillä...

-IISAK SONNI

Nyt on maha täynnä

Vierailija
2/9 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata innostua noin paljoa, se tiputus voi olla korkealta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/9 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden viikon päästä valitat palstalla, miten mies "leikki tunteillasi", "särki sydämesi" ja "johti sinua harhaan".

Vierailija
4/9 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahahaa.. 5 päivää. Kyllä nyt on jo vakavat tunteet pelissä :D

Tosin mä oon itsekin vähä samassa tilanteessa. Se eka päivä ku tavattiin, ja harrastettiin seksiä, niin nainen pyysi anteeksi että rakastaa mua. Nyt se on kyllä viestitellyt siihen tahtiin, ettei oo tainnut mielipide muuttua. En halua särkeä kenenkään sydäntä, ja sanoin suoraan että en nyt etsi ketään pysyvää. Hän haluaa silti tavata seksin merkeissä uudelleen. En vain usko, että se olisi pelkkää seksiä hänelle :( Mutta kun haluan niin paljon naida häntä uudestaan, ja en varmaan pysty sanomaan ei, vaikka tiedän että sydän siinä särkyy :(

5/9 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistenmies83 kirjoitti:

Tosin mä oon itsekin vähä samassa tilanteessa. Se eka päivä ku tavattiin, ja harrastettiin seksiä, niin nainen pyysi anteeksi että rakastaa mua. Nyt se on kyllä viestitellyt siihen tahtiin, ettei oo tainnut mielipide muuttua. En halua särkeä kenenkään sydäntä, ja sanoin suoraan että en nyt etsi ketään pysyvää. Hän haluaa silti tavata seksin merkeissä uudelleen. En vain usko, että se olisi pelkkää seksiä hänelle :( Mutta kun haluan niin paljon naida häntä uudestaan, ja en varmaan pysty sanomaan ei, vaikka tiedän että sydän siinä särkyy :(

Annat naisen olla ja etsit panoseuraa muualta!

Vierailija
6/9 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöntyllerö kirjoitti:

Naistenmies83 kirjoitti:

Annat naisen olla ja etsit panoseuraa muualta!

Onko nainen siis pohjimmiltaan kuin lapsi, joka ei osaa ottaa vastuuta tunteistaan? Minua tuollainen holhoaminen suututtaisi, mutta naisetko oikein odottavat sitä?

Vierailija
7/9 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuuluu asiaan. Pääasia, että ymmärrät, että kyse on vain ihastumiseen kuuluvasta haaveilusta joka piristää arkea, etkä ota sitä liian tosissasi.

Vierailija
8/9 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, Ap, alkaako etunimesi kirjaimella V.??

Vierailija
9/9 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihastunut/rakastunut. Cool the fuk down nyt ennne ku tulee vaikeuksia asian kanssa.