Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 3 pojan äiti

Vierailija
04.01.2017 |

Kolmen huikean, hyväsydämisen, kohteliaan, älykkään ja ihanan pojan ylpeä äiti.

Kun esikoiseni syntyi, minua onniteltiin. Minulta kuitenkin kysyttiin pariin kertaan, olisinko toivonut tyttöä. En osannut loukkaantua siitä, sillä iso osa naisista jostain syystä toivoo tyttöä.

Keskimmäisenkin kohdalla suurin osa vielä onnitteli minua pojasta, mutta uskokaa tai älkää sain kuulla näitä "no voi harmi, ehkä ensi kerralla sitten tyttö" kommentteja.

Kuopuksen syntymän jälkeen sain enemmän osanottoja kuin onnitteluita... Ja kaikki 3 poikaa ovat tosiaan terveitä, joten senkään takia ei ollut syytä harmitella...

Kuopuksen syntymän jälkeen yksi "ystäväni" sanoi minulle "Ei sinun tarvitse turhaan peitellä pettymystäsi vaikka tämä kolmaskin nyt oli poika. Jokainen nainen varmasti olisi pettynyt tilanteessasi." Olin niin vihainen...

Saan myös usein kaupassa ja muilla julkisilla paikoilla sääliviä katseita, ja pari kertaa ihan tuntemattomatkin ovat tulleet harmittelemaan "kohtaloani".

Rakastan poikiani yli kaiken enkä koskaan vaihtaisi heitä mihinkään. He ovat täydellisiä juuri sellaisena kuin ovat, enkä toivoisi yhdenkään heistä olevan tyttö.

Onko palstalla muita poikien äitejä jotka ovat saaneet samanlaista kohtelua osakseen? Tai eivät muuten voi mitenkään ymmärtää tuollaista käytöstä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan omia lapsiaan vaihtaisi mihinkään :( Sen tiedän että muutama tuttu on yrittäneet kovasti saada tyttöä ja ovat itkeneet kun se kolmaskin oli poika mutta tuskinpa hekään vaihtaisivat yhdenkään poikansa tilalle tyttöä. Neljännen varmaan ottaisivat jos se vain olisi tyttö.

Olen kyllä itse onnitellut ihan siitä kolmannesta tytöstä ja pojasta.

Vierailija
22/23 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on teinitytöstä asti ollut unelma saada 2-3 poikaa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä kommentit ja säälivät sellaiset johtuvat siitä että yleisesti tyttöjen kasvattaminen on helpompaa tai sitä pidetään helpompana. Ihanne kai olisi et lapset ovat molempia sukupuolia. Onhan noi koulupärjäämistuloksetki masentavia poikien kohdalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä