Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä sitä seksiä muka saa?

Vierailija
04.01.2017 |

Olen 35-vuotias sinkkunainen, ilman kumppania kohta 10 vuotta. Viimeksi harrastin seksiä 6 vuotta sitten. Olen niin kyllästynyt omaan käteen. Haluan munaa! Mistä te muut niitä miehiä oikein löydätte?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä niitä saa tilattua kotiovelle jopa. Mikäli pokka riittää.

Vierailija
2/6 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä löytää helposti. Itse olen 34wee varattu mies ja olen Tinderistä pari kertaa löytänyt oikein herkullista seuraa. Ongelma on vain se, että he haluavat yleensä jotain pitkäaikaista, jota en pysty heille antamaan. Rakastan vaimoani, mutta pakko se seksi on jostain saada tai masennun :(

Mutta Ap. Jos oikein kauniisti pyydät, niin kyllä sä multakin voit kiihkeän yön saada... tosin pienin varauksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakituista kumppania toivoisin, ja toki siis muutakin kuin seksiä, mutta tällä hetkellä juuri tuo seksin puute ärsyttää eniten. Miten vaikeaa sen saaminen nyt oikein voi olla!? Mutta mielenkiinnosta kysyn, että mitkä ovat Naistenmies83:n "pienet varaukset"?

Vierailija
4/6 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähinnä nyt se, että en jaksa lähteä tyydyttämään sua kovin pitkän matkan päähän :) Kellokin huitelee jo 22:ta, joten pitäisi sattua olemaan tässä 10 km sisällä... joka näin jälkeenpäin ajateltuna on aika suurikin varaus ;)

Vierailija
5/6 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ajatuksesta kuitenkin ;)

Vierailija
6/6 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä nyt kyllä ees sanonu että mistä päi sä oot? Vai lämpimiksesikö kirjoittelet täällä himoistasi ?-)

Epätodennäköistä että osuu kohdilleen, mutta voittaahan ne jotkut lotossakin. Ja lottovoiton kyllä saisit, jos osut kohdilleen :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi