Miesmököttäjä
Miten ihmeessä saan pian viisikymppisen miehen puhumaan vaikeista asioista?
Jos yritän keskustella, poistuu kiukuissaan autolla, paiskoo tavaroita...tai vaan kylmästi vaikenee. En ole itse mikään räyhänhenki tai natkottaja...mutta kyllä nyt jo yli 20 yhteisen vuoden jälkeen pitäisi pystyä puhumaan.
Kommentit (6)
Yli 20 yhteistä vuotta jo, ohhoh! Tuohon ei minun kyökkipsykologiat enää kyllä pure. Sen verran paatunut tapaus taitaa olla.
Meillä sama meiniki. Nytkiin justiin paraikaa tuolla mököttää. Mua vituttaa jo koko touhu.
Aina kun lukee kuinka parisuhteen ongelmia pitäisi välttää ja aisiat hoitaa keskustelemalla, alkaa ottaa pattiin. Eihän tuota saa keskustelemaan kuin jääkiekosta...
Tuo on yleensä se naisten käyttämän henkisen väkivallan väline, mutta kyllä ne miehetkin näköjään osaa. Mun avovaimo oli aika usein viikon puhumatta mulle, vaikka puhuin sille sinä aikana tosi paljon. Oli vaikeaa. Sitten kun se venytti tuon 2 kk:een, niin lähdin siitä suhteesta todella nopeasti pois. En tiedä miksi kestin tuota väkivaltaa 3 vuotta... :( Tuon 2 kk:n jälkeenkin vielä harrastimme ehkä parasta seksiä mitä olemme ikinä harrastaneet, mutta se oli vain sitä äärimmäistä himoa. Rakkaus puuttui. Oli pakko jättää. Kauan se vielä yritti, että jatkaisimme, mutta kun 3 vuotta odotin että hän muuttuisi, ja tästä avoimesti hänen kanssaan puhuin. Kun päätös olis tehty, niin se olis itten ohi.
Niin...alkaa vaan mitta olla aika täynnä tuota puhumattomuutta. Asenne on se, että riehumisen jälkeen on akka taas säikytetty hetkeksi hiljaiseksi..hmmm... Tunnen olevani kyllä niin pahasti jumissa, että erokin pyörii mielessä...mutta saako muuten hyvästä suhteesta lähteä pelkän puhumattomuuden vuoksi?
Marmui
Naistenmies83 kirjoitti:
Tuo on yleensä se naisten käyttämän henkisen väkivallan väline, mutta kyllä ne miehetkin näköjään osaa. Mun avovaimo oli aika usein viikon puhumatta mulle, vaikka puhuin sille sinä aikana tosi paljon. Oli vaikeaa. Sitten kun se venytti tuon 2 kk:een, niin lähdin siitä suhteesta todella nopeasti pois. En tiedä miksi kestin tuota väkivaltaa 3 vuotta... :( Tuon 2 kk:n jälkeenkin vielä harrastimme ehkä parasta seksiä mitä olemme ikinä harrastaneet, mutta se oli vain sitä äärimmäistä himoa. Rakkaus puuttui. Oli pakko jättää. Kauan se vielä yritti, että jatkaisimme, mutta kun 3 vuotta odotin että hän muuttuisi, ja tästä avoimesti hänen kanssaan puhuin. Kun päätös olis tehty, niin se olis itten ohi.
Tuollaiset naiset kelpaa ehkä spermaämpäreiksi, mutta eivät ole vaimomateriaalia. Niinkuin sait itsekkin huomata.
N26
Mykkäkoulu ja mököttäminen on henkistä väkivaltaa, koska sillä pyritään saamaan kumppani olemaan jatkuvasti huolestunut. Jätin ex-tyttöystäväni koska riidan tullessa hän ei pystynyt puhumaan asioita halki kuin aikuinen ihminen, olin sitten aina niin kuin häntä ei olisi olemassakaan ja välillä sanoin vain että on hyvä ettei hän ainakaan nalkuta. Huomasin joskus katsoessani peiliin että hän vilkuili minua salaa kun käänsin selkäni hänelle, mutta heti kun käänsin häntä päin niin hän muka katsoi jotain muuta. Lapsellista vallankäyttöä.