Ootteko tehnyt itse fleesy takkia?
Kommentit (28)
Fleesy takin tekeminen on eesyä. Melkein yhtä helppoa kuin Dubloilla rakentaminen tai tramboliinilla hyppiminen.
Onko kukaan tehnyt gollageeni takkia itse?
Mun fliisi takista tuli ruma. Kohtalon tovereita?
Leesy on kyllä hyvä ja lämmin matriali.
En, mutta jostain muusta pöly esteristä olen tehnyt.
Kuullostaa hankalalta. Ostaisin valmiina.
Minä en enään viitsi lähteä itse tekemäni fliisi päällä kotoonta. Ompelin sen jotenkin vinoon takaata. Takapihan teranssilla vaan tulee käytettyä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en enään viitsi lähteä itse tekemäni fliisi päällä kotoonta. Ompelin sen jotenkin vinoon takaata. Takapihan teranssilla vaan tulee käytettyä.
Äskön naapuri nauroi sille ainekin minuutin!
Mun fliisi on rikki kyynerpäiden kohdalta. :(
Meidän laboratorion noutaja on ihan hulluna fliisivaatteisiin. Repii ne aina palasiksi ja koti on kuin maanjärjestyksen jäljiltä.
Käytetäänkö Flaaminkielisillä alueilla flieceä?
Fliitsiä ei kyllä kannata tehdä itse minun mielestä..suht edullisia ovat kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liijoittelet! Tuskin nauroi yli 30:tä sekunttia.
Tein itse fleesy takin ja fleesy gabri housut. Käytän niitä palleriina kenkien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Leesy on kyllä hyvä ja lämmin matriali.
Ja hemmetin sähkönen ja hiostava:) Mun perskarvat kipinöi, kun meen vessaan ja lasken leesypöksyt nilkkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liijoittelet! Tuskin nauroi yli 30:tä sekunttia.
Kyllä nauroi ja viime lauvantaina nauroi ainakin viisi minuuttia. Se onkin vähän outo, joku taiteilia.
Fleesystä tuli ihan superi. Onnistu paremmin kun itse omeplu koneella kutomani golledge takki.