Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paha mieli kun sorruin herkuttelemaan vaikka piti olla sokeriton tammikuu :/

Vierailija
04.01.2017 |

Oli vaan niin rankka päivä ja toi kylmyyskin inhottaa, kaupassa heikkona hetkenä ostin pari suklaapatukkaa lohdutukseks. Ei kuulosta varmaan pahalta mutta inhottavaa huomata ettei mulla ole itsekuria ollenkaan

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, huomenna on päivä uusi :) Hyvin oot tsempannut jo alkukuun, tästä vaan eteenpäin!

Vierailija
2/10 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla täysin sokeriton? Kohtuullinen herkuttelu on ihan normaali elämään kuuluva asia. Sitten olisi ongelma, jos syö joka ikinen päivä suklaapatukoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, mikä on pahinta, mitä nyt voit tehdä? Ajatella, että koko kuukausi on pilalla joten ei mitään väliä vaikka söisit sokeria huomennakin. Koska ei se niin mene. Kun jatkat huomenna sokerittomalla niin vajaan kuukauden kuluttua tajuat ihan omallakin järjellä, ettei kaksi suklaapatukkaa oikeasti kaatanut sokeritonta kuukauttasi. Se kaataa, jos nyt tuohon sortumiseesi vedoten lopetat kokonaan.

Vierailija
4/10 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin jatkat sokerittomasti. Tammikuussa on vaikka kuinka monta päivää jäljellä.

Jos kaatuu niin harva jatkaa konttaamalla vaan nousee pystyyn ja jatkaa kävellen kuten ennen kaatumistaan.

Vierailija
5/10 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikit ettei sitä tapahtunut

Vierailija
6/10 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla itsekuria, jos huomenna taas pidät päivän, jolloin et osta suklaata rankan päivän päätteeksi. Itsekuriton olet vasta, jos jäät suklaamässäilyyn kiinni ja jatkat sitä. Herkut silloin tällöin, esim. kerran viikossa ei ole paha juttu. Pidä vähemmän herkullinen tammikuu, jossa sallitaan pari pientä lipsahdusta, koska ero normaaliin tai ainakin jouluherkutteluun on joka tapauksessa suuri ja sekin on hienosti tsempattu.  :)

Vierailija
7/10 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huolta, jatkat taas diettiä huomenna. Ehkä se tekikin sinulle hyvää saada suklaata tänään, niin jaksat olla ilman taas loppukuun. Tai pienen tavoitteen kerralla. Ei muuta kun eteenpäin! Ei yksi pieni virhe kaada koko projektia tai uutta elämäntapaa!

t. kanssasisar

Vierailija
8/10 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans aina selviän koko päivän ,syön riittävästi ja terveellisesti ravitsevaa ruokaa. Proteiineja ,rasvoja ja hiilareitakin, sopivasti.

Mutta illalla aina sorrun suklaaseen:-\

Oikein rupee ärsyttämään jos ei oo kaapissa sitä ,sit ei voi edes miettiä mitään muuta!

kaupassa en pääse hyllyn ohi ostamatta.

Näin on käynyt vasta lastensaannin jälkeen.

Jotenkin kun päivä on yhtä ja samaa tylsää kotityö /huutotappelu -peruspaskaa,eikä ole mitään odotettavaa esim. Viikonlopussa, että pitäisi jopa näyttää hoikalta ja hyvältä (kun tietää että on vaan kotona oman miehen kanssa joka ei edes puhu mitään eikä edes huomaa minua)

niin illalla kaipaa edes jotain mistä tulee hyvä mieli ja olo (huom.seksistä ei ole tähän mitään apua ,olen kokeillut) niin sitten se on se suklaa+ hyvä tv ohjelma.

Kun ei mistään muusta saa mitään mielihyvää enää irti. Onneksi ylipainoa on "vasta" 10 kg....

Ja joka aamu päätän, että tänä iltana en herkuttele. Sitten illalla olo on ihan tyhjä jos ei saa herkutella.

Kuinka säälittävää:-)

Vierailija
9/10 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kokeilu oli enempi "haaste" itselleni voinko olla ilman sokeria koko Tammikuun ja en todellakaan aio lopettaa kokeilua vaikka repsahdin :) Tuli vaan paha mieli sen jälkeen kun olin syönyt ne patukat, suklaa kahvin kanssa on hyvää. Ehkä mä yritän nyt unohtaa tämän lipsahduksen. Ennen tätä päivää olin syönyt sokeria viimeksi jouluaattona, kun Vuosi vaihtui tuli mulle ajatus että pidän sokerittoman Tammikuun, se oli oikeastaan uudenvuoden lupaus.

Tosiaan joskus oon syönyt sokeria ja karkkeja päivittäin niin sinänsä tää on jo edistystä kun olen vähentänyt sitä paljon.

Ap

Vierailija
10/10 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän myös sokeritonta tammikuuta. Tarkemmin ottaen jätän herkut syömättä ja vältän ruokia joihin on lisätty sokeria. Pyrin laittamaan ruokaa mahdollisimman paljon itse. Jos lipsuisin, jatkaisin kuitenkin sokerilakkoa.

Ajattelin juuri laittaa kaakaota itselleni. Siihen tulee sokeritonta kaakaojauhetta, kuumaa vettä ja kermaa. Ei kaipaa sokeria ollenkaan, ja hyvää tulee :) (Voi olla että oikeasti olen vain outo kun minusta tuo on hyvää. Joku on varmaan eri mieltä.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi