Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä ilmiannan asiattomat keskustelut

Vierailija
04.01.2017 |

Sanat rohkaisevat tekoihin.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Päiväsi muodostuisivat varmaankin kovin pitkiksi, jollet päivystäisi av:ta. Mitä jos rupeaisit harrastamaan jotain? Kävisit vaikka kirjastossa tai kävelemässä niin saisit ajan kulumaan.

Vierailija
2/19 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ceausescun Romaniassa oli jokaisella ilmiantaja. Ei sekään ole hyvä idea . Parempi yrittää ymmärtää toisen kantoja ja vastata niin että syntyy dialogia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ainoa av-banni tuli siitä että ilmoitin asiattomaksi ketjuja. :D

Jep, olen pahaperse.

Vierailija
4/19 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ceausescun Romaniassa oli jokaisella ilmiantaja. Ei sekään ole hyvä idea . Parempi yrittää ymmärtää toisen kantoja ja vastata niin että syntyy dialogia?

Asiaton ketju. Romania ja Ceausescu mainittu. Romania on hyvin lähellä Puolaa ja Ceausescu on melkein nainen.

Vierailija
5/19 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet lastenraiskaajien pyhyimys.

Vierailija
6/19 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sinä. Itse en jaksa, tosi väsyttävää esittää perusteluja miksi joku ihan sekopäinen rasistien ketju ei ole ihan parasta.

Vierailija
7/19 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä. Haluan, että normikeskustelut eivät huku sontaan.

Vierailija
8/19 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli? Ketjut, jotka ovat itsellesi epämieluisaa luettavaa vai ajatteletko jotenkin globaalimmin?

Vierailija
9/19 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tiukkapipoinen vanha, läski ja ruma ämmä. Luonnollisesti ikisinkku. Koska miesten syy, kun eivät hyvää naista huoli. Ilmoitan kaikki ketjut asiattomiksi, kostan yhteiskunnalle.

Vierailija
10/19 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vihaat ihmisiä?  Erityisesti maahanmuuttajien niskaan, toimintasi kaatuu.  Kun asioista ei puhuta, niin joku alkaa tekemään jotain tyhmyyksiä.

Vierailija
11/19 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkus ilmiannat, me tehdään uusia.

Vierailija
12/19 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mä arvaan? Näet unia siitä hetkestä, jolloin pääset kertomaan tästä sankariteostasi eteenpäin. Odotat haltioitunutta reaktiota, hurraa-huutoja, aplodeja ja riemunkiljahduksia... Ja tietysti sitä hetkeä, kun saat kutsun linnan juhliin ja Nobelin rauhanpalkinnon tästä arvokkaasta työstäsi vauvapalstan ketjujen ilmiantajana.

Välillä tämä tärkeä työsi tuntuu raskaalta ja silloin jaksat kuitenkin jatkaa toimintaasi sillä ihanalla vallantunteella, jonka saat joka kerta, kun painat "ilmianna asiaton ketju" -nappia. Kyllä, tällä sinä voit vaikuttaa koko maailmaan! Ketju kerrallaan sädekehäsi kiiltää aina enemmän ja enemmän!

Koska miksi tuhlata elämä sosiaalisiin suhteisiin, opiskeluun, uran luomiseen, asunnon sisustamiseen, kun voi painaa ilmianna -nappia!

Vierailija
13/19 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on pitänyt kiirettä..

Vierailija
14/19 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeää työtä teet ap

Vierailija
15/19 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeasti jonkun elämän sisältö päivystää mt-palstalla toisten kirjoituksia? Todella surullista. Toivottavasti et ole nuori ja tuhlaa elämääsi täällä.

Vierailija
16/19 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks koko ketju pitää aina tuhota?  Oikeus ja kohtuus olisi tuhota ne asiattomat viestit eikä koko ketjua aina.  Mukana on kuitenkin hyviäkin kommentteja ja puheenvuoroja.

Vierailija
17/19 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanat rohkaisevat tekoihin.

Sinähän päätät mikä on asiallista. No et todellakaan.

Vierailija
18/19 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit hankkia ihan oikean elämän!

Vierailija
19/19 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks koko ketju pitää aina tuhota?  Oikeus ja kohtuus olisi tuhota ne asiattomat viestit eikä koko ketjua aina.  Mukana on kuitenkin hyviäkin kommentteja ja puheenvuoroja.

Miten kuvittelet moden ehtivän lukea joka ikisen uuden viestin jokaisessa ketjussa? Tai edes poistella niitä sitä vauhtia kun niitä tiettyihin ketjuihin tulee? Ymmärrän ja hyväksyn täysin sen, että tiettyjä aiheita ei suvaita ollenkaan, koska niiden moderointi olisi mahdotonta.

Minä olen saanut pariin otteeseen tarpeekseni, kun palstalla on ollut sairaan vihamielisiä ja uhkauksia sisältäviä viestiä (mm. eräs naispoliitikko uhattiin raiskata ja tappaa) ja olen niistä laittanut kuvakaappaukset sekä päätoimittajalle että kaupallisille yhteistyötahoille. Nythän kaupallisia yt-kumppaneita ei enää ole jäljellä kuin yksi, Nestle. Eli todellakin kannattaa kertoa myös heille, millaisissa yhteyksissä heidän mainoksiaan näytetään.